Fitness Seller

Vraagje over AAS

Luukje95

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
75kg
Heyy

Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken alleen ik vind er maar niets over
Mijn vraag is waarom is steroide zo gevaarlijk voor je 21ste? Ik lees heel veel van ja je sloopt echt je toekomst ermee enzo maar waarom dan? Wat gebeurt er dan met je voor je 21ste aan roids?

Ik vind het gewoon zo gek omdat de bekende arnold volgens zijn biografie al gebruikte sinds zn 14e... en die word over 2weken ook gewoon 65/66 jaar oud (weet niet precies)

maak je iig niet druk ik ga het zeker niet gebruiken, ben te bang voor de sides alleen ik zit toch al een tijd met die vraag sorry als het een hele domme vraag is ik heb er gewoon nog niets over kunnen lezen

Gr luuk

Arnold is ook al een paar keer aan zijn hart geopereerd.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor de antwoorden
ik snap nu waarom je het beste maar niet voor je 21ste kan kuren

Hij heeft maar 1 hart operatie gehad (correct if..) en dat was van een aangeboren hart afwijking.
Verder is arnold gewoon 1.88m geworden, heeft tegenwoordig 5 kinderen misschien nog wel meer en heeft zich aan genoeg vrouwen gegrepen gaan de geruchten. Dus met zijn libido is ook niks aan de hand.

Heeft arnold gewoon geluk gehad dan ofzo?

gewoon op je 17 beginnen,no problemo. Jij als jong adult/laat puber,kan dat makkelijk handelen.

M 17j 1m82 73kg, Wait ..... Wut?

bedankt voor de antwoorden
ik snap nu waarom je het beste maar niet voor je 21ste kan kuren

Hij heeft maar 1 hart operatie gehad (correct if..) en dat was van een aangeboren hart afwijking.
Verder is arnold gewoon 1.88m geworden, heeft tegenwoordig 5 kinderen misschien nog wel meer en heeft zich aan genoeg vrouwen gegrepen gaan de geruchten. Dus met zijn libido is ook niks aan de hand.

Heeft arnold gewoon geluk gehad dan ofzo?

Aangeboren hartafwijking? Tuurlijk word dat labeltje eraan gehangen. Tis natuurlijk mogelijk maar je zou ook een beetje sceptisch hier tegen aan kunnen kijken.
Ook niet naïef zijn om te veronderstellen dat er niks met zijn libido aan de hand is misschien zit hij al tig jaar op trt.
Waarom het onverstandig is om zeker op te jonge leeftijd aan aas te beginnen? Je hormonale systeem is nog niet volgroeid dus erg tricky om daar dan al mee te gaan klooien.
Naturel kan jij makkelijk naar de 90-95kg daarna heb je waarschijnlijk de leeftijd bereikt en heb je voldoende kennis qua training en voeding.
Ja...kost hard work maar met aas ook. Training en voeding niet op orde dan brengt aas je ook nada noppes niks.
Succes en veel wijsheid gewenst..

• Topic Starter Topic Starter
Aangeboren hartafwijking? Tuurlijk word dat labeltje eraan gehangen. Tis natuurlijk mogelijk maar je zou ook een beetje sceptisch hier tegen aan kunnen kijken.
Ook niet naïef zijn om te veronderstellen dat er niks met zijn libido aan de hand is misschien zit hij al tig jaar op trt.
Waarom het onverstandig is om zeker op te jonge leeftijd aan aas te beginnen? Je hormonale systeem is nog niet volgroeid dus erg tricky om daar dan al mee te gaan klooien.
Naturel kan jij makkelijk naar de 90-95kg daarna heb je waarschijnlijk de leeftijd bereikt en heb je voldoende kennis qua training en voeding.
Ja...kost hard work maar met aas ook. Training en voeding niet op orde dan brengt aas je ook nada noppes niks.
Succes en veel wijsheid gewenst..
kijk hier heb ik nog eens wat aan bedankt!

alleen ik zeg toch in mijn begin post dat k het zelf niet ga gebruiken
ik was er alleen benieuwd naar omdat het net lijkt alsof arnold nergens onder geleden heeft

zit zelf al lang te denken aan aas gebruiken, maar ik wacht er liever lang genoeg mee. lijkt me ook veel fijner te kunnen zeggen dat je dit alles puur op jezelf zonder aas(en PH) hebt bereikt

zit zelf al lang te denken aan aas gebruiken, maar ik wacht er liever lang genoeg mee. lijkt me ook veel fijner te kunnen zeggen dat je dit alles puur op jezelf zonder aas(en PH) hebt bereikt

veel mensen zijn uberhaupt te dom om iets van deze sport te snappen vooral op het aas gebied. lijkt me vrij zinloos om om die reden maar niet te kuren :p

Terug
Naar boven