MuscleMeat

Vraagje over eiwitten.

Fedra

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
17%
Hey,

Ik ben 19 jaar en beginneling in het power trainen. Ik doe het nu ruim 2jaar, maar ben recentelijk begonnen met eiwitten shakes en binnenkort creatine.

Ik ben fulltime student en heb geen tijd om overdag te gaan trainen, dus doe ik het savonds. Gemiddeld genomen van half 10 tot 11.

Wanneer zoude de beste momenten zijn voor mij om mijn eiwitten te nemen? Normaal train ik 3-4 keer per week.

Ik weeg momenteel 86kg, ben 1.85 groot en heb 11% vet. Ik wil misschien dus ook wat vet verliezen. Zou het helpen om bijvoorbeeld in plaats van 's middags botterhammen naar school mee te nemen, gewoon een shake drinken? Deze vullen ook vrij goed.

Sorry voor de misschien amateuristische vragen, toch bedankt voor jullie aandacht en tijd.

Grtz

Smorgens en voor de training

Hey,

Ik ben 19 jaar en beginneling in het power trainen. Ik doe het nu ruim 2jaar, maar ben recentelijk begonnen met eiwitten shakes en binnenkort creatine.

Ik ben fulltime student en heb geen tijd om overdag te gaan trainen, dus doe ik het savonds. Gemiddeld genomen van half 10 tot 11.

Wanneer zoude de beste momenten zijn voor mij om mijn eiwitten te nemen? Normaal train ik 3-4 keer per week.

Ik weeg momenteel 86kg, ben 1.85 groot en heb 11% vet. Ik wil misschien dus ook wat vet verliezen. Zou het helpen om bijvoorbeeld in plaats van 's middags botterhammen naar school mee te nemen, gewoon een shake drinken? Deze vullen ook vrij goed.

Sorry voor de misschien amateuristische vragen, toch bedankt voor jullie aandacht en tijd.

Grtz

nee, het is een toevoeging op je voeding, geen vervanger voor.

uiteraard als het een keer echt niet anders kan, kun je snel een shake nemen als je even geen normale voeding voorhanden hebt, maar beste is gewoon eiwitshakes naast je gewone voeding te nemen.

en dan zoals feyoso zegt; smorgens bij t ontbijt en voor of direct na de training

voor training ivm opnametijd..