AndroidHealthClinic

Vraagje over ephedra

overvechter

Novice
Waardering
0
Hoi, ik ben nieuw hier dus sorry als ik iets fout doe ofzo.. Maar ik neem al een week om de dag(dag dat ik sport) een pil Yellow jacket, wat ephedra bevat. Heeft iemand enig idee hoelang je veilig ephedra kan gebruiken? misschien dat iemand hier er ervaring mee heeft

Wanneer ik sport is het vooral cardio en die dingen lijken echt te helpen..

hoelang weet ik niet juist maar dat je moet oppassen met de hoeveelheid weet ik wel.

ik meende dat Yellow jackets als smart drugs verkocht werden, en niet als vetburner meneertje..

• Topic Starter Topic Starter
j3330, er staat op de verpakking dat je maximaal 1 pil per etmaal mag nemen, ik neem er 1 per 48 uur.

cQb, wat is het verschil...? Hoe dan ook, google is je vriend.. "meneertje"
Yellow Jacket ephedra - Google zoeken

Ik geloof niet dat er echt een limiet aan het gebruik zit. De werking wordt wel steeds minder doordat de receptoren minder gevoelig worden.

Zelf gebruik ik het 8-12 weken tijdens de gehele cutperiode.
Jouw dosering is niet gek hoog, zelf gebruik ik 3 stackers2 met ephedra per dag. Denk dat er ongeveer net zo veel ephedrine in een stackers zit als in zo'n yellow cap, de hoeveelheid ephedra extract staat er niet bij dus kan het niet controleren.

ik meende dat Yellow jackets als smart drugs verkocht werden, en niet als vetburner meneertje..

Deze worden wel gebruikt als vetburner meneertje...
Ik gebruikte ze zelf ook op max 3 per dag zo als Black Knight al aangeeft.Geeft een goede ondersteuning in de cut.

Laatst bewerkt:
Stacker 2 oud was als ik het mij goed herinner 100 mg ephedra per cap.

Terug
Naar boven