Galen, ja mijn oestradiol heb ik na 1,5 jaar gecontroleerd en de waarde was 175 pmol/l . Precies een jaar later dus dit jaar, heb ik het weer gecontroleerd en nu is mijn oestradiol waarde 1000 pmol/l. Dus verhoogd en ben ik slank. Mijn activiteitsniveau en voedselinname is het zelfde gebleven ik at toen mijn oestradiol waarde 175 pmol/l was minder dan ik dat nu doe. Wat je zegt zet mij wel aan het denken om weer een bloedtest te doen om mijn oestradiol te meten op een andere dag in de maand dat ik niet ovuleer. Maar mijn menstruatie is niet regelmatig en loopt altijd uit dus ik weet echt niet wanneer ik ovuleer. Kijk ik heb wel 1 pil anti progesteron geslikt vorige jaar toen mijn oestradiol waarde 175 pmol/l was en nadat heb ik dus een verhoging gekregen in mijn oestradiol waarde, kan dat daar door komen? Ik dacht misschien moet ik gewoon aan de pil gaan weer zo dat mijn menstruatie gereguleerd wordt en dan stop na 3 maanden zodat mijn oestradiol verlaagt wordt, maar ik sliep toen wel heel slecht en had last van hartkloppingen dus ik durf dat niet aan. Maar ik wil niets liever dan aankomen.
Marina, ja maar ik kan niet tegen pindakaas of pasta op mijn brood ik krijg gelijk pukkels van, gisteren bijvoorbeeld heb ik plakjes cake gegeten en nu zit ik eronder pukkeltjes niet extreem je ziet het wel gelijk. Ik probeer overal rekening mee te houden, maar op een gegeven moment wordt ik moedeloos ervan. En op het werk kijken ze altijd naar mijn eten of vragen ze ernaar en dan weet ik gewoon dat ze het willen proeven of ook willen, dan geef ik het ook aan hun deels, , want ik kan er niet tegen als andere op eten gluren en niks kunnen proeven dan schaam ik mij dan geef ik het gewoon, maar ja dat schiet ook niet op. Of eten met andere kan ik ook niet, dan wordt ik afgeleid. En mensen in mijn omgeving vinden mij geen anorexia patiënt, wel dun maar alleen mijn vriend vind mij op een skelet lijken maar hij valt nou eenmaal op volle meisjes hoe voller hoe mooier vind hij. Maar ik ga echt meer eten, en niet zo op mensen letten wat ze erover zeggen en bijhouden. En dan maar pukkels ik moet gewoon aankomen.
Marina, ja maar ik kan niet tegen pindakaas of pasta op mijn brood ik krijg gelijk pukkels van, gisteren bijvoorbeeld heb ik plakjes cake gegeten en nu zit ik eronder pukkeltjes niet extreem je ziet het wel gelijk. Ik probeer overal rekening mee te houden, maar op een gegeven moment wordt ik moedeloos ervan. En op het werk kijken ze altijd naar mijn eten of vragen ze ernaar en dan weet ik gewoon dat ze het willen proeven of ook willen, dan geef ik het ook aan hun deels, , want ik kan er niet tegen als andere op eten gluren en niks kunnen proeven dan schaam ik mij dan geef ik het gewoon, maar ja dat schiet ook niet op. Of eten met andere kan ik ook niet, dan wordt ik afgeleid. En mensen in mijn omgeving vinden mij geen anorexia patiënt, wel dun maar alleen mijn vriend vind mij op een skelet lijken maar hij valt nou eenmaal op volle meisjes hoe voller hoe mooier vind hij. Maar ik ga echt meer eten, en niet zo op mensen letten wat ze erover zeggen en bijhouden. En dan maar pukkels ik moet gewoon aankomen.

ze zitten er niet mee omdat ik veel moet eten om uberhaupt niet af te vallen...