- Waardering
- 276
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat hun er zo uit zien bij een bepaald gewicht betekent niet dat jij er zo uit ziet bij een bepaald gewicht. Of heb jij toevallig hetzelfde extreme genenpakketje als IskraIk begrijp dat ik eten moet wegen etc. Maar hoe kan je rijst of bakje aardbeien (wat ik gegeten heb vandaag) wegen?? Ja, hoezo is dat een sprookje is niet onmogelijk toch, kijk iskra lawrence en natalie halcro dat zijn in mijn ogen de perfecte lichamen en alles is mogelijk.
?Ik begrijp dat ik eten moet wegen etc. Maar hoe kan je rijst of bakje aardbeien (wat ik gegeten heb vandaag) wegen?? Ja, hoezo is dat een sprookje is niet onmogelijk toch, kijk iskra lawrence en natalie halcro dat zijn in mijn ogen de perfecte lichamen en alles is mogelijk.
rijst en/of aardbeien wegen
* pakt weegschaal
* zet bakje erop
* doet het product erin
* voila.. eten = gewogen
* dan eten en klaar
Zo moeilijk is het toch niet?
Ik heb geen t**ten, mijn moeder wel, dat zie je overduidelijk. Ik heb ook geen kutJa, als ik dat weeg hoe weet ik nou hoeveel kcal er in zit en vet en al die dingen?? Iskra heeft gewoon lipofilling gedaan net als kim k, je ziet het overduidelijk want haar moeder heeft genees een kont neemt niet weg dat het super mooi is!!
Ik ga niks meer aan jullie vragen, want ik ga toch nooit mijn eten wegen teveel gedoe. Mocht iemand een anti oestrogeen weten dan hoor ik het graag anders thanks nd byebyeeeShark89, wat een rare vergelijking! Het is algemeen bekend dat een meisje vaak de body shape van haar moeder krijgt. Maar met jullie mannen hier valt lastig te communiceren.
Nou, ik ga toch niet mijn eten wegen en dan uitrekenen hoeveel kcal erin zit en dan dat noteren elke keer en dan pas etenIk ga niks meer aan jullie vragen, want ik ga toch nooit mijn eten wegen teveel gedoe. Mocht iemand een anti oestrogeen weten dan hoor ik het graag anders thanks nd byebyeee
totaal niet relevant ook, niks mis met e-nummers.
Dit! +1totaal niet relevant ook, niks mis met e-nummers.
Belangrijkere vraag: hoeveel kcal heb je gegeten vandaag?