Fitness Seller

Vraagje over hormonen

hahahaah 80kg uw ideaal gewicht als vrouw en zeker voor 1,70 meter moehahaha
straks ga je ons nog vertellen dat wij in sprookjes moeten geloven :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik begrijp dat ik eten moet wegen etc. Maar hoe kan je rijst of bakje aardbeien (wat ik gegeten heb vandaag) wegen?? Ja, hoezo is dat een sprookje is niet onmogelijk toch, kijk iskra lawrence en natalie halcro dat zijn in mijn ogen de perfecte lichamen en alles is mogelijk.

rijst en/of aardbeien wegen

* pakt weegschaal
* zet bakje erop
* doet het product erin
* voila.. eten = gewogen
* dan eten en klaar

Zo moeilijk is het toch niet?

Ik begrijp dat ik eten moet wegen etc. Maar hoe kan je rijst of bakje aardbeien (wat ik gegeten heb vandaag) wegen?? Ja, hoezo is dat een sprookje is niet onmogelijk toch, kijk iskra lawrence en natalie halcro dat zijn in mijn ogen de perfecte lichamen en alles is mogelijk.
Dat hun er zo uit zien bij een bepaald gewicht betekent niet dat jij er zo uit ziet bij een bepaald gewicht. Of heb jij toevallig hetzelfde extreme genenpakketje als Iskra :roflol:?

rijst en/of aardbeien wegen

* pakt weegschaal
* zet bakje erop
* doet het product erin
* voila.. eten = gewogen
* dan eten en klaar

Zo moeilijk is het toch niet?

Dit.
+ pakt rijst. Weeg 100g af, kook rijst, eet op en klaar.
Je wilt gewoon niet luisteren naar advies. Verwijder dan lekker je account en ga bezig met je hormoon onzin.

Ja, als ik dat weeg hoe weet ik nou hoeveel kcal er in zit en vet en al die dingen?? Iskra heeft gewoon lipofilling gedaan net als kim k, je ziet het overduidelijk want haar moeder heeft genees een kont neemt niet weg dat het super mooi is!!

Ben je nu echt zo dom?

waar zit rijst in... ?
in een pak....
wat staat er op het pak..?
goh hee.. voedingswaardes..
uh... wat zijn dat??

3 x raden... :eyes:

Jhezus dit moet wel een trol zijn

Ja, als ik dat weeg hoe weet ik nou hoeveel kcal er in zit en vet en al die dingen?? Iskra heeft gewoon lipofilling gedaan net als kim k, je ziet het overduidelijk want haar moeder heeft genees een kont neemt niet weg dat het super mooi is!!
Ik heb geen t**ten, mijn moeder wel, dat zie je overduidelijk. Ik heb ook geen kut:(

Je bent te dom voor woorden. Je weet wel uit te vinden dat je hormoonhuishouding niet in orde is(volgens jou) maar voedingswaarde opzoeken is rocket science.

Shark89, wat een rare vergelijking! Het is algemeen bekend dat een meisje vaak de body shape van haar moeder krijgt. Maar met jullie mannen hier valt lastig te communiceren.

Nou, ik ga toch niet mijn eten wegen en dan uitrekenen hoeveel kcal erin zit en dan dat noteren elke keer en dan pas eten ??? Ik ga niks meer aan jullie vragen, want ik ga toch nooit mijn eten wegen teveel gedoe. Mocht iemand een anti oestrogeen weten dan hoor ik het graag anders thanks nd byebyeee

Doei doei!

Shark89, wat een rare vergelijking! Het is algemeen bekend dat een meisje vaak de body shape van haar moeder krijgt. Maar met jullie mannen hier valt lastig te communiceren.

Nou, ik ga toch niet mijn eten wegen en dan uitrekenen hoeveel kcal erin zit en dan dat noteren elke keer en dan pas eten ??? Ik ga niks meer aan jullie vragen, want ik ga toch nooit mijn eten wegen teveel gedoe. Mocht iemand een anti oestrogeen weten dan hoor ik het graag anders thanks nd byebyeee

Je de basis, je voeding onder controle hebben is zo een gedoe!!!

Ik speel liever met mijn hormoonhuishouding en wat pillen.
Vervolgens problemen krijgen met allerlei functies in je lichaam maar weet toch! Wegen is te veel moeite.

wss eet je gewoon te weinig vetten ook en is daardoor je hormoonhuishouding een drama...
want ja.. eten wegen en bijhouden dan weet je waar je mee bezig bent.
En als je afvalt... tja... dan eet je te weinig en moet je eens berekenen wat je eet om er zo achter te komen dat je simpelweg meer moet eten.

Maar als dat teveel moeite is.. dan zal je nooit verder komen dan het verkloten van je hormonen als je aan pillen gaat beginnen die je hormoonhuishouding verstoren...

enne.. genoeg vrouwen die gereageerd hebben.. maar die negeer je ook.. net als alle tips..

Dat jullie niet al gestopt zijn met advies geven. Ik heb echt niet zoveel geduld als jullie :D

Als zelfs marina haar geduld verliest dan weet je dat het ernstig is. Meestal ga ik ervan uit dat mensen gewoon achterlijk zijn ipv een trol, maar deze is wel echt extreem.

Dat snap ik, maar ik probeer al 10 jaar (letterlijk) aan te komen op een gegeven moment denk je f**k ittt. Ik heb vandaag 4 broodjes met pindakaas gegeten en yoghurt halve pak, patat gefrituurd gegeten daarna, en toen een bord met nasi en kip, daarna bord met couscous en een bord met sperziebonen, daarna 3 rijstwafels en salade. En net nog popcorn gemaakt. Hoeveel ik ook eet, als ik maar 1 km loop dan is het gelijk eraf, dat is frustrerend gewoon. En ik doe zoveel dingen niet meer zodat ik niet hoef af te vallen, het is gewoon niet meer leuk. Ik ga met vriendinnen niet meer naar buiten of shoppen alles wat met lopen te maken heeft ontwijk ik, ik ben gewoon depri hierdoor geworden. Ik ben ook niet dom om zomaar een anti oestrogeen pil te nemen, maar als je 10 jaar iets probeert en alles bijna voor opgeeft en elke keer mislukt het en je isoleert jezelf van alles steeds meer. Dan denk ik je fuckkk itttt, als er een pil is dan neem ik dat maar wat voor nare gevolgen het ook heeft. En ik heb door jullie echt wel een andere kijk gekregen op eten, ik eet nu alles of er nou veel e-nummers in zitten of niet en ik eet veel meer op een dag en tussendoortjes. Maar na 1 dag 1,5 km te hebben gelopen is het gelijk eraf na drie weken lang die hard te eten en zo weinig mogelijk te bewegen. Ik wil gewoon net als mijn vriendinnen zijn zo vol en naar buiten gaan zonder dat ik hoef na te denken, ik val weer af en dat ik thuis kom met een kut gevoel. Ik was in la en vegas van de zomer, met vriendinnen en ik had zelfs met hun ruzie omdat ik niet naar de verschillende hotels wou lopen in vegas, terwijl alles daar best dichtbij elkaar is. Zelfde issue had ik in miami en nu wil ik in de zomer weer naar miami maar ik twijfel hierdoor. Het is gewoon niet meer leuk dit.

totaal niet relevant ook, niks mis met e-nummers.
Belangrijkere vraag: hoeveel kcal heb je gegeten vandaag?
Dit! +1

Ik struggle al meer dan 15 jaar nu om aan te komen... maar denk ik f**k it... nee. Ik vecht gewoon door.
Een pil nemen en denken dat dat een wonder middel is, is leuk... maar werkt het nee. Je maakt je lijf alleen maar meer fucked up als je dat doet.
Maar als je dat zo wil doen prima. Ga je gang.. maar het helpt je alleen maar verder van huis.

Ik heb ook wel vaak gedacht was er maar een pil om zo simpelweg even aan te komen. Dream on meid... zo werkt het niet

Dus wegen, berekenen !! meten = weten..

en als je elke dag afvalt zoals je nu zegt.. dan zou je nu al zo een 10 kg kwijt zijn als ik je zo hoor..

Terug
Naar boven