Fitness Seller

Vraagje over hormonen

Ten eerste ik ben niet koppig, ik ga altijd in dialoog voor dat ik iets aanneem.
Een dialoog aangaan maakt je nog niet niet-koppig.

Ten tweede ik vind mezelf niet te dun wel dun, maar mijn vriend die vind dat ik op een anorexia type lijk aangezien hij op volle meisjes valt.
Leuke vriend heb jij.

@Biomek, er staat dat het op recept te verkrijgen is? Mijn huisarts had ik al gevraagd om een antioestrogeen voor te schrijven maar hij wilt het niet voorschrijven, omdat hij het te gevaarlijk vind aangezien het voor borstkanker patiënten wordt voorgeschreven.
Je huisarts is een verstandige man. Heeft ie jou ook al verteld dat je serumoestradiolconcentratie volstrekt normaal is? Ja? Mooi.

Dus waar kan ik dat dan kopen? En bestaan er pillen of iets die je eetlust doen versterken?
Op het internet kun je van alles kopen. Je kunt ook gewoon wat meer gaan eten als je zo nodig dikker wilt worden i.p.v. volledig aardappel te gaan en -volkomen ongegrond- een anti-oestrogeen nemen.

Ik krijg hier trouwens echt zo'n Bregje 2.0-gevoel bij. Weer zo'n kut troll :roflol:

Je vraagt om iets om je eetlust op te wekken.
Nogmaals.. post eens exact wat je eet op een dag
Tijden, hoeveelheden van producten, kcal en ekv erbij
Dat maakt tips geven ook makkelijker. Want ik denk dat je veel meer met je voeding kan doen.
Ook qua je hormoonhuishouding

Hoezo denk je dat je door je oestrogeen te verlagen je kunt afvallen??
Ik ga denk maar binnenkort de bulkcycle van Big ramy doen en vervolgens maar geen nakuur nemen zodat me eigen test level voor maanden stil ligt ben ik eindelijk van me buikvet af

• Topic Starter Topic Starter
Marina, ik eet verschillend: vandaag heb ik 4 broodjes gegeten, yoghurt en 1 banaan 08.30 uur. In de middag 12.30 uur rijst met okra soep. Vervolgens weer rond 5 uur weer hetzelfde. In de avond heb ik pudding gegeten en een sinaasappel, appel met zout en beetje chips. Ik had wel honger in de ochtend en middag, maar ik wist echt niet wat ik nog meer kon eten. Wat kcal, ekv betreft weet ik echt niet hoeveel dat was per maaltijd. @Jasenko en @Galen door jullie twijfel ik een beetje aan de ene kant wil ik het wel gebruiken, maar zoals Jasenko zegt misschien ga ik spijt krijgen door de bijwerkingen straks. En stel dat ik ooit borstkanker of zo krijg (hoop het niet) dan wordt mijn lichaam resistent tegen deze middelen. Echt ik wil zo graag aankomen, maar twijfel teveel bij die medicijnen door mn huisarts en nu jullie.

@train hard 1997 ik wil niet afvallen he, maar aankomen....mijn oestrogeen zorgt ervoor dat ik niet snel aankom.

Hoeveel eet je van wat?
wat zit er op brood
hoeveel yoghurt
hoeveel rijst
etc... hoeveelheden met kcal en ekv.. dat kan je prima berekenen

op het eerste gezicht eet je echt heel erg weinig.. nog steeds...

als ik het zo zie zijn je hormonen eerder ontregelt door veel te weinig eten en vooral veel te weinig vetten eten...

@marina, twee volle borden met rijst, en twee keer een kommetje soup. En vier broodjes met kaas en boter. Paar 4 lepels yoghurt. Kommetje chips. Jasenko heb het idee dat je een ass kisser bent en voor diegene die trol zeggen, hebben jullie geen vriendin waar je aandacht aan kan besteden of zo? Wat een term pls.

@marina, twee volle borden met rijst, en twee keer een kommetje soup. En vier broodjes met kaas en boter. Paar 4 lepels yoghurt. Kommetje chips. Jasenko heb het idee dat je een ass kisser bent en voor diegene die trol zeggen, hebben jullie geen vriendin waar je aandacht aan kan besteden of zo? Wat een term pls.

Nu zeker dat het een trol is.

Ha die truusje

het gaat om grammen! meten = weten. Dit zegt niets.. wat voor jou een vol bord rijst is kan voor mij een klein beetje zijn.
Ik ken mensen die doen 30 gram kaas op brood maar ook sommigen maar 15.. meten.. dan kan er pas wat gezegd worden over je voeding.

Ja, het ligt echt aan mijn spijsvertering, gisteren heb ik hooguit 1,5km gelopen (helemaal bezweet) en vandaag weer afgevallen. Ik ben dit gewoon zat, heb 2 weken letterlijk niks gedaan alleen gegeten en ik zag wel een beetje verschil in de spiegel (helemaal happy) en na gisteren is al het werk voor niets geweest. Daarom wil ik ff zo een anti oestrogeen powder nemen, en dan klaar. Dan val ik minder snel af, want dit is niet normaal meer hoe snel ik afval. En ik eet zoveel dat mijn vriendinnen die 80kg wegen (mijn ideale gewicht) dat zij zeggen dat zij nooit zoveel eten en als ze dat doen dat ze dubbele gaan worden van wat ze nu zijn.
Want ik dacht nog om te gaan sporten, aangezien ik zo snel afval, maar elke keer als ik sport zie ik gelijk verschil de volgende dag, het is gewoon minder vetmassa te zien (vooral op mijn benen) en ik wil juist dat het vetmassa niet weg gaat, welke oefening is dan goed om te doen?

Nogmaals ik heb goed gegeten, maar ben toch afgevallen. Het ligt aan mijn spijsvertering klaar, ik begrijp dat jullie anders denken so be it, maar wie kent deze anti oestrogeen powder ????? http://www.bulkpowders.nl/compleet-anti-oestrogeen-nl.html
Hoeveel kcal heb je dan gegeten vandaag. Hoeveel eiwit, koolhydraten en vet?
Kcal en grammen. 3 brood en 2 borden rijst kan 100kcal zijn maar ook 3478,2kcal.
Daar heb je dus geen fl**ker aan, maar duidelijk heb je geen idee hoeveel kcal je binnenkrijgt omdat je blindstaart op je hormonen.
Oefeningen doen om vetmassa te houden is bullshit net zoals je oestrogeen.
Beantwoord mijn vraag en de vraag die marina al 34 keer gesteld heeft. Hoeveel kc en grammen?

1,70 meter en je ideaal gewicht is 80 kg?

zoals je het nu omschrijft dat je elke dag afvalt zou je nu al 10 kilo moeten zijn afgevallen...

post nu maar eens wat je eet. inclusief alles!

Troll alert... I'm out!

Ten eerste ik ben niet koppig, ik ga altijd in dialoog voor dat ik iets aanneem. Ten tweede ik vind mezelf niet te dun wel dun, maar mijn vriend die vind dat ik op een anorexia type lijk aangezien hij op volle meisjes valt. @Biomek, er staat dat het op recept te verkrijgen is? Mijn huisarts had ik al gevraagd om een antioestrogeen voor te schrijven maar hij wilt het niet voorschrijven, omdat hij het te gevaarlijk vind aangezien het voor borstkanker patiënten wordt voorgeschreven. Dus waar kan ik dat dan kopen? En bestaan er pillen of iets die je eetlust doen versterken?
ik zou mn huisarts ook eventjes vragen om te kijken of je halsslagaders okee werken, en wat de zuurstofverzadiging in je bloed is. Je hersenen krijgen te weinig zuurstof denk ik.

Hoe doe jij dat trouwens als je auto kapot is? Dan ga je naar de garage en vertel je de monteur dat de achteras moet worden vervangen? En als hij dan zegt, nee mevrouw, uw motorolie is op.

Ik denk mij deze scene zo in:

Terug
Naar boven