AndroidHealthClinic

Vraagje over videokaart

Deze website vergelijkt alle HD 4890 merken ..

http://www.hardwarecanucks.com/foru...90-roundup-asus-diamond-his-sapphire-xfx.html

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:16 ----------

Maar wat is de verschil tussen die ASUS 183 euro en Sapphire 191 euro (alleen stilte en koeling is dan beter?) maar de ASUS heeft meer mhz en ghz (is dat belangrijk en zal je het verschil zien tijdens het gamen)??

nee, dat verschil zal je niet zien

25qzx4j.jpg

Dit is hem geworden, iets minder goeie videokaart maar wel binnen je budget

Inclusief OS en In elkaar zette

25qzx4j.jpg

Netjes, kan toch wle een betere video kaart in? mss kan hij de asus (of sapphire) kaart los kopen en er zelf inzetten, een van de makkelijkste dingen van computers assembileren

• Topic Starter Topic Starter
25qzx4j.jpg

En als ik die videokaart van 183 euro doe dan komt de prijs rond de 750 euro .. dan is de vraag alleen of de systeem de videokaart wel aankan met de onderdelen die jij geselecteerd hebt ?

En is XP beter dan Vista, zo wel dan zou ik XP gewoon willen behouden (eventueel met een Vista skin)

Ja, 1 videokaart is niet het probleem. Wel het installeren van de drivers en in elkaar zetten van de computer want dat moet ook op een bepaalde volgorde de drivers installeren

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

En als ik die videokaart van 183 doe dan komt de prijs rond de 750 euro .. dan is de vraag alleen of de systeem de videokaart wel aankan met de onderdelen die jij geselecteerd hebt ?

En is XP beter dan Vista, zowel zou ik XP gewoon willen behouden (eventueel met een Vista skin)

Dat is ex samenstellen dus komt er nog 55 euro bij. Systeem kan het sowieso wel aan voeding voldoende en dergelijke dus het is een optie

gewoon via ati.com die drivers vinden, als het goed is krijg je er toch ook een cd bij?

Xp hoef je mss niet te kopen, heb zelf nog wel een trucje waardoor jij je windows kan laten werken.. zonder cracks of wat dan ook, zelf door mij gevonden ;)

gewoon via ati.com die drivers vinden, als het goed is krijg je er toch ook een cd bij?

Xp hoef je mss niet te kopen, heb zelf nog wel een trucje waardoor jij je windows kan laten werken.. zonder cracks of wat dan ook, zelf door mij gevonden ;)

Nee dat begrijp ik, maar als je rest wel laat samenstellen kan je ook die videokaart meenemen want dan scheelt het toch niks. ;)

Ja, 1 videokaart is niet het probleem. Wel het installeren van de drivers en in elkaar zetten van de computer want dat moet ook op een bepaalde volgorde de drivers installeren

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

Dat is ex samenstellen dus komt er nog 55 euro bij. Systeem kan het sowieso wel aan voeding voldoende en dergelijke dus het is een optie

Ik heb zelf ook een XP cd dus die kan dan weg en kan ik die videokaart doen dan kom ik op 720 euro met assemblage en zonder XP cd

je hebt xp wel met een code neem ik aan :p een werkende

je hebt xp wel met een code neem ik aan :p een werkende

Originele ja :D van me pc die ik nu heb

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

Jep en dan heb je een heel leuk systeempje :D

Sweet dan, maar jij hebt hem op een andere website samengesteld .. wat zijn daar de verzendkosten .. bij van Azerty is het 12 euro tracetracks en rembours 30 euro (snap niet wat het betekent :o)

En bij de website bij jou?

Originele ja :D van me pc die ik nu heb
dan krijg je wel problemen als je m wilt installeren op een nieuw systeem, dat had ik igg..

Als hij om activering vraagt ofzo, en het werkt niet. probeer met de telefoon via t activirings systeem ofzo, dan moet je een code invoeren. elke keer werkt dit niet, na 20x wel.. dan zijn ze je beu ofzo en heb activeert ie m alsnog :D t nummer is ook gratis btw

Verzend kosten zijn 17,50 en 22,50 bij rembours.

Google en je weet wat rembours is want ik weet het ook niet

dan krijg je wel problemen als je m wilt installeren op een nieuw systeem, dat had ik igg..

Als hij om activering vraagt ofzo, en het werkt niet. probeer met de telefoon via t activirings systeem ofzo, dan moet je een code invoeren. elke keer werkt dit niet, na 20x wel.. dan zijn ze je beu ofzo en heb activeert ie m alsnog :D t nummer is ook gratis btw

Ik ken wel aan een originele vista cd komen van een vriend ..

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

Verzend kosten zijn 17,50 en 22,50 bij rembours.

Google en je weet wat rembours is want ik weet het ook niet

Via Azerty is het goedkoper, alleen heeft Azerty ook de onderdelen die jij hebt samengestelt allemaal of weet je dat niet? En moet je nog op bepaalde onderdelen wachten bij die webshop van jou want bij Azerty is veel van de voorraad op en moet je nog 2-3 dagen wachten voordat ze die onderdelen weer hebben

En rembours is orderzending en moet je contact betalen aan die persoon en dan pas krijg ik het pakket .. ik doe gewoon via Ideal

De vraag is of je wel vista wilt :p ik zou gewoon xp installeren en 1 uurtje de tijd nemen om je xp te activeren, het leuke is. dat als je dit doet, je xp op elke pc werkt, tegelijke tijd. heb dezelfde windows op iets van 3 pc's staan, met 1 code

De vraag is of je wel vista wilt :p ik zou gewoon xp installeren en 1 uurtje de tijd nemen om je xp te activeren, het leuke is. dat als je dit doet, je xp op elke pc werkt, tegelijke tijd. heb dezelfde windows op iets van 3 pc's staan, met 1 code

Kvind Vista er wel wreder uitzien, en is weer iets nieuws .. ben XP qua uiterlijk zat maar uiteindelijk is het maar een OS als Vista lukt dan maakt het mij ook weer niet uit snap je

Kvind Vista er wel wreder uitzien, en is weer iets nieuws .. ben XP qua uiterlijk zat maar uiteindelijk is het maar een OS als Vista lukt dan maakt het mij ook weer niet uit snap je
als je een vette look wilt raad ik 7 aan.. die heeft een vette look en een Hele dikke prestatie win vergeleken bij vista EN xp, hij is al te downloaden voordat hij in de winkel ligt... :P

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

Via Azerty is het goedkoper, alleen heeft Azerty ook de onderdelen die jij hebt samengestelt allemaal of weet je dat niet? En moet je nog op bepaalde onderdelen wachten bij die webshop van jou want bij Azerty is veel van de voorraad op en moet je nog 2-3 dagen wachten voordat ze die onderdelen weer hebben

En rembours is orderzending en moet je contact betalen aan die persoon en dan pas krijg ik het pakket .. ik doe gewoon via Ideal

Dat weet ik niet allemaal, Maar ik heb zelf ook meerdere malen bij Alternate besteld en betaalt via Ideal, Prima winkel en prima services.

Dat weet ik niet allemaal, Maar ik heb zelf ook meerdere malen bij Alternate besteld en betaalt via Ideal, Prima winkel en prima services.

Ah oke, doe ik via Alternate dan .. want verzendkosten zijn bij Alternate 5 euro duurder maar is 55 euro assemblage en bij Azerty 60 euro dus kom je uiteindelijk op hetzelfde neer ..

Kmoet wel ff die onderdelen bekijken enz.

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

als je een vette look wilt raad ik 7 aan.. die heeft een vette look en een Hele dikke prestatie win vergeleken bij vista EN xp, hij is al te downloaden voordat hij in de winkel ligt... :P

Gewoon illigaal downloaden of gratis legaal downloaden of moet je dokken?

Terug
Naar boven