MuscleMeat

vraagje over zilvervliesrijst

Wouter040

Cool Novice
Waardering
2
dag dbb'ers,
ik ga mijn dieet herzien en vroeg me af bij hoeveel gram ongekookte rijst ik wel eens moeite zou kunnen krijgen met schijten. Ik gooi er wel wat olijfolie bij weet niet of het dan een probleem is? als iemand nog goeie ideeën heeft voor groot aantal koolhydraten op t werk hoor ik het graag :)
vind brinta niet zo handig in de middag vanwege de melk dan word het zo papperig en vind ik het echt om te kotsen... ik maak namelijk het liefst alles s'avonds ofzo voor twee dagen klaar, heb trouwens genoeg tupperware bakjes in huis!
kijk al uit naar advies, bvd :)

ps hoeveelheid rijst dat ik plan is ong. 300 gram per dag, met uitzondering van niet trainingsdagen waarop ik ga voor zo'n 150 gram

300g zilvervliesrijst op trainingsdagen is prima hoor, daar ga je echt niet moeilijk van schijten (ik in ieder geval niet;)). Weet verder niet of er ooit is bewezen bij hoeveel gram rijst je moeite krijgt met schijten :P

je gaat volgens mij juist beter schijten van zilvervliesrijst (als je er maar genoeg water bij drinkt)

ok geweldig! dus dat van die Chinese spleetoogjes geldt eigenlijk alleen voor witte rijst en lage GI varianten?

dat ze moeilijk schijten ? Zelfs witte rijst bevat vezels die je beter laten schijten. Of je er ook spleetogen van krijgt weet ik niet.

Chinezen hebben gewoon altijd moeite met schijten, in de films wel in ieder geval

Terug
Naar boven