AndroidHealthClinic

vraagje roaccutane & orals

X-smal

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
iemand vertelde me dat ie ging kuren met o.a dianabol. op zich niet zo vreemd, ware het niet dat ie al 2 maand aan de roaccutane zit. dit gaat naar mijn mening serieus belastend worden voor de lever, of ben ik mis? heb hem de raad te gegeven om toch zeker te wachten tot na z'n roa-kuur..... ???

Laatst bewerkt:
ja wat denk je tuurlijk moet je dat niet doen heb zelf ook roacutanne gehad en zou het niet doen is slecht voor je lever en dan zeker met 17 AA roids erbij miss kan het zelfs effect op je kuur hebben.

Hij zou voor de spuit moeten kiezen (injects dus), want na 2 maanden roaccutane kuur kan je echt niet meteen al aan de dianabol. Niet verstandig, of ie ook luistert...

roacutanne alleen is al een reden om je leverwaaren te laten monitoren door een arts.. een 17aa erbij nemen is erg onverstandig... zowel voor zijn acne als zijn lever..

Is als eens eerder een topic over geweest..

Op het moment heb ik ook roaccutane, deze shit werkt overiggen als een debiel krijg bekant weer een babyface :) maar in iedergeval moet ik om de 30 dagen bloed prikken in ziekenhuis om leverwaarden te lanten meten. Dit wil maar even zeggen hoe belastend die medicijnen zijn voor je lever. Als je dat nog gaat combineren met orals dan ben je echt niet goed bezig als je nog langer wilt leven dan een paar dagen :P misschien beetje overdreven maar dit kan echt nooit goed gaan.

BLOED LATEN TESTEN!

Ik heb zelf voor afgelopen zomer aan de roaccutane gezeten op 40 mg/dag (op voorschrift:yes:). Na 4 weken waren mijn leverwaarden zelfs VERBETERD ??? Heb wel tijdens de roa-kuur alcoholische drank gemeden en mariadistel gebruikt.
Dus eerst bloed laten prikken en dan verder kijken.

Black Knight zei:
BLOED LATEN TESTEN!

Ik heb zelf voor afgelopen zomer aan de roaccutane gezeten op 40 mg/dag (op voorschrift:yes:). Na 4 weken waren mijn leverwaarden zelfs VERBETERD ??? Heb wel tijdens de roa-kuur alcoholische drank gemeden en mariadistel gebruikt.
Dus eerst bloed laten prikken en dan verder kijken.

Ook eerst bloed laten prikken en daarna de roaccutane kuur voorgeschreven gekregen :P Mijn lever was dus geschikt bevonden om te kuren met roaccutane :P
Ik heb in mijn kuur in eerste instantie stevig alcohol doorgedronken en na mijn tweede keuring op bloedwaarden was er nog steeds niets aan de hand.
Ik ben inmiddels gestopt met alcohol drinken en alle andere slechte dingen die belastend zijn voor je lever omdat ik niet met mijn stomme kop aan het einde van die roaccutane kuur tegen de lamp wil lopen met een gesneuvelde lever :P
Maar ik denk inderdaad ook dat de roaccutane medicijnen niet geweldig slecht zijn voor je lever maar in het ziekenhuis en in de bijsluiters wordt snel overdreven om het zekere voor het onzekere te nemen.

Mijn mening in iedergeval:

Geen orale anabolen tijdens roaccutane kuur. Wees toch een beetje voorzichtig met dat ding want je hebt hem nu éénmaal nodig.

Terug
Naar boven