Fitness Seller

Vraagje verschil tussen methyl tren oral en inject

avg

Competitive Bodybuilder
Waardering
64
Ik heb zelf een flacon Methyl-tren liggen welke de inject versie zou zijn alleen nu zag ik bij een ander die had
de orale versie van Methyl-tren echter deze flacon was bijna identiek aan de flacon die ik heb liggen (op de draak sticker na ivm nieuwe etiketten)

Weet iemand of de Methyl-tren versie oral en inject dezelfde versie's zijn en ik dus de Methyl-tren die ik heb dus ook drinkbaar zou kunnen gebruiken?

In principe kan je beide drinken.

je kan beide drinken alleen verlies je door je het te verwerken in je lichaam veel actieve stoffen... tijdens het verteren van het goedje vandaar dat je als er inject staat gewoon beter kan injecten dan verlies je zo min mogelijk...

je kan beide drinken alleen verlies je door je het te verwerken in je lichaam veel actieve stoffen... tijdens het verteren van het goedje vandaar dat je als er inject staat gewoon beter kan injecten dan verlies je zo min mogelijk...

Hoeveel procent denk je te verliezen dan?:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
De flacon van de ander word omgerolen voor de orale versie, maar ik zou het flesje wat ik nog heb staan dus ook gewoon kunnen gebruiken door het oraal te nemen?
Dat zou fijn zijn aangezien ik problemen heb met dagelijks spuiten, het lukt me enkel om met 2 handen een injectie te plaatsen en heb daardoor maar 2 injectiespots die ik kan gebruiken.

Ik snap echt niet hoe andere het doen om met 1 hand te aspireren.....

De flacon van de ander word omgerolen voor de orale versie, maar ik zou het flesje wat ik nog heb staan dus ook gewoon kunnen gebruiken door het oraal te nemen?
Dat zou fijn zijn aangezien ik problemen heb met dagelijks spuiten, het lukt me enkel om met 2 handen een injectie te plaatsen en heb daardoor maar 2 injectiespots die ik kan gebruiken.

Ik snap echt niet hoe andere het doen om met 1 hand te aspireren.....
Ik verkramp helemaal als ik in schouder, glute probeer:(

Terug
Naar boven