Fitness Seller

verschil oral tren 5mg/ Oral Parabolan (methyltrienolone) 1mg

Alle mt in nederland is ondergedosseerd maar dat terzijde.
Als je wilt weten of het werkt laat je bloedprikken, en wat verwacht je te merken?
je word ineens superman ofzo???

In US liggen doseringen tussen de 0,4 en 1mg en bij 1mg zijn leverwaardes zeer sterk verhoogd.
wel slim om gewoon te verhogen zonder te weten hoeveel je nou eigenlijk zet.

Als je wilt weten of het werkt laat je bloedprikken, en wat verwacht je te merken?

In US liggen doseringen tussen de 0,4 en 1mg en bij 1mg zijn leverwaardes zeer sterk verhoogd.

Dus jij hebt je MT laten testen op dosering? ;)

Je moet het niet laten testen om dat te weten ;) Als je ziet dat van nl ug labs je meteen 1,2 of zelfs 5mg kan nemen terwijl 1mg bij buitenlandse labs eigenlijk al een max is weet je toch genoeg.

Buitenlandse UG labs of HG? Zijn er dan geen mensen die op een 'normale' dosering al iets merken? Lijkt me toch sterk dat UG labs met naamsbekendheid zich hun eigen graf willen graven op deze manier?

Dit heb ik ook vernomen.
250 mcg tot max 1mg.
Bij 2mg had een persoon ernstige leverafwijkingen.
En er was een mod. die gestorven was door 8mg te runnen :s

Dit heb ik ook vernomen.
250 mcg tot max 1mg.
Bij 2mg had een persoon ernstige leverafwijkingen.
En er was een mod. die gestorven was door 8mg te runnen :s

Als je ziet dat de meeste cycles als maximum 3 à 4 mg nemen, en je bent niet zeker van je dosering EN je runt 8 mg ED dan is het een beetje je eigen fout vind ik. Het is niet alsof we niet weten dat het levertoxisch is he.

Trouwens: Hoe weten ze dan op US forums hoeveel de pillen gedoseerd zijn? Doen ze daar wel tests of hebben de UG labs daar op magische wijze betere afweegmethoden? Vind het nogal lastig als iedereen zegt dat hij x mg gebruikt terwijl niemand zeker is van de echte dosering.

Als je ziet dat de meeste cycles als maximum 3 à 4 mg nemen, en je bent niet zeker van je dosering EN je runt 8 mg ED dan is het een beetje je eigen fout vind ik. Het is niet alsof we niet weten dat het levertoxisch is he.

Trouwens: Hoe weten ze dan op US forums hoeveel de pillen gedoseerd zijn? Doen ze daar wel tests of hebben de UG labs daar op magische wijze betere afweegmethoden? Vind het nogal lastig als iedereen zegt dat hij x mg gebruikt terwijl niemand zeker is van de echte dosering.

Blijft ook giswerk met UGL..
Ik zit nu op Methylstenbolone caps van 4mg. Neem er 2 ed en de enige dag ga ik als een raket, de andere dag merk ik vrij weinig. Dus dat doet vermoeden dat er niet echt goed gemixed is met het vulmiddel.

Blijft ook giswerk met UGL..
Ik zit nu op Methylstenbolone caps van 4mg. Neem er 2 ed en de enige dag ga ik als een raket, de andere dag merk ik vrij weinig. Dus dat doet vermoeden dat er niet echt goed gemixed is met het vulmiddel.
Pre workout of 's morgens?

Ok misschien dat ik dat ook eens ga doen dan, ik neem altijd pre workout en misschien dat de 'effecten' dan eigenlijk pas op het einde van de training komen?

Edit: Wat een broscience (van mij) natuurlijk, het gaat er toch om een stabiele bloedwaarden te krijgen, right? Dan maakt het eigenlijk niet uit wanneer je neemt, zolang je maar telkens op hetzelfde tijdstip neemt. Toch?

Geen idee wat de opnametijd van MT is, alsmede de halfwaardetijd. Je zou hier idd eens naar kunnen kijken :)

Geen idee, ik heb de info niet zo 123 bij de hand. Maar als dat zo is, dan zou pre training helemaal zo gek nog niet zijn.

verhogen

dus ze zijn ongedoseerd?
Ik zit nu op 2 per dag en werd aangeraden om naar 4 per dag te gaan om iets te voelen.

Als er in de ene pil meer dan de andere zit, hoe geraak je dan aan een vooruitgang?

Dit middeltje blijft een mysterie voor mij...

Ziet er inderdaad naar uit dat ze zwaar ondergedoseerd zijn.

In de log wat ik heb gelezen was er blijkbaar al na een paar dagen een kracht toename "die nergens meer over gaat". Dat ik hier na één week nog niks van merk lijkt me een indicator te zijn voor onderdosering.

Allemaal BS goede MT heb je hooguit 2mg van nodig dus heb je meer nodig of fake of zwaar onder gedoseerd dit is toch niet zo moeilijk te bevatten of niet ?. Word er gek van ik pak 4 ik pak 5 en merk niks nou dan heb je rommel punt uit geen discussie over mogelijk of niet ?

Allemaal BS goede MT heb je hooguit 2mg van nodig dus heb je meer nodig of fake of zwaar onder gedoseerd dit is toch niet zo moeilijk te bevatten of niet ?. Word er gek van ik pak 4 ik pak 5 en merk niks nou dan heb je rommel punt uit geen discussie over mogelijk of niet ?
Wat is allemaal BS? U mad? :p

Natuurlijk kan je wel stellen dat als je zogezegd 5mg MT hebt genomen en je voelt niks dat het gewoon fake of ondergedoseerd is.

Dit wat ik hoor als ik die berichten hier lees over MT

http://www.youtube.com/watch?v=wcbrGlRnfbc

---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 10:38 ----------

Wat is allemaal BS? U mad? :p

Natuurlijk kan je wel stellen dat als je zogezegd 5mg MT hebt genomen en je voelt niks dat het gewoon fake of ondergedoseerd is.

Nou 1 pil 5mg echte MT wil je niet meemaken want als max 2mg word genomen hoe kan er dan een 5mg zijn beetje vreemd of niet ?. Mensen en hun geloof in onzin haha

En... Heb je het dan over effecten? Dosering? Resultaten? Of wil je gewoon zeggen dat MT een fabeltje is?

En... Heb je het dan over effecten? Dosering? Resultaten? Of wil je gewoon zeggen dat MT een fabeltje is?

MT mits de goede !!. Kan zeker hele goede resultaten opleveren. Echter 1-2mg max meer is niet nodig en meer mochten ze ook echt 1mg bevatten zal voor de meeste een overkill opleveren en erge sides die op 1-2mg al merkbaar zijn bij velen. Dus als een bepaald merk zegt ik verkoop "5mg" MT moet je daar ernstig je vraagtekens bij zetten dit zou gelijk staan aan 100mg Oxy tabs en die zou je dan ook 3 per dag moeten nemen ?. Nee zo'n hoge concentratie krijg je er niet in ook niet van MT Plus het feit dat Tren in welke vorm dan ook een dure grondstof is en je dus nooit 5mg voor de prijs van 1mg kunt krijgen. Ik zou ze dan ook niet nemen want ze zullen niets voor je doen. Mocht je wel wat voelen heb je geluk dan zal er miss 1mg in hebben gezeten

Terug
Naar boven