Fitness Seller

verschil oral tren 5mg/ Oral Parabolan (methyltrienolone) 1mg

Ik ben zelf ook bezig met methyltren van het merk met de stier en zit nu op dag 4, tot nu toe merk ik nog niks :p

Trouwens, op mijn verpakking staat er methyltrienolone en dan tussen haakjes Oral-parabolan. Dus beiden zijn gewoon hetzelfde lijkt me?

heb ze gehad van hetzelfde merk, na 4,5 week behoorlijke transformatie ondergaan.
Aderen in overvloed en echt een stuk droger geworden terwijl mijn kracht toenam.
(was aan het cutten)

Cotjuh: Ok, dus het is in feite gewoon methyltrienolone en voor de niet zo geinformeerden geïnteresseerd te maken noemen ze het Oral-parabolan?

Feestvierder: En hoe lang duurde het voor je wat merkte? Aan welke dosering?

Zat op 1 mg per dag de eerste week, daarna 1,5. Merkte het echt goed halverwege de tweede week.

Grappig dat bepaalde mensen 5mg nodig hebben en andere 1mg van hetzelfde merk dat noem ik dus fake niemand heeft 5mg nodig ;)

Zoiets heet geen fake, maar te laag gedoseerd t.o.v. wat ze beweren dat erin zit.

Fake = nagemaakt en placebo.

Is in mijn ogen hetzelfde je krijgt gewoon rommel. Ik zelf heb MT nog niet geprobeerd dus over werking etc zeg ik dan ook niks maar zo hoog moeten doseren voor een resultaat wat met 1-2mg bereikt zou moeten worden lijkt mij overbodig. Hetzelfde als dat mensen 4ml test nodig hebben om wat te merken ;)

Hebben ze nou 2 versies dan? Ik zie alleen maar 1mg versie.

Ik heb2x mt gehad van paarden kracht toen. 2mg versie was goed de 5mg versie was bagger.... Ik ga binnenkort ff deze van onze stiertje uitproberen

Merk van het stiertje

Ik ben nu een week bezig met het merk van het stiertje, 1 mg ed.
Merk nog niets, ik verhoog naar 2mg ed, hopelijk merk ik dan wel iets. :)

Blijkbaar ben ik niet de enige dat er weinig van merkt?

Vraag me af wat jullie hopen te merken...

Parabolan wordt echter al een hele tijd niet meer geproduceerd en echte Parabolan bestaat dus niet meer. Middelen die nu nog verkocht worden als Parabolan zijn zo goed als zeker nep en bevatten waarschijnlijk een lage dosis testosteron propionaat. In het verleden heeft dit er soms toe geleid dat gebruikers dachten dat ze gynecomastie kregen van Parabolan, terwijl dit onmogelijk is.

bron

Ik had er onlangs ook eens naar gekeken, maar ga het maar zo laten na het lezen van deze wiki...

Niemand beweerde dat het oral para is
Gewoon marketing

Parabolan (Tren hex) wordt volgens mij wel gewoon gemaakt door bepaalde UGL. Geen idee of het er ook echt in zit..

Als ik de logs lees dan merken de meesten al na 5 dagen een verandering, meer kracht, klein beetje meer massa, en al een paar sides zoals agressiviteit. Dit heb ik niet :(

Iedereen reageert ook gewoon anders op AAS hoor. Ik zou het gewoon even afwachten en niet onmiddelijk gaan verhogen (wegens levertoxiciteit)

Zal ik doen, bedankt voor de snelle reactie :)

Terug
Naar boven