CobyBE
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 155
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben zelf ook bezig met methyltren van het merk met de stier en zit nu op dag 4, tot nu toe merk ik nog niks
Trouwens, op mijn verpakking staat er methyltrienolone en dan tussen haakjes Oral-parabolan. Dus beiden zijn gewoon hetzelfde lijkt me?
Grappig dat bepaalde mensen 5mg nodig hebben en andere 1mg van hetzelfde merk dat noem ik dus fake niemand heeft 5mg nodig![]()
Zoiets heet geen fake, maar te laag gedoseerd t.o.v. wat ze beweren dat erin zit.
Fake = nagemaakt en placebo.

Hebben ze nou 2 versies dan? Ik zie alleen maar 1mg versie.

Parabolan wordt echter al een hele tijd niet meer geproduceerd en echte Parabolan bestaat dus niet meer. Middelen die nu nog verkocht worden als Parabolan zijn zo goed als zeker nep en bevatten waarschijnlijk een lage dosis testosteron propionaat. In het verleden heeft dit er soms toe geleid dat gebruikers dachten dat ze gynecomastie kregen van Parabolan, terwijl dit onmogelijk is.
Volgens mij gaat dit enkel over HG methyltren? Het lijkt me dat UG labs echt wel dit spul kunnen maken.bron
Ik had er onlangs ook eens naar gekeken, maar ga het maar zo laten na het lezen van deze wiki...

Als ik de logs lees dan merken de meesten al na 5 dagen een verandering, meer kracht, klein beetje meer massa, en al een paar sides zoals agressiviteit. Dit heb ik niet![]()