XXL Nutrition

verschil oral tren 5mg/ Oral Parabolan (methyltrienolone) 1mg

Ok dat is duidelijk en al een veel betere uitleg als dat Efteling filmpje, daar wou ik naar toe :)

Vond het namelijk ook al raar dat er 5mg pillen zouden zijn terwijl 1 à 2 mg het max is voor de meesten.

Ok dat is duidelijk en al een veel betere uitleg als dat Efteling filmpje, daar wou ik naar toe :)

Vond het namelijk ook al raar dat er 5mg pillen zouden zijn terwijl 1 à 2 mg het max is voor de meesten.

Ja dat filmpje is even serieus als die 5mg tabs die bestaan niet dat kan onmogelijk dat wou ik even aantonen vandaar.

Maar ik heb de 5 mg tabs niet. Ik heb de 1 mg tabs.

Ik verhoog vandaag naar 4 per dag en zie wel hoe het zit.
Als ik binnen een paar dagen nog niets voel dan stop ik er gewoon mee.

Ik heb wel een vraagje, als ik ermee stop, zou ik dan nog een ander oral kuurtje kunnen doen voor de vakantie aangezien mijn lever toch niets te verduren heeft gehad?

Maar ik heb de 5 mg tabs niet. Ik heb de 1 mg tabs.

Ik verhoog vandaag naar 4 per dag en zie wel hoe het zit.
Als ik binnen een paar dagen nog niets voel dan stop ik er gewoon mee.

Ik heb wel een vraagje, als ik ermee stop, zou ik dan nog een ander oral kuurtje kunnen doen voor de vakantie aangezien mijn lever toch niets te verduren heeft gehad?

Als ik je zou adviseren zou ik zeggen kan makkelijk aangezien nu niets aan werkzame stof binnen hebt gekregen

Ok, dankje :)

Bijna aan het einde van week twee, 5 tabs per dag, nog steeds niks van effecten of kracht te merken. Denk dat ik er gewoon mee stop want ik vind blijven verhogen tot je iets voelt gewoon gevaarlijk.

Laatst bewerkt:
Ik zou er ook mee stoppen niet eens aan beginnen. Want zelfs al waren ze real dan waren ze gevaarlijk hoog gedoseerd

Terug
Naar boven