Hallo allemaal,
Vraagje, mijn man volgt een kuur en ik ben op zoek naar de juiste voedingsschema voor deze kuur, de kuur gaat als volgt, en hij is hier vorige week dinsdag mee begonnen.
test 4ml. 1000 mg
tren 4ml 800 mg
proviron 1 tab. pd
tamoxifen 1á2 pg
gedurende 12 weken
en de nakuur
clomid 1 tab. pd
hcg preqnyl vanaf week 12 om de 4e dag 2500 eenheden spuiten dus in totaal 6 keer
zijn voedingsschema die hij nu volgt, ik maak dit elke dag voor hem klaar, maar wil zeker weten dat ik er goed aan doe en niet dat zijn kuur verkeerd uit pakt, hij traint vijf keer in de week fitness, en drie keer in de week oefent hij zijn vechtsport uit.
maaltijd 1:
fruitshake met een banaan en een kiwi, brinta en een schep van zijn eiwit shake
maaltijd 2:
vier bruine boterhammen met kipfilet en rosbief
maaltijd 3:
vier eieren en een maderijn
maaltijd 4:
twee crackers met kalkoenfilet en tartaar
maaltijd 5:
rijst met kipfilet groente naar keuze en dit wissel ik af met een pasta, en of biefstuk
maaltijd 6:
vier bruine boterhammen met tonijn in water
maaltijd 7:
vier eieren en een stukje fruit
maaltijd 8:
250 gr. kwark
daarbij krijgt hij na zijn training weer een eiwit shake
suggesties, van iets wat ik nog moet toevoegen, of iets wat ik weg moet laten, de bedoeling is dat hij droog word en de spiermassa er natuurlijk uit knalt.
Nou voor iemand die weet hoe het echt moet hoor ik het graag.
Groetjes Brenda
Vraagje, mijn man volgt een kuur en ik ben op zoek naar de juiste voedingsschema voor deze kuur, de kuur gaat als volgt, en hij is hier vorige week dinsdag mee begonnen.
test 4ml. 1000 mg
tren 4ml 800 mg
proviron 1 tab. pd
tamoxifen 1á2 pg
gedurende 12 weken
en de nakuur
clomid 1 tab. pd
hcg preqnyl vanaf week 12 om de 4e dag 2500 eenheden spuiten dus in totaal 6 keer
zijn voedingsschema die hij nu volgt, ik maak dit elke dag voor hem klaar, maar wil zeker weten dat ik er goed aan doe en niet dat zijn kuur verkeerd uit pakt, hij traint vijf keer in de week fitness, en drie keer in de week oefent hij zijn vechtsport uit.
maaltijd 1:
fruitshake met een banaan en een kiwi, brinta en een schep van zijn eiwit shake
maaltijd 2:
vier bruine boterhammen met kipfilet en rosbief
maaltijd 3:
vier eieren en een maderijn
maaltijd 4:
twee crackers met kalkoenfilet en tartaar
maaltijd 5:
rijst met kipfilet groente naar keuze en dit wissel ik af met een pasta, en of biefstuk
maaltijd 6:
vier bruine boterhammen met tonijn in water
maaltijd 7:
vier eieren en een stukje fruit
maaltijd 8:
250 gr. kwark
daarbij krijgt hij na zijn training weer een eiwit shake
suggesties, van iets wat ik nog moet toevoegen, of iets wat ik weg moet laten, de bedoeling is dat hij droog word en de spiermassa er natuurlijk uit knalt.
Nou voor iemand die weet hoe het echt moet hoor ik het graag.
Groetjes Brenda

gewoon je vrouw die je voedingsschema in elkaar zet! toppie.