AndroidHealthClinic

Vraagje voor mijn man

brenda32

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,
Vraagje, mijn man volgt een kuur en ik ben op zoek naar de juiste voedingsschema voor deze kuur, de kuur gaat als volgt, en hij is hier vorige week dinsdag mee begonnen.
test 4ml. 1000 mg
tren 4ml 800 mg
proviron 1 tab. pd
tamoxifen 1á2 pg
gedurende 12 weken
en de nakuur
clomid 1 tab. pd
hcg preqnyl vanaf week 12 om de 4e dag 2500 eenheden spuiten dus in totaal 6 keer
zijn voedingsschema die hij nu volgt, ik maak dit elke dag voor hem klaar, maar wil zeker weten dat ik er goed aan doe en niet dat zijn kuur verkeerd uit pakt, hij traint vijf keer in de week fitness, en drie keer in de week oefent hij zijn vechtsport uit.
maaltijd 1:
fruitshake met een banaan en een kiwi, brinta en een schep van zijn eiwit shake
maaltijd 2:
vier bruine boterhammen met kipfilet en rosbief
maaltijd 3:
vier eieren en een maderijn
maaltijd 4:
twee crackers met kalkoenfilet en tartaar
maaltijd 5:
rijst met kipfilet groente naar keuze en dit wissel ik af met een pasta, en of biefstuk
maaltijd 6:
vier bruine boterhammen met tonijn in water
maaltijd 7:
vier eieren en een stukje fruit
maaltijd 8:
250 gr. kwark
daarbij krijgt hij na zijn training weer een eiwit shake
suggesties, van iets wat ik nog moet toevoegen, of iets wat ik weg moet laten, de bedoeling is dat hij droog word en de spiermassa er natuurlijk uit knalt.
Nou voor iemand die weet hoe het echt moet hoor ik het graag.
Groetjes Brenda

Het ziet er een beetje karig uit. Het is moeilijk in te schatten hoe dik die broodjes zijn belegd maar ik denk dat hij wel wat meer eiwitten mag binnen krijgen.

Hoe zwaar weegt hij en wat is zijn vet percentage ?

tziet er mij ook weinig uit....
hij probeert wss vet te verliezen?

Mooi om te zien dat hij iig goed voorbereid aan zijn kuur begint.

• Topic Starter Topic Starter
He hallo,
meer eiwitten en die haal ik weer uit wat dan, hij krijgt acht eieren op een dag, plus zijn shakes er nog bij, dus als je goeie adviezen heb hoor ik z graag, hij weegt nu 98 kilo, en zijn vet percentage, pff heb geen idee

hij probeert idd wat vet te verliezen ja, en zelf heeft hij al moeite om dit allemaal op te eten, het is dat ik hem er tot nu toe aan kan houden maar hij krijgt het echt anders niet weg, en slaat hij liever een maaltijd over

hoe f*cking chill is dit dan:D gewoon je vrouw die je voedingsschema in elkaar zet! toppie.

Ik zou er nog een blikje tonijn bij zetten, zelf eet ik deze altijd de 2e of 3e maaltijd.

succes:)

Wat een gezeik weer door sommige leden.
Komen hier alleen om te zeiken of om eens een post te plaatsen 1x in de 10 weken.

Geen vette zooi er bij innemen, maar het kan geen kwaad wat meer eiwitten in te nemen, zeker niet bij dat gewicht... Dus gewoon lekker droog houden, dus dat word kippen vangen! is ook goed hoef je geen cardio meer te doen ;)

Laatst bewerkt:
He hallo,
meer eiwitten en die haal ik weer uit wat dan, hij krijgt acht eieren op een dag, plus zijn shakes er nog bij, dus als je goeie adviezen heb hoor ik z graag, hij weegt nu 98 kilo, en zijn vet percentage, pff heb geen idee

Het ligt eraan hoe dik die broodjes zijn belegd, ik deed altijd 4 snee brood met 200 gram kip er op, is iets van 6 a 8 plakjes per 4 broodjes.

Maar ja, hij zit in de cut, dus ik zou eigenlijk gewoon vooral veel vlees, vis en noten eten en het brood laten staan.

hij probeert idd wat vet te verliezen ja, en zelf heeft hij al moeite om dit allemaal op te eten, het is dat ik hem er tot nu toe aan kan houden maar hij krijgt het echt anders niet weg, en slaat hij liever een maaltijd over

Een vrouw naar m'n eigen hart :D Je doet het prima zo. Het kan alleen maar beter gaan met de kuur van je man met alle moeite die je erin stopt :thumbs:

@ei eiwitten door de kwark word wel erg goor denk je niet ?

Alle respect voor je dat je dit wilt doen.

Maar veronderstel als je man kuurt dat hij wel zelf de kennis heeft om een eigen voedinggschema in elkaar te steken.

Waarom doe je dit?

Je legt toch z'n kleertjes ook niet klaar s'morgens op z'n bedje?

Vermeld even het aantal grammen bij alles,bv 200g kipfilet/rosbief met 4 boterhammen enz...
Persoonlijk vind ik dit te weinig voeding voor iemand van 98kg (vet% ?) aangezien hij met deze kuur zeker niet snel vet zal aanzetten mag er toch nog wat extra bij !
Zou zeker nog wat zalm toevoegen voor de goede vetzuren !

maaltijd 8 zou ik 500gram kwark van maken, en zommige maaltijden zijn vrij klein en kan je wel samen voegen, 6 maaltijden op 1 dag is ook nog goed genoeg. Om de eiwit inname optevoeren kan je ook nog ergens koolvis of makreel toevoegen.

Maar veronderstel als je man kuurt dat hij wel zelf de kennis heeft om een eigen voedinggschema in elkaar te steken.

Waarom doe je dit?

Beter dat ze dat doet toch? En ook al zou d'r man z'n eigen kennis hebben, als ze er met z'n tweeen critisch naar kijken zijn ze in mijn ogen goed bezig.

En ook al zou ze z'n kleren s-ochtends klaar leggen...wat dan nog?

Heette die vriendin van die vent uit het programma: Help mijn man heeft een hobby! ook niet Brenda???

Waarom doe je dit?

Ja dat doe ik zeker wel, mooi worden doe je samen, en je man goed voor de dag laten komen, zorg je als vrouw dat dat geregeld word

Terug
Naar boven