- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een gezeik weer door sommige leden.
Komen hier alleen om te zeiken of om eens een post te plaatsen 1x in de 10 weken.
Hey Marky,Lieve Brenda, er gaan best wat miligrammetjes in de bil van je man. Geen idee wat z'n kuurverleden is maar de synthese gaat op deze dosages op oorlogsterkte draaien en bouwvakkers zien dan graag bouwstenen. Op het moment is het voedingsschema een behoorlijk flutstuk...
maaltijd 1:
fruitshake met een banaan en een kiwi, brinta en een schep van zijn eiwit shake
2 scheppen
maaltijd 2:
vier bruine boterhammen met kipfilet en rosbief
3 ons kipfilet
maaltijd 3:
vier eieren en een maderijn
Hier nog 1 blikje tonijn in water bij
maaltijd 4:
twee crackers met kalkoenfilet en tartaar
2 ons tartaar
maaltijd 5:
rijst met kipfilet groente naar keuze en dit wissel ik af met een pasta, en of biefstuk
Zorg voor 3 ons biefstuk of kipfilet
maaltijd 6:
vier bruine boterhammen met tonijn in water
Ander half blikje van maken, beter 2.
maaltijd 7:
vier eieren en een stukje fruit
Ons kip erbij
maaltijd 8:
250 gr. kwark
500 gram kwark
Hey Marky,
Als eerst bedankt voor je info, ik heb best veel aan deze site,
ik had zijn voedingsschema al iets wat meer aangepast, maaltijd 1: fruitshake met brinta en een schep eiwit, ik ga er twee scheppen van maken
maaltijd 2: vier bruine boterhammen met kipfilet en rosbief, ga ze vanaf vandaag rijkelijk beleggen
maaltijd 3: 200 gram pasta
maaltijd 4: 200 gram pasta
dit gedurende drie dagen maaltijd 3 en 4 herhalen, vanwege heb ik me laten vertellen een voedingscyclus voor de stofwisselein, en dit wissel ik af , met rijst 200 gram met kipfilet,drie dagen en dan macaroni drie dagen met mager rundergehakt,
maaltijd 5: 4 eieren en een manderijn, en dan een blikje tonijn
maaltijd 6: meergranen rijst 150 gram en 2 ons biefstuk, en groente naar keuze
maaltijd 7: twee crackers, en die doe ik dan met wat jij zegt 2 ons tartaar
maaltijd 8: 500 gram kwark
en dan krijgt hij na zijn training nog een eiwit shake, dat is meestal 's middags, en gisteravond heeft hij er drie gehad de laatste was om half twaalf, en tussen door maak ik meestal ook nog een smoothie voor hem, met banaan en sinaasappel. Het is allemaal best ingewikkeld, om het juiste schema voor je voeding in elkaar te steken, en aangezien ik het allemaal voor hem klaar maak, wil ik er gewoon zeker van zijn dat ik het wel allemaal goed doe. Dus als je nog suggesties heb hoor ik het graag van je

Wat een gezeik weer door sommige leden.
Komen hier alleen om te zeiken of om eens een post te plaatsen 1x in de 10 weken.
He BIgt tis 2009 he beetje meegaan!Wtf... dus even op een rijtje. Die gozer kuurt hier een vrij zware kuur maar heeft nog niet de moeite genomen om iets te snappen van een goed schema maken. Vervolgens te lui om dat toch nog te doen voor de kuur en de vrouw moet het dan maar doen. Het wordt steeds gekker hier...

Slaat nergens op wat je nu zegt..
Een paar jaar terug werd je gewoon voor gek verklaard als je zonder goed voedingsschemabegon te kuren..
Nu mag je niet eens meer zeggen dat het ondoordacht is?
Jij hebt echt aandelen in AS ofzo..
??