Fitness Seller

Vraagje voor mijn man

die voeding ziet er wat magertjes uit, zeker in je kuur moet je die omhoog gooien.

hcg zou ik sowieso niet in die hoeveelheden doen ivm schade van cellen van leydig, er lopen op dit moment een paar topics over hcg-methodes, gebruik de zoekfunctie zou ik zeggen.

Wat een gezeik weer door sommige leden.
Komen hier alleen om te zeiken of om eens een post te plaatsen 1x in de 10 weken.

Lieve Brenda, er gaan best wat miligrammetjes in de bil van je man. Geen idee wat z'n kuurverleden is maar de synthese gaat op deze dosages op oorlogsterkte draaien en bouwvakkers zien dan graag bouwstenen. Op het moment is het voedingsschema een behoorlijk flutstuk...

maaltijd 1:
fruitshake met een banaan en een kiwi, brinta en een schep van zijn eiwit shake

2 scheppen

maaltijd 2:
vier bruine boterhammen met kipfilet en rosbief

3 ons kipfilet

maaltijd 3:
vier eieren en een maderijn

Hier nog 1 blikje tonijn in water bij

maaltijd 4:
twee crackers met kalkoenfilet en tartaar

2 ons tartaar

maaltijd 5:
rijst met kipfilet groente naar keuze en dit wissel ik af met een pasta, en of biefstuk

Zorg voor 3 ons biefstuk of kipfilet

maaltijd 6:
vier bruine boterhammen met tonijn in water

Ander half blikje van maken, beter 2.

maaltijd 7:
vier eieren en een stukje fruit

Ons kip erbij

maaltijd 8:
250 gr. kwark

500 gram kwark

• Topic Starter Topic Starter
Lieve Brenda, er gaan best wat miligrammetjes in de bil van je man. Geen idee wat z'n kuurverleden is maar de synthese gaat op deze dosages op oorlogsterkte draaien en bouwvakkers zien dan graag bouwstenen. Op het moment is het voedingsschema een behoorlijk flutstuk...

maaltijd 1:
fruitshake met een banaan en een kiwi, brinta en een schep van zijn eiwit shake

2 scheppen

maaltijd 2:
vier bruine boterhammen met kipfilet en rosbief

3 ons kipfilet

maaltijd 3:
vier eieren en een maderijn

Hier nog 1 blikje tonijn in water bij

maaltijd 4:
twee crackers met kalkoenfilet en tartaar

2 ons tartaar

maaltijd 5:
rijst met kipfilet groente naar keuze en dit wissel ik af met een pasta, en of biefstuk

Zorg voor 3 ons biefstuk of kipfilet

maaltijd 6:
vier bruine boterhammen met tonijn in water

Ander half blikje van maken, beter 2.

maaltijd 7:
vier eieren en een stukje fruit

Ons kip erbij

maaltijd 8:
250 gr. kwark

500 gram kwark
Hey Marky,
Als eerst bedankt voor je info, ik heb best veel aan deze site,
ik had zijn voedingsschema al iets wat meer aangepast, maaltijd 1: fruitshake met brinta en een schep eiwit, ik ga er twee scheppen van maken
maaltijd 2: vier bruine boterhammen met kipfilet en rosbief, ga ze vanaf vandaag rijkelijk beleggen
maaltijd 3: 200 gram pasta
maaltijd 4: 200 gram pasta
dit gedurende drie dagen maaltijd 3 en 4 herhalen, vanwege heb ik me laten vertellen een voedingscyclus voor de stofwisselein, en dit wissel ik af , met rijst 200 gram met kipfilet,drie dagen en dan macaroni drie dagen met mager rundergehakt,
maaltijd 5: 4 eieren en een manderijn, en dan een blikje tonijn
maaltijd 6: meergranen rijst 150 gram en 2 ons biefstuk, en groente naar keuze
maaltijd 7: twee crackers, en die doe ik dan met wat jij zegt 2 ons tartaar
maaltijd 8: 500 gram kwark
en dan krijgt hij na zijn training nog een eiwit shake, dat is meestal 's middags, en gisteravond heeft hij er drie gehad de laatste was om half twaalf, en tussen door maak ik meestal ook nog een smoothie voor hem, met banaan en sinaasappel. Het is allemaal best ingewikkeld, om het juiste schema voor je voeding in elkaar te steken, en aangezien ik het allemaal voor hem klaar maak, wil ik er gewoon zeker van zijn dat ik het wel allemaal goed doe. Dus als je nog suggesties heb hoor ik het graag van je

Damn geef mij zo een vrouw

Ja wie wil dat nou niet.

Hey Marky,
Als eerst bedankt voor je info, ik heb best veel aan deze site,
ik had zijn voedingsschema al iets wat meer aangepast, maaltijd 1: fruitshake met brinta en een schep eiwit, ik ga er twee scheppen van maken
maaltijd 2: vier bruine boterhammen met kipfilet en rosbief, ga ze vanaf vandaag rijkelijk beleggen
maaltijd 3: 200 gram pasta
maaltijd 4: 200 gram pasta
dit gedurende drie dagen maaltijd 3 en 4 herhalen, vanwege heb ik me laten vertellen een voedingscyclus voor de stofwisselein, en dit wissel ik af , met rijst 200 gram met kipfilet,drie dagen en dan macaroni drie dagen met mager rundergehakt,
maaltijd 5: 4 eieren en een manderijn, en dan een blikje tonijn
maaltijd 6: meergranen rijst 150 gram en 2 ons biefstuk, en groente naar keuze
maaltijd 7: twee crackers, en die doe ik dan met wat jij zegt 2 ons tartaar
maaltijd 8: 500 gram kwark
en dan krijgt hij na zijn training nog een eiwit shake, dat is meestal 's middags, en gisteravond heeft hij er drie gehad de laatste was om half twaalf, en tussen door maak ik meestal ook nog een smoothie voor hem, met banaan en sinaasappel. Het is allemaal best ingewikkeld, om het juiste schema voor je voeding in elkaar te steken, en aangezien ik het allemaal voor hem klaar maak, wil ik er gewoon zeker van zijn dat ik het wel allemaal goed doe. Dus als je nog suggesties heb hoor ik het graag van je

Dit ziet er een stuk beter uit. Mischien is het eens handig om voedingsmeter 2002 te downloaden en kijken op hoeveel jou'n man uit komt met dit voeding schema. Ik denk wel dat het nu voldoende eiwitten bevat.

..

Laatst bewerkt:
Wat een gezeik weer door sommige leden.
Komen hier alleen om te zeiken of om eens een post te plaatsen 1x in de 10 weken.

Slaat nergens op wat je nu zegt..
Een paar jaar terug werd je gewoon voor gek verklaard als je zonder goed voedingsschemabegon te kuren..
Nu mag je niet eens meer zeggen dat het ondoordacht is?

Jij hebt echt aandelen in AS ofzo..

damn, dan mag je nog zo lelijk als de nacht zijn zo'n meid wil ik ook wel. (niet dat ik denk dat je dat bent :p)

succes met het coachen van je ventje :D

goed voorbereid

Wat een luxe voor jou mannetje.....

Ik moet alles zelf koken......:mad:

je bent de perfecte vrouw trouwens, zo met je man begaan

Wtf... dus even op een rijtje. Die gozer kuurt hier een vrij zware kuur maar heeft nog niet de moeite genomen om iets te snappen van een goed schema maken. Vervolgens te lui om dat toch nog te doen voor de kuur en de vrouw moet het dan maar doen. Het wordt steeds gekker hier...

Wtf... dus even op een rijtje. Die gozer kuurt hier een vrij zware kuur maar heeft nog niet de moeite genomen om iets te snappen van een goed schema maken. Vervolgens te lui om dat toch nog te doen voor de kuur en de vrouw moet het dan maar doen. Het wordt steeds gekker hier...
He BIgt tis 2009 he beetje meegaan!:D

Slaat nergens op wat je nu zegt..
Een paar jaar terug werd je gewoon voor gek verklaard als je zonder goed voedingsschemabegon te kuren..
Nu mag je niet eens meer zeggen dat het ondoordacht is?

Jij hebt echt aandelen in AS ofzo..

Ja man,kep ....wacht ff mijn mixer loopt vast,....moeilijk roeren ook die 1000 liter deca in je badkuip.
Waar doel je nou op man?

Wordt een beetje ziek van die mannetjes die zelf nog nooit wat gepakt hebben,en hier de magische openingzin neerproppen....."HEB JE EEN VOEDINGSSCHEMA''?????

crap zit zelf op 2000- ....dus wat wil dat nou zeggen?................totaly noppie, nadda ,nix

hmmmm nu zijn krieltje en pipo mij alweer voor pfffffff ikke wille ook zo een vrouwtje....

aan de andere kant eerst inlezen en dan pas beginnen en dus ook zijn voeding op orde hebben welk doel hij ook heeft oftewel massa of cutten....

@kriel maak je voor mij wat npp aan??

Terug
Naar boven