hallo ik train om mma wedstrijden te gaan doen, vandaag had ik zo een zware les waarbij ik met tranen in mijn ogen stond en later nog heb gekotst. dit moest omdat ik grenzen moest verleggen, hoe gaan jullie hiermee om want ik ben echt helemaal gebroken nu
Sorry voor de bump, maar jij wilt WEDSTRIJDEN gaan doen? Terwijl je niet eens door een training heen komt? Ik zou stoppen met MMA als ik jou was, het is duidelijk niet voor jou.
Ik train 4 keer per week MMA gericht, 2x Muay-Thai, 2x BJJ, dat is naast de 5-daagse split die ik hanteer voor bodybuilding.
Als ik NIET aan het kotsen ben na een Muay-Thai training, weet ik dat ik niet hard genoeg getraint heb. Ik moet op z'n minst enorm misselijk zijn.
Luister vriend, MMA is geen grapje, geen hobby-sport. We hebben het over een sport waar je aan begint omdat je de mindset van een killer hebt. Omdat je graag iemand wilt doodslaan met je blote handen, zonder ervoor veroordeeld te worden. Je moet je realiseren dat als jij OOIT een wedstrijd gaat doen, er iemand tegenover je zal staan die er ALLES aan zal doen om jou dood te maken. Letterlijk. Het zal nooit zover komen, maar dat is de intensie van elke ECHTE vechter.
MMA is about as hard as it gets, and it'll only get harder. Ik zou serieus her-overwegen of deze sport wel voor jou is, en zet dat wedstrijd-ideaal maar uit je hoofd, op basis van wat je hebt geschreven wete ik zeker dat je nog LANG niet klaar bent voor wedstrijden.