AndroidHealthClinic

Vraagjeeee

gekkepitte

Cool Novice
Waardering
0
Ik ga morgen weer naar de sportschool doe het 2 keer in de week hebben jullie mischien nog tips voor mij zit al een poosje niet meer an de machines heb een maatie die sterker is dus daar kan ik mooi tegen op proberen te boksen

ik bedoel of jullie nog goeie oefeningen hebben zodat ik het goed verneem wil wel is weten wat jullie denken mijn stats staan hieronder als het kan in het nederlands want van die taal die hier soms wordt gesproken snap ik niks

Borst: Bench press, incline bench press, fly's ( ook allemaal met dumbbells )
Triceps: Triceps pulldown, small bench press, french press.
Biceps: Hammer curls, biceps curls, concentration curls.
Schouders: Neck press, Front press, Side raises.
Rug: Deadlift, bent over barball row, cable pull down.
Benen: Squat, leg extentions, legg press.

Probeer zelf ook een beetje in het Nederlands te schrijven door punten en komma's te gebruiken.

16 jaar 64 kg

Bankdrukken 4 setjes x 8 x55 kg
Triceps 5 setjes van 8 van 15
biceps 4 x8 x 30 kg
Schouders 60 kg setjes van 3 x 8 en de laatste setje 5 x 70
Rug maar 30 kg
en benen (nog) niet

Ik weet het ik ben noobje

dan hebben we dat even duidelijk...

ik begrijp GEEN ZAK van je 'stats' .. je zet er geeneens oefeningen bij..

en de vraag die je stelt is mij niet echt duidelijk..

en wat ik denk? dat wil je niet weten..

zorg nou maar dat je tot het uiterste gaat met alles wat je doet..

• Topic Starter Topic Starter
Sorry hoor maar ik dacht altijd dat je alles moest leren en jij bent zelf ook noob geweest dach ik zo

en sorry voor onduidelijk tekst maar ik weet niet hoe die oefeningen heten die ik doe

volgens mij zit je alleen op apparaten he?
die voor de biceps heet dan meestal arm curl
triceps = seated dip (15kg :D)
en de rest snap ik ook niet.

Zo te lezen ga je naar de sportschool zonder een idee te hebben wat je die dag gaat doen. Ik zou zeggen: ga eens hier rondkijken en veeeel lezen. Stel een schema op en laat dat eens aan ons zien.

Met een beetje aanrommelen bereik je namelijk niets.

idd check de sticky's gebruik de zoekfunctie, kijk eens gewoon wat rond en probeer minimaal 3 keer per week te gaan sporten en maak gebruik van een schema!
goede schema's zijn makkelijk te vinden onder training en oefening.
als er daarna nog dingen niet duidelijk zijn kun je dan altijd vragen stellen..
succes dr mee

grtz the bullit

nee

nee ik zit niet alleen op machines ik doe triceps alleen op de machine door een gewicht naar beneden te drukken en benen doe ik op machine biceps borst en schouders doe ik met gewichten maar ik weet alleen niet hoe je alles noemt en ik heb een schema van de instructeur gekregen maar dat vind ik niks op de apparaten ik heb 3 maand ofzo op apparaten gezeten en ik ben der nou wel een keertje flauw van

Ik weet niet waar ik moet beginnen bij jou, je moet gewoon heel veel lezen 3n kennis opdoen, om te beginnen maar eens oefeningen en hun namen leren.

I couldn't agree more with you zelda..

aan een instructeur kun je trouwens ook gewoon de naam van een oefening vragen..hij/zij zal dit egt wel weten. en als je dan een beetje weet hoe de oefeningen heten en als je veel gelezen hebt en het principe van krachttraining kent kom dan nog maar eens met vragen over oefeningen e.d.

Hoe groot ben je btw?
En idd veel lezen hier op het forum of ergens anders. Knowledge is power.

Ok dan mensen ik dank jullie weer zeer voor jullie grootte geduld en ik ben ongeveer 1.70

Ja

Ja dat geloof ik ook wel hoor maar we kunnen niet allemaal zo hoogbegaafd zijn als jouw :rolleyes: maja ik doe mun best;)

Terug
Naar boven