Groeimaatje
Cool Novice
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goedemorgen .
De bloedwaardentest zou je direct kunnen doen .
Je moet : 10iu injecteren en exact 3 uur later bloed laten afnemen .
Volgende week ga ik bloedtest doen. Maakt het nog wat uit of ik subcutaan prik als gewoonlijk of is het voor de test beter intramusculair te prikken?
Zal het resultaat delen hier als het bekend is..
Een vraag klopt het dat hgh vrijwel niks uithaalt als je er geen insuline bij zet of is dat onzin?? Mvg alvast bedankt
Hoe zit t met bewaren buiten de koelkast, lijkt me sterk dat gebruikers (en suppliers) al de kitjes bewaren in de koelkast. Ik praat dan over onafgemaakte. Op dbb zie ik vaak 'altijd in koelkast bewaren' maar de fabriek zei dit als antwoord
The vials which are dissolved must be kept on fridge, otherwise you can leave it at room temperature as powder but not above 25'C for many months.

Bedankt! Inderdaad met transport zitten ze ook weken/maanden in een gesloten container. Dan zou je denken dat maandje in de kast ook niet utmaaktMet de tijd zal de kwaliteit verminderen, zowel binnen als buiten de koelkast. Buiten de koelkast gaat dit alleen wat sneller. Houdt er ook rekening mee dat de GH al met de boot mee geweest is in een container, op een containerschip en dat er zelden GH met expres verzendingen verstuurd wordt. Dus dat zijn al enkele weken op zee, buiten de koelkast, afhankelijk van de vaarroute van de rederij.
Overigens ken ik dan weer geen dealers die het NIET in de koeling hebben staan![]()
@Cools @Galen hoe denken jullie over bovenstaandeHoe zit t met bewaren buiten de koelkast, lijkt me sterk dat gebruikers (en suppliers) al de kitjes bewaren in de koelkast. Ik praat dan over onafgemaakte. Op dbb zie ik vaak 'altijd in koelkast bewaren' maar de fabriek zei dit als antwoord
The vials which are dissolved must be kept on fridge, otherwise you can leave it at room temperature as powder but not above 25'C for many months.