MuscleMeat

Vraagjes HGH

• Topic Starter Topic Starter
Ok

Goedemorgen .

De bloedwaardentest zou je direct kunnen doen .
Je moet : 10iu injecteren en exact 3 uur later bloed laten afnemen .

Volgende week ga ik bloedtest doen. Maakt het nog wat uit of ik subcutaan prik als gewoonlijk of is het voor de test beter intramusculair te prikken?

Zal het resultaat delen hier als het bekend is..

Gewoon subcutaan zetten .

Qua tijden maakt het niet zoveel uit , ik doe standaard 6:00 en na het trainen . Heb van alles geprobeerd maar ik merk geen verschil .
Zorg er wel voor dat je let op je carbs rondom injecteren .

Top thanks

Volgende week ga ik bloedtest doen. Maakt het nog wat uit of ik subcutaan prik als gewoonlijk of is het voor de test beter intramusculair te prikken?

Zal het resultaat delen hier als het bekend is..

Welk merk ga je testen? Heb vorige week een bloedtest gedaan op een genotropin cartridge en had de resultaten binnen 2 dagen binnen!

All blacks

Oke, ik ben benieuwd. Ik zag ook een test all blacks in deze sectie staan.

Had ik inderdaad gezien ben benieuwd wat de mijne zegt. Morgenmiddag prikken. Hoop dat ik vrijdag de uitslag krijg al! Zal het gelijk posten

Heb de uitslag zojuist ontvangen!
Zoals vermeld 10iu gezet en 2:45 uur later laten prikken. Voor wat het waard is ik ben 3 weken geleden begonnen met hgh All Blacks 2,5iU ed.

IMG_1784.PNG

Prima uitslag toch! Hopen dat ze de kwaliteit nu weten te behouden.

Ja uitslag ziet er goed uit. Als ik de scores op dit forum bekijk zit ik met een UG HGH merk goed.

Voor een ug is het prima !

Een vraag klopt het dat hgh vrijwel niks uithaalt als je er geen insuline bij zet of is dat onzin?? Mvg alvast bedankt

Een vraag klopt het dat hgh vrijwel niks uithaalt als je er geen insuline bij zet of is dat onzin?? Mvg alvast bedankt

Onzin... AAS + GH = 1+1=3. (GH wel liefst lange tijd laten lopen >6mnd). Overigens is het wel zo dat AAS + GH +SLIN = 1+1+1=5.

Hoe zit t met bewaren buiten de koelkast, lijkt me sterk dat gebruikers (en suppliers) al de kitjes bewaren in de koelkast. Ik praat dan over onafgemaakte. Op dbb zie ik vaak 'altijd in koelkast bewaren' maar de fabriek zei dit als antwoord
The vials which are dissolved must be kept on fridge, otherwise you can leave it at room temperature as powder but not above 25'C for many months.

Hoe zit t met bewaren buiten de koelkast, lijkt me sterk dat gebruikers (en suppliers) al de kitjes bewaren in de koelkast. Ik praat dan over onafgemaakte. Op dbb zie ik vaak 'altijd in koelkast bewaren' maar de fabriek zei dit als antwoord
The vials which are dissolved must be kept on fridge, otherwise you can leave it at room temperature as powder but not above 25'C for many months.

Met de tijd zal de kwaliteit verminderen, zowel binnen als buiten de koelkast. Buiten de koelkast gaat dit alleen wat sneller. Houdt er ook rekening mee dat de GH al met de boot mee geweest is in een container, op een containerschip en dat er zelden GH met expres verzendingen verstuurd wordt. Dus dat zijn al enkele weken op zee, buiten de koelkast, afhankelijk van de vaarroute van de rederij.

Overigens ken ik dan weer geen dealers die het NIET in de koeling hebben staan ;)

Geen risico nemen toch ! Als
Je koelkast vol is koop je er nog 1

Met de tijd zal de kwaliteit verminderen, zowel binnen als buiten de koelkast. Buiten de koelkast gaat dit alleen wat sneller. Houdt er ook rekening mee dat de GH al met de boot mee geweest is in een container, op een containerschip en dat er zelden GH met expres verzendingen verstuurd wordt. Dus dat zijn al enkele weken op zee, buiten de koelkast, afhankelijk van de vaarroute van de rederij.

Overigens ken ik dan weer geen dealers die het NIET in de koeling hebben staan ;)
Bedankt! Inderdaad met transport zitten ze ook weken/maanden in een gesloten container. Dan zou je denken dat maandje in de kast ook niet utmaakt

@Cools @Galen hoe denken jullie over bovenstaande

Stabiliteit buiten de koelkast is inderdaad stukken beter dan beschreven. Na ontvangst meteen de koelkast in, maar toch zou het een maand (en mogelijk langer) buiten de koelkast kunnen (niet gemengd) bij normale temperaturen. Dit is ook afhankelijk van hoe steriel het opgeslagen is in het flesje. Ze zijn hier momenteel meer onderzoek naar aan het doen.

Goed om te weten!
Was al aan het bedenken hoe ik mijn GH koel moest mee vervoeren naar Kroatie deze zomer..
Moet dus gewoon kunnen als ze 20 uur later (overnachting 1x) weer in de ijskast kunnen liggen.
(Ongemengd bedoel ik dan). Meng het pas op plek van bestemming.

Terug
Naar boven