Fitness Seller

Vraagjes HGH

Hoe ga je op vakantie ?
Ik neem alles in een koelbox mee , omvormer in de auto en klaar

• Like
Waarderingen: Vonk
Goed om te weten!
Was al aan het bedenken hoe ik mijn GH koel moest mee vervoeren naar Kroatie deze zomer..
Moet dus gewoon kunnen als ze 20 uur later (overnachting 1x) weer in de ijskast kunnen liggen.
(Ongemengd bedoel ik dan). Meng het pas op plek van bestemming.

Zolang je niet 20u in de auto 30+ graden hebt zal het wel meevallen. Peptides zijn verder ook ontzettend fragiel, zet je doosje GH dus niet op je subwoofer in de auto.. :p

Goed om te weten!
Was al aan het bedenken hoe ik mijn GH koel moest mee vervoeren naar Kroatie deze zomer..
Moet dus gewoon kunnen als ze 20 uur later (overnachting 1x) weer in de ijskast kunnen liggen.
(Ongemengd bedoel ik dan). Meng het pas op plek van bestemming.

Bij de Blokker verkopen ze koeltasjes en koelelementen. Ben je maximaal 10 euro kwijt en heb je het gekoeld. Ik zou het risico voor 10 euro niet willen lopen.

• Topic Starter Topic Starter
Had ik gezien die koeltasjes ja die houden de temperatuur 10graden lager dan de omgevingstemperatuur. Of wellicht dat ik een klein koelboxje aanschaf kan op vakantie ook van pas komen.

Even een update.
Vandaag 3 maanden aan de hgh. Eerste 2 maanden 2.5iu elke dag en nu de 3e maand verhoogd na 5.0iu 5/7 schema. Verdeel deze in 2.5iu smorgens bij opstaan en 2.5iu voor slapen.

Zit nu ook in mijn 6e week van kuur TestE 500mg EW, MastE 600mg EW en vanaf volgende week nog 5 weken Winstrol 50mg ed.

Gaat super nu. Al een heel stuk droger geworden in vergelijking met 3 maanden geleden!! Of dit nu geheel aan de hgh ligt of een combi van alles (tevens 300a400 kcal onder onderhoud eten) zullen we nooit weten maar het gaat verdomde goed zo!

Merk wel dat ik nu wat vocht vasthoud in mijn knieen en enkels maar geen last van verder.

Nog een vraagje:
*Ik ben van plan de hgh nog een jaar minimaal door te zetten. Zal ik het op 5iu houden als het zo al prima gaat. Of over een aantal maanden nog uppen naar 7,5/10iu ed?
En als je off gaat van de hgh hoe kuur je dan na, of is dit niet nodig bij hgh? Ook niet bij hoeveelheden als 10iu ed?

Ik zet de hgh nu 5/7. Zo dus:
Ma: wel
Di: -niet-
Woe: wel
Do: wel
Vr: -niet-
Zat: wel
Zo: wel

**Zo zet ik dus max 1 dag geen hgh.
Wel prikschema hanteren jullie zoal? Ben hier wel benieuwd na en wat de reden hier dan voor is dat je het zo doet.

Heb helaas geen foto van 3 maanden geleden maar het verschil is huge!!
Deze is van nu

Grtzzzz

IMG_2230.JPG

Laatst bewerkt:
boys hoe zit het nou met die hgh man kan je hem gebruiken terwijl je aas cycle is afgelopen lees allemaal verschillende dingen? sorry voor de topic haijack

Zeker! Gewoon blijven doorgebruiken. Hgh zorgt ook voor verhoogde vetbranding, betere huid ect.
Mijn aas cycle is volgende week ook klaar en blijf 5iu ed zetten. Over 3/4 maanden weer nieuwe aas cycle.

Het wordt voor mannen wel afgeraden om HGH only te zetten, dus persoonlijk zou ik er minimaal een kleine dosis Test naast zetten.

Waar lees jij dan in Godsnaam dat dit niet zou kunnen?

Edit: ik las je post niet goed zie ik nu.

Om je vraag te beantwoorden: ja dit kan. Maar zoals je inmiddels wel hebt begrepen onderdrukt HGH je eigen test aanmaak, om die reden word het afgeraden.

Me trainingsmaatje deed mee aan de Haarlem Studie van het Spaarne Ziekenhuis en die heeft na ze kuur en na ze pct HGH gezet. Tijdens het laatste meetmoment was zijn eigen productie weer opgestart. Maar nog niet hersteld.

Belangrijk hierbij te weten: hij heeft 24weken behoorlijk geknald tijdens de studie en het laatste meet moment van 3 maanden nadat hij gestopt was. Dus het is wel logisch dat hij nog niet helemaal hersteld is.

Goedenavond allemaal.
Even een vraagje over hgh, wat iedereen voor een 'protocol' volgt..
Ben nu dik 4 maanden ON. Begonnen met 2,5iu ed en na 2 maanden op 5,0iu.
Zit nu ook in mijn nakuur (nolvadex) van mijn kuur: test/mast/winny.
Wil nu maandje of 4 off blijven en dan een nieuwe kuur starten (test deca dianabol waarschijnlijk, misschien tren..)
Nu mijn vraag: tijdens off periode komende 4 maanden 5,0iu HGH ed blijven gebruiken?
Of minderen weer?...
Jullie ideeen/ervaringen..??
Hoor het graag.

Bijgevoegd shape after cutkuur
1,84m / 89kg / 5% vp

IMG_2365.JPG

Niemand een reactie?
Komende off-periode (+- 4 maanden) gewoon 5iu ed blijven zetten? Of kan ik net zo goed minderen naar 2,5iu ed en dan bij volgende kuur weer verhogen naar 5iu minimaal?

Om te onderhouden zet ik zelf tijdens cruise ook 3.3iu ed, tijdens blasts rond de 5/6iu.

Om te onderhouden zet ik zelf tijdens cruise ook 3.3iu ed, tijdens blasts rond de 5/6iu.

Tijdens de cruise verlaag ik ook. TS gaat echter off en volgens mij is HGH niet ideaal om zonder Test te zetten. Even uit m'n hoofd verlaagt het je testwaarden ietwat, niet iets wat je wilt in je PCT/erna.

Thanks voor jullie reacties

Klopt, zou dan toch nog steeds voor GH opteren, idealiter zet je er idd 125mg e5d aan test bij.

Ik zette tijdens mijn laatste off periode 3.3iu door.
HGH onderdrukt de testes inderdaad maar dit is minimaal, zeker op 3.3 iu UG.

Terug
Naar boven