Fitness Seller

Vraagjes HGH

Bezoekers in dit topic

Lekker minder nu en dan volgende blast wat hoger gaan zitten bro :p
 
Ben van 5iu ed (5on,2off) tijdens de ON periode nu naar: 3.3iu ed (7 dagen vd week) gegaan (ben nu OFF).
Oktober/november een bulkkuur starten en hgh naar 5iu ed weer en wellicht verhogen tot 7,5iu ed.
Plannen zijn er om dan een tijdje ON te blijven dus bulk kuur - bridge periode - cut kuur -> off..
wordt vervolgd
 
Hier toch ook een vraagje, beetje zonde om topic te openen. Welke gebruiken jullie altijd of is goed;
Fysiologische zoutoplossingen en steriel water voor injecties

Mijn steriel water is bijna op. Eerst deze maar is prijzig.
Anti-Bacterieel Steriel water kopen? | Sterielwater.nl
Kan allebei. Steriel water kan ook die 10iu hgh uit een vial mixt spuit je het toch in eental dagen op al. Is ook een stuk goedkoper.
Bac water van sterielwater.nl heb ik ook eens besteld. Betrouwbaar en dezelfde week binnen.
 
Wat ik dus heb vernomen uit de reacties die hier gepost zijn, is dat enkel HGH kuren niet aan te raden is aangezien het je natuurlijke Testosteronproductie verlaagd. Wil dit dan ook zeggen dat de aanmaak van Dihydrotestosteron (een bijproduct van Testosteron dat verantwoordelijk is voor kaalheid bij mannen) wordt geremd? En dat enkel HGH kuren dus een positief effect op de haargroei heeft?
Dit zou voor mij namelijk wel interessant zijn aangezien ik last begin te krijgen van beginnende kaalheid (naar achterwijkende haarlijn en dunner wordende kruin). Zijn er forumleden die hier een deskundig advies over kunnen formuleren? Ik moet erbij vertellen dat ik nog nooit enige vorm van hormoonpreparaten gebruikt heb, maar wel al enkele jaren bezig ben met trainen in combinatie met creatine en proteïnesupplementen.
 
Remming van vorming van DHT kun je op effectievere en goedkopere manieren bereiken dan HGH suppletie. Persoonlijk vind ik het zelfs een vreemde redenering om puur HGH te gebruiken voor een betere haardos, als het in de praktijk al merkbaar werkt...
 
Back
Naar boven