AndroidHealthClinic

Vraagjes over anavar..

Bezoekers in dit topic

koen85

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 jun 2006
Berichten
2.194
Waardering
0
Oxandrolone (Anavar)
Home >> Steroid Profiles >> Oxandrolone


Anabolic Steroid Books
Anabolics 2007 by William Llewellyn - Regarded as the undisputed mother of all steroid reference manuals by bodybuilders

Anabolic Steroids: The Ultimate Research Guide by Anthony Roberts - Steroid manual written in a straight forward and conversational style that you will understand




by Bill Roberts - aka Anavar, Oxandrin. Unlike most oral steroids, which are Class II steroids giving most of their anabolic effect by means other than the androgen receptor (AR), it seems that oxandrolone probably does have good binding to the AR, and is therefore a Class I steroid, while having little other effect. By itself it is considered to be a weak anabolic.

Partly this is due to its apparent lack of non-AR-mediated activity. This can be corrected of course by stacking with a Class II steroid such as Dianabol, Anadrol®, 4-AD, or nor-4-AD: the latter two steroids require high blood levels which are not obtained by oral use of the powders.

The other part of the reason for this is that bodybuilders make unfortunate and unreasonable comparisons when judging anabolic steroids. If say 8 tablets per day does little, then the drug is pronounced useless or weak by the user. But that is only 20 mg/day, or 140 mg/week. Does 140 mg/week testosterone give much results? No. Few anabolic steroids give dramatic results at that dose. Per milligram the potency is reasonable, but each individual tablet is weak because the dosage is small.

Because of its high price, very few bodybuilders have taken large doses of oxandrolone. There is a single case in the medical literature (Forbes et al.) where it is reported that a competitive athlete self-administered 150 mg oxandrolone per day with remarkable gains. This is of uncertain credibility because unless urinalysis was done to verify that no other steroids were taken, there is no way to be certain that the athlete did not actually take more drugs than he reported. In any case, at current prices, only the quite wealthy could afford such a dose. I personally have tried 150 mg/day and considered it somewhat effective, but not dramatically so, and not a preferred regimen.

Oxandrolone does not aromatize or convert to DHT, and has a longer half life than Dianabol - 8 hours vs. 4 hours. Thus, a moderate dose taken in the morning is largely out of the system by night, yet supplies reasonable levels of androgen during the day and early evening.

Oxandrolone shares the liver toxicity problems common to 17-alkylated steroids. At one time it was thought that it did not, but both clinical and practical experience with Oxandrin has shown that at doses of 40 mg/day and higher, liver toxicity is indeed an issue with prolonged use.

Primobolan, I believe, should be considered a superior compound, offering the same activity at (usually) a lower price and without the alkylated-toxicity issue.


Is het echt zo dat var dus ongeveer net zo toxisch is als winny??
En is de werking echt tot zover te vergelijken met primo??

Zit aan een var only te denken, en kwam tijdens het researchen dit tegen.
 
Moeilijk gozer, allemaal tegenstrijdig gezeik!!

Mn endo bv, zegt dat injects even slecht zijn als de 17aa shizzle-zooi.
 
Oei, minder leuke zaken..:S

Ach ja, het wordt denk ik gewoon 8 weken op 80 of 100 mg:P
Ik kijk wel hoe ik me voel, ben gelukkig nu kerngezond:D

Zal ik 80 of 100 mg doen?
Ik zit op 112 kilo met 12 % vet..
 
Laatst bewerkt:
Waarom een anavar only?
 
inderdaad, véél duur voor wat het maar doet.

Ben ik het niet mee eens.
Anavar is mijn favoriete orale steroïde.
Het geeft mij waanzinnige pomps, enorme krachttoename en droge spiermassawinst.
Als het ware zoals dianabol maar dan zonder de vochtophoping
 
nou ik vind var dikke maar dan ook dikke poep en heb zowel die van gs als epl gehad..en ook redelijk hoog (80mg p/d)
liever heb ik winny of nog beter TREN!!!!!!!!!:P
 
vind var op 100-120 mg ed super maar ik neem er altijd mijn hrt dosis test bij op 250mg ew.

heb leverwaardes vlak na laaste keer var laten controleren vorig jaar en waren slechts licht verhoogd. nam wel veel milkthistle. cholsetorol was echter wel meer ivm met een normale kuur die ik neem.

-rodge
 
Voor elke persoon gelden er andere ervaringen en behoeftes, gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde. Mijn persoonlijke ervaring ermee op 100mg/dag was bout.
 
Ik wil ook op 100 mg ed gaan zitten...
Is 8 weken te lang? Moet natuurlijk wel een beetje op mn lever letten he:D
Zal van te voren mezelf even laten checken..
 
Ik wil ook op 100 mg ed gaan zitten...
Is 8 weken te lang? Moet natuurlijk wel een beetje op mn lever letten he:D
Zal van te voren mezelf even laten checken..

koen----->impotent:D
 
Zegt de junk der junks :D

Geef gewoon antwoord op mn vraag bloedhond! :P
8 weken te lang of is 10 weken ook makkelijk te doen met anavar??
Hoop met wat meer tijd ook wat meer procentjes vet kwijt te raken.
Aangezien ik een heel stressvol leven heb, is het namelijk best moeilijk om zo schoon te eten als ik altijd wil..:(
 
Zegt de junk der junks :D

Geef gewoon antwoord op mn vraag bloedhond! :P
8 weken te lang of is 10 weken ook makkelijk te doen met anavar??
Hoop met wat meer tijd ook wat meer procentjes vet kwijt te raken.
Aangezien ik een heel stressvol leven heb, is het namelijk best moeilijk om zo schoon te eten als ik altijd wil..:(

de vraag van 8 of 10 weken kun je niet im voraus beantwoorden. ieder lijf is anders. je zult om de zoveel weken eigenlijk je bloed moeten laten checken/leverwaarde om te kijken of alles in orde is.
om een paar % vet kwijt te raken kan ik betere dingen bedenken dan die var van je...maar goed.....ieder zijn ding.
 
Ik heb mn voeding weer es omgegooid afgelopen maand.
Kan nu al de resultaten zien.
Maar ja, dat kost wat meer inspanning dan een Varretje slikken ;)
 
vind var wel een mooi middeltje!alleen moet je het combineren met andere middelen imo

test/mast/var is wel een mooie combi als je het mij vraagt!
 
Schitterende combo. Maar als je van tevoren niet weet wat Var voor jou betekent, heb je grote kans dat je een paar honderd euro aan Var door de plee spoelt, want var kan weleens niks bij je uithalen.
 
Zo zie je maar weer, dat niet alles bij iedereen hetzelfde werkt..ik vond var (only) wel lekker..:meal:
 
Ik heb mn voeding weer es omgegooid afgelopen maand.
Kan nu al de resultaten zien.
Maar ja, dat kost wat meer inspanning dan een Varretje slikken ;)

Mn voeding is wel goed, alleen niet altijd even structureel. Daarom dat ik cutmiddelen kies...

Maar ik kan me laten checken bij een vriend van me die in zo'n lab werkt, dus dat is wel oke:)

100 mg it is then, waarschijnlijk 8 tot 10 weken. Laat me dan na 6 weken een keer checken, en als alles pperfect is dan ga ik door tot week 10.

Ben wel zeer benieuwd, had eigenlijk nooit verwacht een oral only te doen namelijk;)
 
Ik weet niet waar die belachelijke hoge doseringen tegenwoordig vandaan komen hoor..100 mg anavar per dag ?? gekkenwerk..waarom denk je dat Spa bvb anavar tabletten van 2.5 mg produceerde?..zodat je er 40 per dag in je mik stopt?
 
Ik ben over het algemeen neit zo van de hoge doseringen, maar had begrepen dat dit bij anavar een effectieve dosering zou zijn, maar niet overdone...

Wat zou jij zelf datn doen? Spa produceerd ook niet voor de BBers he:D

ben 112 kilo op 12 %.. 60 of 80 mg??
 
Back
Naar boven