Paulvri
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m84
Hallo iedereen
Ik ben nieuw op dit forum en ben erg benieuwd naar hoe ik wat gewicht kan bijkrijgen.
Hier is wat info over mezelf:
17 jaar, binnen 5 maanden 18
64-65 kg
183 cm
magere romp
dunne benen en armen
BMI: +/- 19.00
Ik heb in het verleden opdrukoefeningen gedaan en ook oefeningen met gewichten van 3.5 kg in elke hand die ik dagelijks deed, zo'n 200 keer per dag. Weinig of geen resultaat na enkele maanden...
Ik kwam tot de conclusie dat je eerst genoeg vet nodig hebt om spieren te kunnen kweken.
Ik denk er dus aan om eventueel eiwitshakes te bestellen om wat gewicht bij te krijgen, maar voordat ik dit doe heb ik enkele vragen:
- Als ik door de shakes zo'n 10-15 kg zou bijkomen, en er dan voorgoed mee stop, behoudt ik het bekomen gewicht dan, of vermager ik terug naar m'n oorspronkelijke gewicht?
- Zijn er ook nadelige bijwerkingen verbonden aan deze shakes?
- Kan het ook zijn dat er weinig of geen resultaat uitkomt na een maand ofzo?
Ik hoop dat ik hier snel een antwoord op kan krijgen, vragen zijn welkom.
Mvg
Paul
Ik ben nieuw op dit forum en ben erg benieuwd naar hoe ik wat gewicht kan bijkrijgen.
Hier is wat info over mezelf:
17 jaar, binnen 5 maanden 18
64-65 kg
183 cm
magere romp
dunne benen en armen
BMI: +/- 19.00
Ik heb in het verleden opdrukoefeningen gedaan en ook oefeningen met gewichten van 3.5 kg in elke hand die ik dagelijks deed, zo'n 200 keer per dag. Weinig of geen resultaat na enkele maanden...
Ik kwam tot de conclusie dat je eerst genoeg vet nodig hebt om spieren te kunnen kweken.
Ik denk er dus aan om eventueel eiwitshakes te bestellen om wat gewicht bij te krijgen, maar voordat ik dit doe heb ik enkele vragen:
- Als ik door de shakes zo'n 10-15 kg zou bijkomen, en er dan voorgoed mee stop, behoudt ik het bekomen gewicht dan, of vermager ik terug naar m'n oorspronkelijke gewicht?
- Zijn er ook nadelige bijwerkingen verbonden aan deze shakes?
- Kan het ook zijn dat er weinig of geen resultaat uitkomt na een maand ofzo?
Ik hoop dat ik hier snel een antwoord op kan krijgen, vragen zijn welkom.
Mvg
Paul