XXL Nutrition

Even voorstellen en een vraag

En waarschijnlijk allemaal gemeten met een mooie Tanita weegschaal :roflol:

Haha waarschijnlijk.

Haha verwarring alom :D
Als ik maar weet dat mijn schema ongeveer goed is. Hier en daar nog wat verfijnen.
Aankomen hoef ik iig niet :p

Als je een duidelijker overzicht wilt van je totalen moet je ff een leeg voedingsschema invullen of een account aanmaken op myfitnesspal.com, dan zie je hoeveel je van alles binnenkrijgt en ook je totaal kcal. Zorg dat je niet te ver onder je onderhoud uitkomt (staat in stickies hoe je die moet berekenen mocht je dat niet weten) want anders verlies je teveel spiermassa

En waarschijnlijk allemaal gemeten met een mooie Tanita weegschaal :roflol:

Nope, niet eens. ;)
Ik ben geen achterlijke en ik weet net zo goed als jij dat weegschalen absoluut niet nauwkeurig zijn. 5-puntsmeting komt meer in de buurt.

Daar heb je een goed punt! Ik verloor echter 'vetmassa' en kwam aan in 'spiermassa' . Simpel voorbeeldje om mezelf even wat duidelijker te maken haha:
Eerst: vet 15 kg, spiermassa 45 kg
Daarna: Vet 13 kg, spiermassa 46 kg
Cijfers zijn nergens op gebaseerd, is slechts een voorbeeld

In een hoe lange tijdsperiode is dit gedaan?
En wat was je beginsituatie? Want het klinkt alsnog redelijk als 'beginner' gains.

Trouwens, hoe kan al jouw gewicht uit vet en spier bestaan? Bedoel je niet VVM in plaats van spiermassa?
En als je VVM bedoelt, 45kg VVM als een vrouw van 176cm is niet bepaald intermediate of hoger.

Is de persoon die de 5 punts meting heeft gedaan 100% accuraat en competent? want de minimale verschillen die jij daarboven aan geeft, kunnen goed fluctuaties zijn van een inaccurate test of dat je gewoon minder vocht vast houdt dan voorheen.

Laatst bewerkt:
Nope, niet eens. ;)
Ik ben geen achterlijke en ik weet net zo goed als jij dat weegschalen absoluut niet nauwkeurig zijn. 5-puntsmeting komt meer in de buurt.

Ligt er maar net aan wie er gemeten heeft hoe nauwkeurig een 5-punts meting is. Heel makkelijk om wat te hard te drukken of net een ander punt te meten.

Het is best mogelijk als je totale beginner bent of herintreder om beide tegelijkertijd te bewerkstelligen. Maar als gevorderde is dit niet echt mogelijk zonder chemische hulpmiddelen.

Leeftijd: 24
Ervaring: 12 jr

Ok.

In een hoe lange tijdsperiode is dit gedaan?
En wat was je beginsituatie? Want het klinkt alsnog redelijk als 'beginner' gains.

Trouwens, hoe kan al jouw gewicht uit vet en spier bestaan? Bedoel je niet VVM in plaats van spiermassa?
En als je VVM bedoelt, 45kg VVM als een vrouw van 176cm is niet bepaald intermediate of hoger.

Is de persoon die de 5 punts meting heeft gedaan 100% accuraat en competent? want de minimale verschillen die jij daarboven aan geeft, kunnen goed fluctuaties zijn van een inaccurate test of dat je gewoon minder vocht vast houdt dan voorheen.

Stond ook dat het een voorbeeld was en dat de cijfers nergens op gebaseerd zijn haha. Moest idd vvm zijn, daar heb je gelijk in maar zoals ik zei was het slechts een voorbeeld. Precieze cijfers heb ik hier nu niet bij de hand.
Deze persoon was was accuraat en competent voor laten we zeggen 95% om er enige vorm van foutmarge af te halen.
Ach het doet er ook verder niet zo toe wat mijn geval was aangezien het hier niet om mij gaat in dit topic. :D
Daarbij was ik dik tevreden met de behaalde resultaten en wat die cijfers dan nog zeggen maakte voor mij niet extreem veel meer uit op dat moment omdat ik niet in voorbereiding zat op een eventuele wedstrijd was.

Ligt er maar net aan wie er gemeten heeft hoe nauwkeurig een 5-punts meting is. Heel makkelijk om wat te hard te drukken of net een ander punt te meten.

Het is best mogelijk als je totale beginner bent of herintreder om beide tegelijkertijd te bewerkstelligen. Maar als gevorderde is dit niet echt mogelijk zonder chemische hulpmiddelen.

Totale beginner absoluut niet. Zou het dan meer op een gevalletje herintreder zetten. Na toch een redelijk lang medisch traject waarin niet serieus getraind kon worden zouden we het daar maar op kunnen houden! En wellicht heb je gelijk wat betreft de chemische hulpmiddelen, zal maar zo waar kunnen wat je zegt. Laten we het op een akkoordje gooien en zeggen dat het herintreding was en verder stoppen met dit gesprek en TS helpen. Mocht je verder willen praten of nog het een of ander willen weten kan je altijd PB'en :).

Laatst bewerkt:
Vergeet dan ook niet er bij te zetten dat een spuit in de kont noodzakelijk is, net als bij jou ;)
12 jaar ervaring hiermee? Waarmee precies dan? Met BB magazines lezen en bro-science daaruit te citeren?

Haha oke op test kan je cutten en toch spiermassa aankomen tegelijk. Maar naturel gaat dat ook, geloof mij.

Wil je mij vertellen wat je daarvoor dan moet doen? Hoeveel kcal onder of boven onderhoud en wat wel of niet eten?
Ik wil dat namelijk wel :)

Al zou het kunnen, dan is het effect wss zo minimaal dat het niet de moeite waard is.

Nee, nog lang niet joh :roflol:
Maar ik ken het nog niet; afvallen en spiermassa aankomen.
Dus ik wil erover leren..:) En jij kent het wel, dus kun je het me leren? :D

open een eigen topic dan...

@topic eigenaar: sorry voor het verstoren van je topic...

Terug
Naar boven