MuscleMeat

Vragen over 5-daags trainingsschema!

Rmen

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
69kg
Hee mede sporters!

ik fitness nu een aantal jaar. ben begonnen op 14,5 jarige leeftijd en deed setjes van 3x15. omdat ik nog jong was. Nu train ik 2 keer per week mijn rug. ivm het belang van mijn lichaam (rug moet sterk zijn)
Ook ben ik al 1,5 jaar aan een eetschema met whey-shake's etc.

Ik ben een beetje in de war over trainingen en schema's omdat er veel word geplaatst en geschreven.

Mijn trainer zegt namelijk: 3x per week een zwaar full-bodyschema is goed voor je spieren. en is genoeg! je spieren hebben de rust nodig

Maar in allerlei muscle magazine's zijn de schema's 5/6 dagen training per week. daarna 1 dag rust.

Mijn split-schema met de spiergroepen die ik train:

Maandag: borst, biceps
Dinsdag: Buik, benen.
Woensdag: Rug, triceps
Donderdag: Schouders, trapezen
Vrijdag: geen tijd!
Zaterdag: Rug, triceps, buik.

Ik cardio +/- 10 minuten voor elke training en loop op zondag(wat ook mijn snackdag is met eten) hard.

ik train biceps bij borst en triceps bij rug omdat ik zo het optimalen uit ze kan halen. als ik mijn borst train pak ik mijn triceps al aan. dus kan ik nooit de volle 100% mijn triceps afbeulen!

wat ik graag zou willen weten is wat jullie van mijn schema vinden en wat jullie voor feedback hebben!

Sportieve groet;)

Mijn trainingsmaat geloofd er ook in dat veel trainen een beter resultaat geeft, hij zit nu helaas wel met een schoudersblessure, dus wees slim ga gewoon lekker 3/4 dagen trainen intensief.

Op zich kan de indeling wel, alleen zou ik rug en benen nooit achterelkaar trainen. Of je moet onderrug bij benen zetten.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn trainingsmaat geloofd er ook in dat veel trainen een beter resultaat geeft, hij zit nu helaas wel met een schoudersblessure, dus wees slim ga gewoon lekker 3/4 dagen trainen intensief.

bedankt voor de feedback. hoe ziet jou schema er uit dan?

Terug
Naar boven