XXL Nutrition

Vragen over Crack! V3

dogwetrust

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
84kg
Goeiendag allemaal,

Ik was van plan crack te halen omdat ik er alleen maar goeie verhalen over hoor. Ik had alleen nog een paar vraagjes erover. Is crack een vervanger voor creatine omdat er wel een paar soorten creatine inzitten? En welke Creatine supplement raden jullie me dan aan? En welke bijwerkingen heeft crack voor je is dit niet super slecht voor je lichaam als ik hoor dat je 3 x zo hard kan trainen en je hard sneller gaat kloppen enz???

Alvast vriendelijk bedankt.

M' troll pic doet het niet :([Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Try it or die with it jouw keuze

Daarstraks nog eens crack gepakt. Ik voelde er niks van...

Goeiendag allemaal,

Ik was van plan crack te halen omdat ik er alleen maar goeie verhalen over hoor. Ik had alleen nog een paar vraagjes erover. Is crack een vervanger voor creatine omdat er wel een paar soorten creatine inzitten? En welke Creatine supplement raden jullie me dan aan? En welke bijwerkingen heeft crack voor je is dit niet super slecht voor je lichaam als ik hoor dat je 3 x zo hard kan trainen en je hard sneller gaat kloppen enz???

Crack voor de training en schepje creatine na de training en 's ochtends op rustdagen, dan zit je wel safe. Ik heb zelf creatinemonohydraat van Creapure bij bodyenfitshop. Als je laat traint en crack neemt kan je nog wel eens moeite hebben met slapen, hangt er een beetje af hoe gevoellig je voor de stimulanten bent. Verder volgens mij weinig bijwerkingen, ik zou zeggen goed water drinken maar weet ook niet waarom :p

Succes ;)

Crack is overpriced, overrated meuk.
Ik raad je Jack3d aan, kost maar 23,95 en werkt bij mij na 2 weken nog steeds (1,5 scoop) (Crack voelde ik na 2 dagen al niet meer)

Of Nox Pump Extreme, Noxipro er is genoeg keuze.. maar het kan natuurlijk zo zijn dat hij er wel fijn op traint en niet zo snel went

Goeiendag allemaal,

Crack is geen vervanger van creatine. Crack is teneerste een pre workout booster, bedoeld om je tijdens training meteen meer energie, kracht etc te geven. Het bevat creatine, maar je neemt het voor je training, dus of je lichaam er veel van profiteert is maar een vraag.

Creatine neem je best na je training. Als je al een booster hebt met creatine, zou ik enkel creatine op rustdagen nemen, 's morgens voor het ontbijt of na je grootste maal (meestal is dat 's avonds). Door creatine in te nemen, wordt je normaal gezien sterker, gezien je lichaam meer bevoorraad wordt.

5gr per dag is genoeg. Op deze manier hoef je er zelfs niet mee te stoppen. Boosters zou ik niet doornemen, af en toe zonder of eentje met een andere samenstelling.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb nu iets anders besteld namelijk Jack3d en Aminocell van Nutrabolics. Maar moet ik er ook nog creatine bij gebruiken? Want bij aminocell staat dat er ''3 monsterachtig spieropbouwende Creatines'' in zitten.

Alvast bedankt voor alle reacties,

Dogwetrust

heb vorige maand een pot crack aangeschaft.

moet zeggen dat je vrij vlot went aan de doseringen.
heb niet echt een kick of rush ondervonden,althans minimaal.
verder zweet je als een otter.

blijft toch persoonlijk hoe je erop reageerd, ik blijf dat maar herhalen in al die topics over deze supps.

zo traint er bij ons ene die gebruikt no xplode, gaat als een speer erop, ik voel er geen ene reet van, maar op crack doe ik weer lekker hyper en die voelt hij amper...

gewoon proberen, werkt het niet, andere proberen tot je een hebt die goed doet.

Helaas is dat bij mij tot nu toe de crack, helaas, want ik vind m vrij duur. Gelukkig laatst nog een mooi dealtje kunnen maken over meerdere potten dus heb weer ff :)

hallo ik had graag wat info gehad over dit product en wat er namelijk goed mee gepaard gaat ik heb net een pot crack V3 gekocht en dit in combinatie met Jack3D aangezien ik had vernomen dat deze perfect te combineren zijn ook gebruik ik na de training een whey protein , maar nu vraag ik me af of ik nog iets extra hoef te nemen gewoon na de training? omdat ik met 2 pre workouts zit ...
mvg joey

Crack en Jack3D combineren lijkt me overbodig, daar dit dezelfde soort producten zijn. Gebruik óf Crack, óf Jack3D voor je training.

Crack en Jack3D combineren lijkt me overbodig, daar dit dezelfde soort producten zijn. Gebruik óf Crack, óf Jack3D voor je training.

idd dat dacht ik dus ook daarmee dat ik het hier even postte om de meningen eens te lezen .. dus dan wordt het crack en dan best misschien een hydro-recup voor na de training?

Terug
Naar boven