AndroidHealthClinic

Vragen over Kuur met Jintropin !!

• Topic Starter Topic Starter
Navy zei:

Dank je Navy voor je moeite !!
De insuline dacht ik hetzelfde over dat ik voorzichtig omhoog naar 10 iu werk . En ik wist dat het gelijk na de training moest .
Ik wordt in de gaten gehouden :) .

Ik heb de STH gekregen en het heeft me niks gekost :) En heb 300 ui liggen .
Wordt erg moeilijk om nu erbij te kopen .
Dus ik denk dat ik dit keer het er toch mee moet doen :(

Je zei ''Persoonlijk zou ik eerst alleen op de AAS knallen, tot je merkt dat er niet veel meer gebeurt, en dan de rest gaan toevoegen! Maarja er zijn er zat die juist eerst op de STH gaan.''
Klinkt ook goed Net wat je zegt daar zijn ook zoveel verschillende meningen over .

''Het licht eraan hoe je eraan bent gekomen! je kan gyno krijgen van oestrogeen en progesteron. voor oetsrogeen kan je dus aromatase remmers gebruiken (femara proviron aromasin) of oestrogeenreceptor blokker. Deca en trenbolone kunnen dus direct op je progesteronreceptoren werken, daar doe je alleen wat tegen met nolvadex.''
Ik had het het meest bij oxy en deca en Trenbelone ja .

Ik heb beide in huis Novaldex en proviron :)

Ik begin over 6 weken zal je op de hoogte houden hoe alles werkt
gr guus

muchomacho zei:
''Het licht eraan hoe je eraan bent gekomen! je kan gyno krijgen van oestrogeen en progesteron. voor oetsrogeen kan je dus aromatase remmers gebruiken (femara proviron aromasin) of oestrogeenreceptor blokker. Deca en trenbolone kunnen dus direct op je progesteronreceptoren werken, daar doe je alleen wat tegen met nolvadex.''
Ik had het het meest bij oxy en deca en Trenbelone ja .

Ik heb beide in huis Novaldex en proviron :)

Ik begin over 6 weken zal je op de hoogte houden hoe alles werkt
gr guus

Nolva helpt niet tegen gyno veroorzaakt door progesteron je kan proberen om 200mg B6 per dag preventief te pakken beter is dostinex of cabaser maar deze zijn moeilijk te verkrijgen. Als je alleen deca en/of tren kuurt heeft nolva geen zin mbt gyno deze blokt alleen de oestrogeen receptor. Het schijnt zo te zijn dat als je winstrol oral hier bijpakt een gedeelte hiervan de progesteron receptor bezet en zo kan helpen in het bestrijden van gyno.

hardgainers zei:
Nolva helpt niet tegen gyno veroorzaakt door progesteron je kan proberen om 200mg B6 per dag preventief te pakken beter is dostinex of cabaser maar deze zijn moeilijk te verkrijgen. Als je alleen deca en/of tren kuurt heeft nolva geen zin mbt gyno deze blokt alleen de oestrogeen receptor. Het schijnt zo te zijn dat als je winstrol oral hier bijpakt een gedeelte hiervan de progesteron receptor bezet en zo kan helpen in het bestrijden van gyno.

Thanks voor de tip Heel toevallig neem ik dit keer oralen Winstrol !!!
Ik had het ook vermeld dus dan heeft mij begeleider daar toch ook rekening mee gehouden waarschijnlijk !
Toch zei hij ook twee proviron erbij tenemen .

hoe ziet je kuur er uit..?

vergeet niet meteen na de slin min 100gram snelle koolhydraten te nemen, kan zijn dextrose tezamen met wat creatine 10gram. hierna een complexe maaltijd (vet arm)met genoeg koolhydraten en eiwitten. Mocht je je te moe voelen na slin, dan heb je te weinig gegeten, mocht je een stijve derde been krijgen... dan was het geen slin.. :D

neem je hgh, als je toch niet meer dan 300iu wilt gaan gebruiken.. niet tezamen met je winstrol periode.. is zonde...
maar dat heb je natuurlijk al uitgezocht..

muchomacho zei:
:) Nee absoluut niet heb een kuur van iemand die er ook erg veel verstand van heeft en al jaren iedereen begeleid maar ik wil gewoon kijken wat andere er van vinden .
Iedereen denkt er toch weer anders over En geen lichaam is hetzelfde en reageert hetzelfde op een kuur .
Ik onderzoek altijd alles en luister wat een ander te zeggen heeft Dus denk nou niet dat ik zo maar iets doe .
Ik weet dat er gevaren bij komen kijken zeker ook met insuline .
Kuren heb ik zelf al ervaring mee alleen niet met hgh met insuline .
Alle informatie is dus welkom !
Al deze vragen stel ik op op de sportschool en als je dan hoort hoeveel verschillende antwoorden ik krijg !!!
Nee adrbeest ik heb wel duidelijk veel overwogen voordat ik mijn spullen koop . En heb ook aardig wat spullen liggen dus kan van alles veranderen als ik wil ! behalve de HGH dan :) die is iets te duur om daar veel van te hebben reserve !
Ik had liever wat antwoorden gehad op mijn vragen .
En zowat als ik vraag om een hele kuur is dat niet waar deze forum ook voor is ?? :)
Dus heb je nog wat antwoorden op mijn vragen ?? :)
Gr guus

als jij al geholpen word door iemand met veel ervaring naar je zegt, wat moet je dan met de info die je hier krijgt?
teveel info is ook niks of twijfel je aan de kennis van de persoon die je helpt?
STH en al die andre middelen zijn enkel bedoelt voor de kenners die ermee om weten tegaan en teven de knaken hebben om een goede kuur van minimaal 15 weken 4i.u. per dag te kunnen bekostigen en met de daarbij komende neven producten zoals t3 of t4 insuline (kortwerkend) en een hele bubs sterk androgene middelen!

succes

Pipo®

jweigeman zei:
hoe ziet je kuur er uit..?

vergeet niet meteen na de slin min 100gram snelle koolhydraten te nemen, kan zijn dextrose tezamen met wat creatine 10gram. hierna een complexe maaltijd (vet arm)met genoeg koolhydraten en eiwitten. Mocht je je te moe voelen na slin, dan heb je te weinig gegeten, mocht je een stijve derde been krijgen... dan was het geen slin.. :D

Ja bedankt Ik wist dat al maar bedankt voor de tip Is erg belangrijk ja Ik lag wel in een deuk om je msg :)
Eh als ik een stijve .... heb wat is het dan ??

pipo zei:
als jij al geholpen word door iemand met veel ervaring naar je zegt, wat moet je dan met de info die je hier krijgt?
teveel info is ook niks of twijfel je aan de kennis van de persoon die je helpt?
STH en al die andre middelen zijn enkel bedoelt voor de kenners die ermee om weten tegaan en teven de knaken hebben om een goede kuur van minimaal 15 weken 4i.u. per dag te kunnen bekostigen en met de daarbij komende neven producten zoals t3 of t4 insuline (kortwerkend) en een hele bubs sterk androgene middelen!

succes

Pipo®

Soms als je de info van een ander krijgt kan er nog een goed tip bij zitten .
Ik luister en lees gewoon goed naar andere ervaringen en wie weet steek ik daar iets van op .
Het is waar wat je zegt dat te info maakt je ook gek !! dat moet ik toegeven want het maakt je af en toe wel aan het twijvelen . :D

Deca is nauwelijks progesteen zal dus ook ook niet via progesteron Gyno kunnen veroorzaken. Nolva helpt wel degelijk bij Deca want de Gyno bij Deca wordt veroorzaakt door directe werking van Deca op de oestrogeenreceptor. Dat is bewezen door onze eigen wageningse wetenschappers.
Want zelfs met een krachtig anti-progesteronmiddel zoals RU486 (ook bekend als morning-afterpil) veroorzaakt Deca toch de bekende aan progesteron toegedichte verschijnselen.
Na toediening van Nolva traden die verschijnselen niet op.

Edit: trenbolone (Tren) is net als Deca lid van de 19-norandrogenen en is het dus aannemelijk dat voor Tren heztelfde geldt.

Als RU 486 (de krachtigste progesteronblokker) al niet werkt dan zullen Cabaser, Dostinex etc ook niet werken.

hardgainers zei:

Laatst bewerkt:
Zal een opzet geven voor je sth kuur.

Sth minimaal 16 a 20 weken of langer 4 a 5 iu per dag 7 dagen per week.
Gedurende je sth 1000 mg testo er tegen over zetten per week hetzij verschilende soorten veranderen om de 8 weken ongeveer.
Deca en boldenone gedurende je kuur ook overstappen naar een aantal weken.
En eventuul dianabol en trenbolne in je kuur verwerken.
T3 gedurende je hele kuur 25 mcg omdat de sth je eigen productie verlaagt.
De insuline 4 weken op en 4 weken af anders bestaat de kans dat je er afvankelijk van wordt maar die kans is er altijd.
2 uur voor je shot en 3 uur naar je shot geen vet eten.
15 min naar je shot zo'n 50 a 100 gram vloeibare koolhydraten nemen en weer 15 min later een vaste maaktijd van koolhydraten en eiwitten en dan een uur later weer een vast maaltijd.
Dan heb je de kans op een hypo wel opgevangen mits de kans altijd aan wezig is, en zorg als je met insuline aan de gang bent dat je ook zoetigheid in de buurt heb want als je een hypo krijg ken je dat opvangen daar door.
Zo heb je een goeie basis om veel massa aan te komen maar je ken het ook anders doen dat je minder massa aan komt en goed harder wordt en droger maar dan moet je andere middelen gebruiken.

Succes adrbeest.....

adrbeest zei:

Sth minimaal 16 a 20 weken of langer 4 a 5 iu per dag 7 dagen per week.
Gedurende je sth 1000 mg testo er tegen over zetten per week hetzij verschilende soorten veranderen om de 8 weken ongeveer.
Deca en boldenone gedurende je kuur ook overstappen naar een aantal weken.
En eventuul dianabol en trenbolne in je kuur verwerken.
De insuline 4 weken op en 4 weken af anders bestaat de kans dat je er afvankelijk van wordt maar die kans is er altijd.
2 uur voor je shot en 3 uur naar je shot geen vet eten.
15 min naar je shot zo'n 50 a 100 gram vloeibare koolhydraten nemen en weer 15 min later een vaste maaktijd van koolhydraten en eiwitten en dan een uur later weer een vast maaltijd.
Dan heb je de kans op een hypo wel opgevangen mits de kans altijd aan wezig is, en zorg als je met insuline aan de gang bent dat je ook zoetigheid in de buurt heb want als je een hypo krijg ken je dat opvangen daar door.
Zo heb je een goeie basis om veel massa aan te komen maar je ken het ook anders doen dat je minder massa aan komt en goed harder wordt en droger maar dan moet je andere middelen gebruiken.

Succes adrbeest.....

hmmmmmm heerlijk he rukkert :D :D :D

adrbeest zei:

Succes adrbeest.....

Reusje20 schreef dit eerder en Dutch bodybuilder :

Ik neem voor het eerst T3 -Tiromel eerste 5 weken 1 x 25 mcg en dan daarna 7 weken 2x 25 mcg Is dat goed genoeg ? ?

dat is helemaal k*t in mijn optiek, ik zie heel vaak in posts van sth kuurtjes van mense van deze dosissen t3 erbij nemen omdat je lichaam er meer van nodig zou hebben
ik weet niet wie dit ooit heeft verzonnen, maar in de bijsluiter van esfar staat heel duidelijk dat inname van t3 bij een NORMAAL mens, (gezond laat ik even buitenwege omdat we het niet over gezond kunnen hebben als je dit middel krijg voorgeschreven)
tussen de 50 en 75 mcg per dag zou zijn

en de dosis zou nooit hoger mogen zijn dan 100 mcg

als je bang ben voor dit middel zou ik het helemaal links laten liggen en niet gaan lopen stunten met een te lage dosis!

omdat een te lage dosis averechts werkt, 25 mcg per dag legt wel je eigen schildklierhormoonproductie ( scrabbel )plat, en je schildklier zou dan dus langzamer draaien dan normaal

en aangezien het doel dus is het verhogen van je metabolisme........

dus mijn advies, doe het goed, of blijf er vanaf en dat geld ook voor insuline in mijn ogen, hoewel ik nog nooit insuline heb gebruikt

lees deze post alsjeblieft niet verkeerd, ik probeer je geen hogerre dosis t3 aan te praten, maar uit te leggen hoe VOLGENS MIJ (in samenwerking met de bijsluiter ) de vork in de steel zit (steel in de vork bij mijn servies)
ik heb zelf vaak t3 gebruikt, in het begin ook zonder resultaten en heb diezelfde fout gemaakt

trek er je lessen uit.....

....tot de schijt ons dood !

reusje20
Bekijk Publiek Profiel
Verzend een privé bericht naar reusje20
Verzend een e-mail naar reusje20
Zoek Meer Posts door reusje20
Voeg reusje20 toe aan Jouw Vrienden Lijst

21st February 2005, 11:05 PM Post: #16
klaas
Dutch Bodybuilder

Lokatie: groningen
hey ik heb ook wel een aantal keer t3 gebruikt en net wat je zegt reusje die lage doseringen deden bij mij ook 0.0.......vind zelf mallets t3 cycles wel ok...maar ook ik probeer niemand hoge doseringen aan te praten...

Zo wat is nu beter 25 mcg og 50 tot 75 mcg ?

muchomacho zei:
Reusje20 schreef dit eerder en Dutch bodybuilder :

Ik neem voor het eerst T3 -Tiromel eerste 5 weken 1 x 25 mcg en dan daarna 7 weken 2x 25 mcg Is dat goed genoeg ? ?

dat is helemaal k*t in mijn optiek, ik zie heel vaak in posts van sth kuurtjes van mense van deze dosissen t3 erbij nemen omdat je lichaam er meer van nodig zou hebben
ik weet niet wie dit ooit heeft verzonnen, maar in de bijsluiter van esfar staat heel duidelijk dat inname van t3 bij een NORMAAL mens, (gezond laat ik even buitenwege omdat we het niet over gezond kunnen hebben als je dit middel krijg voorgeschreven)
tussen de 50 en 75 mcg per dag zou zijn

en de dosis zou nooit hoger mogen zijn dan 100 mcg

als je bang ben voor dit middel zou ik het helemaal links laten liggen en niet gaan lopen stunten met een te lage dosis!

omdat een te lage dosis averechts werkt, 25 mcg per dag legt wel je eigen schildklierhormoonproductie ( scrabbel )plat, en je schildklier zou dan dus langzamer draaien dan normaal

en aangezien het doel dus is het verhogen van je metabolisme........

dus mijn advies, doe het goed, of blijf er vanaf en dat geld ook voor insuline in mijn ogen, hoewel ik nog nooit insuline heb gebruikt

lees deze post alsjeblieft niet verkeerd, ik probeer je geen hogerre dosis t3 aan te praten, maar uit te leggen hoe VOLGENS MIJ (in samenwerking met de bijsluiter ) de vork in de steel zit (steel in de vork bij mijn servies)
ik heb zelf vaak t3 gebruikt, in het begin ook zonder resultaten en heb diezelfde fout gemaakt

trek er je lessen uit.....

....tot de schijt ons dood !

reusje20
Bekijk Publiek Profiel
Verzend een privé bericht naar reusje20
Verzend een e-mail naar reusje20
Zoek Meer Posts door reusje20
Voeg reusje20 toe aan Jouw Vrienden Lijst

21st February 2005, 11:05 PM Post: #16
klaas
Dutch Bodybuilder

Lokatie: groningen
hey ik heb ook wel een aantal keer t3 gebruikt en net wat je zegt reusje die lage doseringen deden bij mij ook 0.0.......vind zelf mallets t3 cycles wel ok...maar ook ik probeer niemand hoge doseringen aan te praten...

Zo wat is nu beter 25 mcg og 50 tot 75 mcg ?
Weet onze reusje ook hoeveel t3 een mens per dag aan maakt????
En wat is zijn ervaring hier mee en met de sth ??????
Kijk maar een beetje amerikaanse forums naar en ze zitten allemaal rond de 12,5 a 25 mcg per dag.
En geloof me het werkt.
Het is niet de bedoeling om af te vallen van de dosering.
En als je het helemaal goed wil doen laat je je nu testen en weet je je waardes en als je met dee sthaan de gaan bent zakt die waarde.
En dan ga je de waardes aanvullen met t3 zodat je weer op de goeie waarde zit.
En dan zal je zien dat dat rond de 12,5 a 25 mcg per dag is.
Want een gezond mens maakt niet meer aan.

Groetjes Adrbeest....

adrbeest zei:
Kijk maar een beetje amerikaanse forums naar en ze zitten allemaal rond de 12,5 a 25 mcg per dag.
En geloof me het werkt.
En als je het helemaal goed wil doen laat je je nu testen en weet je je waardes en als je met dee sthaan de gaan bent zakt die waarde.

Groetjes Adrbeest....

Thanks ADRbeest ,
Dat bedoel ik dus dat het ook erg verwarrend kan zijn als je iedereen moet geloven !
Dus ik hoe het wel bij wat mij was opgegeven .
Ik ben wel blij dat ik nog een doos STH heb kunnen scoren dus heb nu 400 iu Dat moet toch wel voldoende zijn 100 dagen 4 eenheden :)
Gr Guus

adrbeest zei:
En geloof me het werkt.

Groetjes Adrbeest....

Dat ben ik ook van plan tijdens mijn komende HGH kuur 12,5-25mcg T3 per dag, maar kan je dit continu (20 weken) doen of is het beter om deze te cyclen?

hardgainers zei:
Dat ben ik ook van plan tijdens mijn komende HGH kuur 12,5-25mcg T3 per dag, maar kan je dit continu (20 weken) doen of is het beter om deze te cyclen?
Heb zelf verleden jaar op 250 mcg t4 gezeten en alles was goed.
Maar wat misschien wel verstandig is is je te laten testen of je schiltklier goed werk dan is het haast zeker dat het goed komt.
Ben nu zelf bezig voor 40 weken en ga ook 40 weken t3 nemen op 25 mcg per dag.

succes

is het niet beter om slin zo te zetten:

eerst opwerken tot 10iu

na shot(humalog): 100 gram dextro, 70 gram whey. 1 uur na zetten: maaltijd met 100gram carbs en 50 gram eiwit (geen vet). 2.5 uur na zetten: 100 gram carbs, 50 gram eiwit (geen vet).
hierna zal je veilig moeten zijn..

tip om geen vet aan te zetten:

INSULIN AND HCA
Getting straight to the point, unless you are a moron and are eating fat during insulin use, or you have crappy insulin sensitivity, HCA is the second most effective fat gain inhibitor next to clenbuterol (which is only more effective due to its' ridiculously long half life). Hydroxy Citric Acid (HCA) is the main ingredient in Citrimax, and is a bargain in terms of its': relative effectiveness (when using insulin), cost (cheap, cheap, cheap), and availability. It works by inhibiting an enzyme called ATP citrate ly(s)ase (ACL), which basically converts ingested carbs to fat (which insulin promptly stores). This is normally NOT a big deal since ACL levels are normally low in most humans. However, insulin drastically increases ACL levels (which should make sense based on what you now know about insulin) accounting for most of the, responsible use, fat gain associated with insulin use. This is the most exciting find since the discovery of insulin as an anabolic! Using insulin and not gaining fat while gaining muscle? What a concept! Although I don't like to go into the details of use directly, I believe it is warranted here. 500-750mgs HCA should be taken with or within half an hour after the insulin shot. The usually recommended 250mgs is ineffective in dealing with the drastic increase in ACL levels. The HCA is taken with the shot because both start to work on about one half hour, so the HCA can begin to be effective at the same time that insulin is trying to increase ACL levels. This regimen (only 3X500mgs HCA) prevented fat gain during a day when I used 3 separate insulin shots! To make things even better there is a mild glycogen storage property associated with HCA use. Since ingested carbs cannot be converted to, or stored as, fat, they are generally stored (due to insulin) as glycogen in muscle giving the user a mild but noticeable pump (similar to the first day of creatine use). To end this portion of the list, I give HCA my highest recommendation as the number 1 supplement to use with insulin!

SIMPLE TIPS TO MAXIMIZE ANABOLISM AND MINIMIZE FAT GAIN WITH INSULIN USE
-USE HCA
- use testosterone enhancing compounds to increase hepatic IGF-1 production
- only use insulin first thing in the morning or during/after workouts
- don't consume *any* fat 2 hours before (due to digestion time) or one hour after (due to induced enzyme activity) insulin use
- stretch to locally increase IGF-1 levels
- continually eat protein spread over the 4-5 hour duration of insulin activity
Finally, my favourite tip from Docroid: (I) use one shot of insulin just before a one hour workout and another shot two hours after the first. This creates synergism between the activity of the two shots by the later shot increasing in activity at the same time as the first shot decreases in activity, giving one a steady high insulin level at the most important time for anabolism! The only time I can say that I have seen dramatic results from insulin use (in terms of muscle anabolism) occurs when I do this "technique". HOWEVER, this is *very* tricky, in terms of serum glucose levels, even for seasoned insulin users. After using for a while, one can get used to the "feel" of insulin, blood sugar crashes, feeding times etc. but things change when one has a high level of insulin for 3-4 hours straight. I've had to eat every hour for three hours during one of my first attempts at this technique, but every two hours some other attempts. This is the only time I don't feel secure with my own insulin use. It's actually a good thing I can now recognize what a blood sugar crash feels like or I'd probably be dead due to this technique. I don't recommend this technique to anyone (and if that's not a big deal to you, just remember who is writing this) but if you feel like using it, make sure that you have had a couple of, (horrible) insulin induced, serum glucose crashes so you can recognize the early warning signs for when you have them (and you *will* have them).

link gehele artikel:
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=31391&highlight=slin

succes!

Ik ken dit stuk, waarr haal je die HCA?

seeker zei:
nutriplaza. moet je die van vitalife nemen die zijn 750mg :D
Hydroxy Citric Acid = (HCA)

maar eh... dat zie ik niet staan.hieronder de samenstelling van die vitalife caps.:

Samenstelling (Per capsule)
ADH*
Garcina Cambogia Extract 500 mg
Vitamine C 60 mg
Vitamine B6 8 mg
Gymnema Sylvestra Extract 5 mg
L-Carnitine 5 mg
Chroom Picolinaat 0.125 mg

Terug
Naar boven