Fitness Seller

vragen over squaten

jantje43

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
als dit de enige beentraining is die ik doe is dat dan goed, train ik hier al mijn beenspieren genoeg mee of mis ik er iets mee (ik voetbal ook)

is het slecht ergens voor, ik hoorde voor je knieen?

kan ik squatten met 2 dumbels?

alvast bedankt,,

Nee, dit is niet genoeg om je spieren mee te beschadigen. Pak nog 3 andere ofeningen (lunges, steps, etc.) Het is niet slecht voor je knieen, alleen je kan makkelijk een belssure oplopen als je het niet ged uitvoert. En ja je kan het doen met twee dumbbells, alleen moet je wel veel en veel gewicht pakken. Minimaal 15 als je thuis traint.

• Topic Starter Topic Starter
welke spieren train je met squaten, en welke spieren mis je met squaten?

voetballen is toch genoeg???

Nee, niet dus. Bij voetbal trian je op techniek en op cardio. NIET op KRACHT

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:50 ----------

Je traint met squatten je buik, quads, hams, glites (kont), en kuiten.

zelfs je glites?:eek:

Laatst bewerkt:
als je ene beetje doordenkt kan je je misschien afvragen of het wel een typfoutje kan zijn, het moest zijn glutes ; je kont dus

hihi

kont!

Sinds ik mn glites train maak ik de gains van mn leven

jwt

Nee, dit is niet genoeg om je spieren mee te beschadigen. Pak nog 3 andere ofeningen (lunges, steps, etc.) Het is niet slecht voor je knieen, alleen je kan makkelijk een belssure oplopen als je het niet ged uitvoert. En ja je kan het doen met twee dumbbells, alleen moet je wel veel en veel gewicht pakken. Minimaal 15 als je thuis traint.

waarom zo serieus?

ruik het sarcasme.

als dit de enige beentraining is die ik doe is dat dan goed, train ik hier al mijn beenspieren genoeg mee of mis ik er iets mee (ik voetbal ook)

is het slecht ergens voor, ik hoorde voor je knieen?

kan ik squatten met 2 dumbels?

alvast bedankt,,

Als het genoeg weet ik niet,maar je traint je hele benen ermee,buikspieren enz enz enz.....

Squatten kan slecht voor je knieen zijn als je hem verkeerd uitvoert,maar doe je hem goed dan zal het jou veel goeds brengen :D

Tenzij je slechte knieeen hebt dan moet je wel voorzichtig zijn met squatten.
Maar verder is het eigenlijk een must ongeacht wat je doel is.

hoe train je met squats je buikspieren? =)

van voetballen worden je benen huge, ronnie en jay doen het ook!111!1

van voetballen worden je benen huge, ronnie en jay doen het ook!111!1

+1
obama_glasses.jpg

hoe train je met squats je buikspieren? =)

Ik wil niet zeggen dat je ze rechtsreeks traint,maar ze dienen als stabilisators.
Je moet immers je rug in een goede houding houden daarbij span je automatisch je buikspieren aan.

Zo doende zullen je buikspieren ook groeien/sterker worden.
Zoek het maar eens op hoeveel spieren er worden aangesproken bij een goede squat sessie.

Je traint je core ermee leget35.
En als je alleen squats wilt of kunt doen, heb je uiteraard ook varianten. Denk maar aan 21en, normale squat, front squats, hack squats en je kan uiteraard ook in een squat rek calf presses doen voor de kuiten.

Het is niet optimaal als enigste oefening, maar er even van uit gaande dat je alleen squats doet heb je toch hier wat variatie mee.

• Topic Starter Topic Starter
welke oefeningen moet je er nog bij doen om je benen evenwichtig te trainen

Terug
Naar boven