AndroidHealthClinic

vragen over suplementen ( leangainer, pre workouts creatine.)

natty4life

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
77kg
25 jaar van 66 kg naar op dit moment 77.5 vetper. van 11.%
Ik ben nu een tijd aan het testen met suplementen maar ben op zoek naar betere producten.

ik gebruik nu:

Mass prefection van body en fit werkt goed (maar ben opzoek naar iets beters.)
Pre workout van gaspari superpump max . (werkt maar krijg last van me darmen, gassen en diarree)

Ik krijg wel wat resultaat met deze producten maar ik ben opzoek naar betere procucten.
ook heb nog niet de juiste combi gevonden van suplementen.

1. Ik ben dus op zoek naar een betere pre work out?
2. een andere weightgainer?
3. een aanvulling op welke suplementen die ik moet gebruiken?
4. Of een totaal andere suplementen gebruik?
5. Welke Suplementen combi geeft de meeste gains? (Natuurlijk)

PWO shake is toch echt persoon gebonden, kijk na de ingrediënten waar je nu goed op gaat die in een nog betere versie te vinden bij een ander of een PWO zelf aan te vullen.
Zijn ook constant acties bij B&F bijvoorbeeld o.d. en dan gewoon eens uit proberen tegen een k7t bedrag

hoezo een betere mass gainer dan Mass perfection? wat is er niet goed aan? als je voedingschema goed is, is mass perfection een zeer goede aanvulling.

PWO zijn zoals al gezegd persoonlijk, ga persoonlijk heel goed op jack3d advanced en Revolutions pre+.

Assault van Muscle Pharm heb ik ervaren als een sterke preworkout, maar ik heb dan verder ook geen vergelijking.

Verder zou ik de weightgainer lekker zelf maken;
500ml melk
100 gram havermout
Banaan
Maatschepje Whey
Eetlepel olijfolie
Een mixer
En zo'n 2 minuten van je tijd

Verder zou ik het houden bij Whey, eventueel creatine en/of preworkout en meer ook niet. Vitaminepillen en oliecapsules niet meegerekend. Andere supplementen zullen je waarschijnlijk achterlaten met een lege portemonnee en weinig resultaat.

Assault van Muscle Pharm heb ik ervaren als een sterke preworkout, maar ik heb dan verder ook geen vergelijking.

Verder zou ik de weightgainer lekker zelf maken;
500ml melk
100 gram havermout
Banaan
Maatschepje Whey
Eetlepel olijfolie
Een mixer
En zo'n 2 minuten van je tijd

Verder zou ik het houden bij Whey, eventueel creatine en/of preworkout en meer ook niet. Vitaminepillen en oliecapsules niet meegerekend. Andere supplementen zullen je waarschijnlijk achterlaten met een lege portemonnee en weinig resultaat.

Ziet er goed uit.
Valt 't een beetje te vreten of niet?
100 gr havermout is wel zwaar, niet?
PS: als je havermout op voorhand kan mixen, bekom je een soort van poeder. Dat gaat makkelijker binnen dan vlokken havermout

Ow ja, nog een ding: wat is de voedingswaarde ervan? Heb jij dat toevallig al uitgerekend (want ik ben te lui).
Verhouding e/k/v?

Totaal is *1000kcal, verder heb ik de verhouding niet bij de hand.

• Topic Starter Topic Starter
Tnks voor de info. Ik ga me eigen shake en pre workout een keer samen te stellen.

---------- Toegevoegd om 14:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:16 ----------

hoezo een betere mass gainer dan Mass perfection? wat is er niet goed aan? als je voedingschema goed is, is mass perfection een zeer goede aanvulling.

PWO zijn zoals al gezegd persoonlijk, ga persoonlijk heel goed op jack3d advanced en Revolutions pre+.

Ik gebruik mass perfection ik heb niks te klagen maar ben altijd opzoek naar iets beters.

Heb het even uitgerekend, hierzo:

E 55gr
K 120gr
V 19gr

Totaal iets van 850 kcal

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nu c4 met creatine nitrate een keer een andere vorm van creatine proberen. Mijn vraag is of ik deze gewoon kan aanvullen met creatine monohydrate. Zo ja de hoeveelheden.

In totaal 5g?

creatine ben er 13kg mee gegained. srs

Terug
Naar boven