MuscleMeat

Vragen over testosterone

• Topic Starter Topic Starter
Ruff-E zei:
In principe wel. Was trouwens een foutje, beter nog ED ipv EOD. Idealerwijs zou je het op deze manier moeten doen, maar iedereen kiest test enth vanwege de lange ester (lees: gebruiksgemak) en zet hem meestal 1 of 2 keer per week. Als je van prikken houd zou ik gewoon lekker voor prop gaan.

:eek: ED is veeel prikken. :eek:

Ik zou denk ik zelf bij een mass cycle ook voor gebruiksgemak gaan en voor Test Enant kiezen en deze 1 of 2x in de week zetten en deze dan combineren met Nandrolone of Boldenone. Heb ik het goed begrepen dat je Test en bv Nandrolone of Boldenone in dezelfde injectie spuit kan doen en in 1x kan injecteren??

Voor een cut cycle lijkt me Test Prop weer beter geschikt en dan EOD :D Met welk product zal je dit weer kunnen combineren? Ik lees namelijk steeds dat Trenbolone niet echt voor beginners is?

dennis999 zei:
dat je sust eod moet zetten ivm de korte ester is onzin. sust is zo gemaakt dat de esters na elkaar vrijkomen. dat je dus eod zou moeten zetten voor stabiele bloedwaarden vind ik ongeloofwaardig

Okay dus Sustanon ook 1 a 2x per week zetten net als bv Test Enanthate?

DavyO zei:
:eek: ED is veeel prikken. :eek:
Ik zou denk ik zelf bij een mass cycle ook voor gebruiksgemak gaan en voor Test Enant kiezen en deze 1 of 2x in de week zetten en deze dan combineren met Nandrolone of Boldenone. Heb ik het goed begrepen dat je Test en bv Nandrolone of Boldenone in dezelfde injectie spuit kan doen en in 1x kan injecteren???
Voor een cut cycle lijkt me Test Prop weer beter geschikt en dan EOD :D Met welk product zal je dit weer kunnen combineren? Ik lees namelijk steeds dat Trenbolone niet echt voor beginners is?
Okay dus Sustanon ook 1 a 2x per week zetten net als bv Test Enanthate?
Test e, deca en boldenone zijn allen op oliebasis en kunnen dus samen in 1 spuit.
Voor in een cutting cycle voor een beginner zou je test prop kunnen combineren met anavar, winstrol, boldenone, primo etc. Tren word meestal niet aangeraden voor beginners omdat het een heftig goedje is. Voor meer info zou je deze thread eens door kunnen lezen klik hier
Voor stabiele bloedwaarden zet je sustanon E3D of 2 keer per week net als alle andere lange esters.

ik dacht dat je voor test enth. elke 5e dag moet zetten voor stabiele bloedwaardes (als je het uitrekent met die roid calculator)

en sustanon elke 3e dag, omdat je anders een grote(re) schommeling krijgt door die korte esthers.

Loo zei:
ik dacht dat je voor test enth. elke 5e dag moet zetten voor stabiele bloedwaardes (als je het uitrekent met die roid calculator)
en sustanon elke 3e dag, omdat je anders een grote(re) schommeling krijgt door die korte esthers.

Yeps. :)

In de sustanon 250 zit 30mg propionate, 60mg phenylpropionate, 60mg isocaproate en 100mg decanoate. Het ideaalste is dus zoals gezegd om de 3 dagen (misschien ook nog 2x per week).

MmS zei:
Test e, deca en boldenone zijn allen op oliebasis en kunnen dus samen in 1 spuit.
Voor in een cutting cycle voor een beginner zou je test prop kunnen combineren met anavar, winstrol, boldenone, primo etc. Tren word meestal niet aangeraden voor beginners omdat het een heftig goedje is. Voor meer info zou je deze thread eens door kunnen lezen klik hier
Voor stabiele bloedwaarden zet je sustanon E3D of 2 keer per week net als alle andere lange esters.

Thanks bro goede info over tren :D

Loo zei:

MrJ zei:

Maar MrJ :D:D:D

Als je Test Enanth op zo en wo zet zoals jij doet (of ma en do) dan zitten er toch respectievelijk 4 en 3 dagen tussen de injecties???

DavyO zei:
Thanks bro goede info over tren :D
Maar MrJ :D:D:D
Als je Test Enanth op zo en wo zet zoals jij doet (of ma en do) dan zitten er toch respectievelijk 4 en 3 dagen tussen de injecties???

Is allemaal een keuze. Zo en wo geeft stabielere bloedwaardes dan 1x per week.

Verder moet je ook kijken hoeveel merkbare voordelen het zal uiteindelijk hebben als je de test. e. precies elke 5 dagen, 7 uur en 41 minuten zet. ;)

MrJ zei:
Is allemaal een keuze. Zo en wo geeft stabielere bloedwaardes dan 1x per week.
Verder moet je ook kijken hoeveel merkbare voordelen het zal uiteindelijk hebben als je de test. e. precies elke 5 dagen, 7 uur en 41 minuten zet. ;)

Okay thanks bro :D

5 dagen, 7 uur en 41 min :cool: 2x in de week lijkt me makkelijker :D

Loo zei:

Volgens mij is dat ook zo...

test e gewoon 2x p/w zit je altijd goed. of nog beter 3x p/w ;)

dennis999 zei:
test e gewoon 2x p/w zit je altijd goed. of nog beter 3x p/w ;)

:D Okay thanks bro

Nog een vraagje: Stel je zit op 250mg test p/w in combinatie met bv Deca of Eq. (200mg p/w) Hoe deel je dit dan op in 2x injecteren per week.

Want de Test E zal je dan door 2en delen neem ik aan, dus 125mg per keer en 1x per week de Deca of EQ (of wat voor middel dan ook) erbij? Of kan je dan beter ook die Deca/EQ verdelen in 2x p/w?

Dan injecteer je dus maar een keer per week,bro...

Dat soort hoeveelheden zou ik niet over 2x verdelen want dat heeft weinig nut.

DavyO zei:
Nog een vraagje: Stel je zit op 250mg test p/w in combinatie met bv Deca of Eq. (200mg p/w) Hoe deel je dit dan op in 2x injecteren per week.
Want de Test E zal je dan door 2en delen neem ik aan, dus 125mg per keer en 1x per week de Deca of EQ (of wat voor middel dan ook) erbij? Of kan je dan beter ook die Deca/EQ verdelen in 2x p/w?

Die ook ja.

Zet je in 1 spuit 125mg (0,5ml) Test. E. met 100mg (0,5 of 1ml) Deca/Eq. En dat 2x per week. :)

Idd....maar J houdt van lekka veel prikken dus ik kan hem wel volgen...:D

DavyO zei:

die combinatie moet je dus nooit nemen. kuur goed of niet:D . zet test in op minimaal 500mg, 200mg eq lijkt me totaal geen toegevoegde waarde hebben. en voordat de deca@ 200mg zich heeft gecumuleerd tot een goede werkzame dosis is je kuur afgelopen

dennis999 zei:
die combinatie moet je dus nooit nemen. kuur goed of niet:D . zet test in op minimaal 500mg, 200mg eq lijkt me totaal geen toegevoegde waarde hebben. en voordat de deca@ 200mg zich heeft gecumuleerd tot een goede werkzame dosis is je kuur afgelopen

Ik ben het ermee eens dat je het goed moet doen of niet :D

Maar is dat voor een absolute AAS beginner niet te veel, of zie ik dat verkeerd??

Terug
Naar boven