AndroidHealthClinic

Vriendin nodigt ex uit op haar bday...

Ik zou er niet helemaal blij mee zijn als mijn vriend zijn ex zou uitnodigen zonder dat eerst even met mij te overleggen.
Aan de andere kant heb ik mijn vriend met zijn ex een heel weekend weg laten gaan...
Was een reunie van school en zij was daar dus bij.
Ik heb daar geen problemen mee.

Het heeft nl niets met die ex te maken.
Kijk eerst eens naar je eigen relatie?
Is die goed, stabiel, zijn jullie gelukkig?
Als dat zo is hoef je je nergens zorgen over te maken.

Daarnaast heb ik zoiets van als mijn vriend terug wilt naar zijn ex moet ie gaan. Ik houd hem niet tegen. Echt niet...
Ik houd heel veel van hem maar als hij iemand anders leuker vindt moet ie gaan. Geen hand vol maar een land vol.

Waarom zou je bij iemand willen zijn die niet bij jou wilt zijn?
Dan is hij/ zij jou helemaal niet waard!

maar het gaat erom dat die aasgieren om je vriend/vriendin heenhangen en als je relatie een keer wat minder is dan grijpen ze hun kans en kunnen ze zo goed luisteren, hebben ze zoveel begrip en dan slaan ze toe!:mad:

maar het gaat erom dat die aasgieren om je vriend/vriendin heenhangen en als je relatie een keer wat minder is dan grijpen ze hun kans en kunnen ze zo goed luisteren, hebben ze zoveel begrip en dan slaan ze toe!:mad:

Dat is bullshit.
Dat gebeurd alleen maar als jij of je partner daarvoor openstaat.
Als dat zo is heeft dat een reden en die is meestal te vinden in de relatie.
Dan zit er iets niet goed.
Buiten dat wil je bij iemand zijn die dat doet dan?
Ik niet mijn vriend heeft alle vrijheid van de wereld kan doen en laten wat ie wil voor mijn part gaat ie iedere avond met 20 mooie meiden stappen.
Have fun! Hij weet ook dat als ie een ander wilt dat ie kan gaan.
De enige afspraak die we hebben is dat als ie een ander wilt dat ie me eerst wat laat weten voordat ie wat doet.
Ik vind alles prima maar ik pas ervoor om besodemieterd te worden.
Hij heeft nog nooit wat gedaan.
Aan de andere kant is het echter meestal zo dat hoe korter je je partner houdt hoe meer deze de vrijheid zal willen opzoeken.
Hoe dan ook...

Dat is bullshit.
Ik niet mijn vriend heeft alle vrijheid van de wereld kan doen en laten wat ie wil voor mijn part gaat ie iedere avond met 20 mooie meiden stappen.
De enige afspraak die we hebben is dat als ie een ander wilt dat ie me eerst wat laat weten voordat ie wat doet.
Aan de andere kant is het echter meestal zo dat hoe korter je je partner houdt hoe meer deze de vrijheid zal willen opzoeken.
Hoe dan ook...

tuurlijk:)

Dat is bullshit.
Hoe dan ook...

Je weet dat het niet verplicht is om na elke punt op enter te rammen? Best lastig lezen. Daarnaast gaat je man vreemd! x

kill-it-with-fire-demotivational-poster-1235695993.jpg

/thread

haha! had ik niet eens in de gaten dat ik zoveel op enter druk...
zal
proberen
er
op
te
letten :D

Ik heb de balans nooit kunnen vinden, exen verscheur ik als ik ze zie, net als sommige honden de post...

Zit zodoende alweer een paar maandjes in het asiel te wachten totdat iemand mij weer op komt halen:)

Laatst bewerkt:
ze zou een ex uit te nodigen waar ze regelmatig mee chat ? dat zijn 2 redenen om ze te dumpen, totaal gebrek aan gezond verstand en respect voor jou... en dan laat ze dit nog even doodleuk weten via msn..... nuff said.

Ik zou die dude niet in mijn keet willen hebben.
Ik heb er geen moeite mee dat mijn vrouw voor mij ook een leven heeft gehad.
Maare ik ga niet in 1 kamer met zo"n dude gezellig zitten doen..
Waar the hell moet je het met die clown over hebben?Over hoe goed je vriendin pijpt ofzo?

Niet zo druk om maken.

Wist je trouwens dat zij aan de ballen van die gast gezogen heeft en dat ze schreeuwend klaarkwam van zijn dikke derde been? Van z'n zaad lustte ze wss ook wel pap. Wel jammer dat hij vreemd ging en je vriendin hierdoor in een depressie terecht kwam. Gelukkig heeft ze nu jou en zorg je goed voor haar, waardoor ze er langzaam overheen aan het komen is. Dus maak je geen zorgen bro :thumb:.

kga kapot hier man :')

Waar the hell moet je het met die clown over hebben?Over hoe goed je vriendin pijpt ofzo?
:haha:

bro! Je hebt probs, dat is een ding dat zeker is!
Maar ik heb de oplossing voor je, zeker geen goedkope maar een zeer effectieve oplossing.
Ik zelf heb het al meerdere malen succesvol uitgevoerd.

Het gaat als volgt:
Je gaat naar www.kinky.nl en zoekt daar de lekkerste h**r uit die je ooit in je leven gezien hebt! Maar dan ook echt lekker! Mooie volle billetjes, lekkere tietjes, mooi koppie etc.
Vervolgens zeg je tegen dr dat je dr 2 uur wilt huren voor 250 euro zonder coïtus, dat zou ze prima vinden!
Daarna spreek je met dr af dat ze zegt dat zij jou ex was, jullie hebben 4 jaar wat met elkaar gehad en dat zeg je tegen die h**r dat zij moet zeggen dat je enorm goed in bed was, dan zal je vriendin denken waarom is hij dat niet bij mij?

Als de ex van je vriendin binnen gekomen is dan ga je lekker dicht naast je h**r zitten, sla je een arm om dr heen en zal ze koken van woeden.
stiekem ga je met je hand bij dr in dr broek en geef je dr een lekkere clit massage en wat zal ze nat worden!
en zo eindigt jullie relatie, jij gaat met lege handen naar huis en je vriendin gaat verder met je ex waar ze 4 jaar geleden gebleven.
Clue van dit verhaal. Je bent verloren bro.

:'d

ze zou een ex uit te nodigen waar ze regelmatig mee chat ? dat zijn 2 redenen om ze te dumpen, totaal gebrek aan gezond verstand en respect voor jou... en dan laat ze dit nog even doodleuk weten via msn..... nuff said.

+1, had dit nog niet gelezen... Hoe oud is je vriendin? Als ze ouder is dan 17 kan dit echt niet meer...

tis eigenlijk heel simpel: alle kerels willen nken, ik kan het weten ik ben er zelf één.

skinnie has spoken the truth

Over ze moeder?

Niet zo druk om maken.

Wist je trouwens dat zij aan de ballen van die gast gezogen heeft en dat ze schreeuwend klaarkwam van zijn dikke derde been? Van z'n zaad lustte ze wss ook wel pap. Wel jammer dat hij vreemd ging en je vriendin hierdoor in een depressie terecht kwam. Gelukkig heeft ze nu jou en zorg je goed voor haar, waardoor ze er langzaam overheen aan het komen is. Dus maak je geen zorgen bro :thumb:.

Nice one :roflol:

Terug
Naar boven