MuscleMeat

Vrijdag Cheatdag!!!

MacB

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
6
morgen is het weer zo ver, kijk er hele week naar uit, en zorgt er ook voor dat ik op alle andere 6 dagen strict aan mn dieet houd :D

sclark114_a.jpg

Wanneer is jouw cheat/refeed/junk dag? en heeft het ook echt een meerwaarde voor jou geestelijk? of alleen op je T3 en leptin weer omhoog te krijgen

Ik bulk niet echt clean, maar je kan vrijdag m'n meest "vieze" dag noemen. Haal dan meestal wat donner oid verder gaat chips etc er dan ook wel in.

wat een lekker kippetje :lick:

ik zondig wanneer ik daar zin in heb en hou me dus niet strikt aan 1 bepaalde dag.

bijv. 1 keer per maand een vettige hap... frietjes, enz... :meal:

Ik zou mij wel eens willen bezondigen aan dat wijfie daar. Teringlekker sletje.

eerste maanden zo serieus geweest dat ik nooit iets at dat niet in mn dieet pastte, nu cheat ik regelmatig. Soms weken schoon dan weer paar dagen een junkfood maaltijd. Ik merk zelf dat ik me nu beter voel, vind het onnodig om zo streng voor je zei als je niet in de cut of wedstrijdvoorbereiding zit.

op zaterdagen is meestal cheatdag, maar dan valt het nog wel mee. Meestal als ik wil cheaten cheat ik. Zit toch in de bulk.

Maar in januari een keer cutten en dan is het over met de pret... :D

eerste maanden zo serieus geweest dat ik nooit iets at dat niet in mn dieet pastte, nu cheat ik regelmatig. Soms weken schoon dan weer paar dagen een junkfood maaltijd. Ik merk zelf dat ik me nu beter voel, vind het onnodig om zo streng voor je zei als je niet in de cut of wedstrijdvoorbereiding zit.

Tuurlijk :)

Teminste, hangt af van het niveau waarop je traint ook he.

Ikzelf heb geen voedingsschema en 'cheat' heel vaak, maar ik gain toch nog heel goed (zeker nu met nieuw trainingsschema) en de evolutie moet niet sneller gaan voor mij dus eet ik gewoon waar ik zin in heb. Echte snoep en overmatig chips en taartjes eten doe ik ntr wel niet, maar een pizza meer of minder daar kijk ik echt niet naar.

met haar zou ik elke dag een cheatdag beleven, en hard ook :D

nice one

Refeed is veel beter! In uiterste nood verwen ik mezelf met ontiegelijk veel chocola en pannenkoeken.

Ik heb officiëel op zaterdag een junk-dag, maar vreemd genoeg heb ik meestal meer zin in m'n normale voer dan vette troep :meal:

• Topic Starter Topic Starter
Refeed is veel beter! In uiterste nood verwen ik mezelf met ontiegelijk veel chocola en pannenkoeken.

refeed...carbloading...in donuts zitten ook carbs...vind de term refeed beetje overrated. Volgens T-nation articles kan je net zo goed "junk" carbs eten omdat het toch hetzelfde doet als die gezonde dingen alleen dan is het 10x lekkerder

cheat vaak maar niet veel, als ik echt heel dag wil "cheaten" is het 1x in de 8 weken (macdonalds etc)

Het houdt mij op de been in de cut. Puur het vooruitzicht van een junkdag:).

Nou,ik heb zondag mijn junkdag,omdat ik dan savonds toch altijd al bij mn ouders eet,en das geen gezonde hap zeg maar..
maar ik heb vaak het gevoel/idee dat ik een week opletten met 1 dag junken naar de klote kan halen :S
in hoeverre is dat mogelijk vraag ik me af?

Every day is junkfood day

ik cheat alle dagen :)

alle powerlifters doen niks anders dan cheaten.

first meal: hamburgers
second meal: cheeseburgers
enz. :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven