XXL Nutrition

Summerproof in 5 weken (carb cycling )

Bezoekers in dit topic

Ga ik 2 low 1 high eens zo proberen:) thnx maat
Ik me maar hele week shit voelen zat meer dan 2000 onder onderhoud elke dag :roflol:

Onderhoud is rond de 3700 en deed 2000 2000 3000 kcal en 1500kcal cardio deze week plus 2x per dag trainen (alle spieren 3x) :P denk dat ik ff 2 dagen onderhoud doe dit weekend
 
Ik me maar hele week shit voelen zat meer dan 2000 onder onderhoud elke dag :roflol:

Onderhoud is rond de 3700 en deed 2000 2000 3000 kcal en 1500kcal cardio deze week plus 2x per dag trainen (alle spieren 3x) :P denk dat ik ff 2 dagen onderhoud doe dit weekend
Indd beter om ef op onderhoud te doen.
Als ik jou was zou ik inclusief cardio op gemiddeld 2900-3000 zitten

Dus zoiets :
2200
2200
4400
 
Indd beter om ef op onderhoud te doen.
Als ik jou was zou ik inclusief cardio op gemiddeld 2900-3000 zitten

Dus zoiets :
2200
2200
4400
Normaal doe ik geen cardio wou compenseren voor de all you can eat van de week daarvoor maar was dus minder dan gedacht :P

Opzich ging het wel goed enkel de cardio maakte me kapot denk ik was 4uur ongeveer cardio
Ga idd kcal wat verhogen moet nog ff kijken hoeveel juist zou nog rond de 5% kwijt willen in 5weken . Want zonder cardio viel 2000 2000 3000 nog goed vol te houden.


Thx voor de tips btw ;)
 
Normaal doe ik geen cardio wou compenseren voor de all you can eat van de week daarvoor maar was dus minder dan gedacht :P

Opzich ging het wel goed enkel de cardio maakte me kapot denk ik was 4uur ongeveer cardio
Ga idd kcal wat verhogen moet nog ff kijken hoeveel juist zou nog rond de 5% kwijt willen in 5weken . Want zonder cardio viel 2000 2000 3000 nog goed vol te houden.


Thx voor de tips btw ;)
Hmm oke man. Maar alsnog zou ik de high dag minimaal op onderhoud doen.
Anders doe je
2k 2k 3.7k.
=7.7k /3=2.566. Zit je zonder cardio per dag 1.1k eronder. Vul je het aan door iets cardio en je valt zo kg vet per week af.
En op de dag dat je 3.7k eet val je nog steeds af doordat je zo depleted bent. Dus dat is nog buiten beschouwing
 
Bump. Ben benieuwd naar je visie Coolbuilder
Ik kijk hier nog steeds hetzelfde tegenaan. Voor kortere periodes kun je weg komen met een agressievere vorm van carb cycling zoals deze.
Met zo´n korte cut (4/6 weken) heb je minder snel te maken met de negatieve effecten van cutten.
 
Ik kijk hier nog steeds hetzelfde tegenaan. Voor kortere periodes kun je weg komen met een agressievere vorm van carb cycling zoals deze.
Met zo´n korte cut (4/6 weken) heb je minder snel te maken met de negatieve effecten van cutten.
Dus nog steeds 2-3 low 1 high alles lowfat?
 
Dus nog steeds 2-3 low 1 high alles lowfat?
Ja. Dat is juist het aspect wat ik na een tijdje zou veranderen. Bij carb cycling langer dan 6 weken ofzo. Omdat je dan betere insuline sensitiviteit hebt kun je wegkomen met minder carbs voor dezelfde insuline respons. Ga je te snel te laag in carbs dan kan je lichaam eerder katabool gaan omdat je insuline sensitiviteit niet optimaal is in het begin.
 
Ja. Dat is juist het aspect wat ik na een tijdje zou veranderen. Bij carb cycling langer dan 6 weken ofzo. Omdat je dan betere insuline sensitiviteit hebt kun je wegkomen met minder carbs voor dezelfde insuline respons. Ga je te snel te laag in carbs dan kan je lichaam eerder katabool gaan omdat je insuline sensitiviteit niet optimaal is in het begin.
Thx. Ga niet langer dan 4 weken carbcyclen dus met lowfat kan ik wel wegkomen.
Lowdagen hier zijn 1500-1600kcal 240gr eiwit
High ongeveer 3200-3400kcal 25-30gr vet.
Onderhoud ong 3100. Moet voor 4 weken wel te doen zijn lijkt me.
 
Het gaat er meer om dat je zoveel mogelijk koolhydraten kan eten, om dat te doen zul je wat minder vetten moeten eten.
Het verschil tussen een bulk qua koolhydraten en carb cycling cut is al groot genoeg.
Al vind ik 25 gram vet wel heel laag klinken. 30-40 gram zou ik toch wel proberen aan te houden.
 
Alright, thanks!
 
Hoeveel carbs eten jullie gemiddeld per maaltijd?
 
En op de high dagen dan?
Zo veel mogelijk. Tot ik aan mn max zit aan kcals. Zo veel mogelijk complexere ook.
Iets van 500-600gr carbs dan.
 
Back
Naar boven