- Waardering
- 2.657
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Verbazingwekkend overigens dat atheistisch ingestelde personen zoveel op hebben met predestinatie en er dus vanuit gaan dat iedere gebeurtenis hoe groot of klein ook gewoon ergens vastligt. Dat atoompje dat net contact maakte met mijn CPU was al miljarden jaar terug voorbestemd om in een CPU zijn werk te doen? Klinkt toch erg geloofwaardig.
Of zijn we als mens zo bijzonder dat voor ons het begip predestinatie vooral opgaat en we daarom ook geen vrije wil hebben? Want volgens mij betekent het ontbreken van een vrije wil dat predestinatie moet bestaan en dat zal dan moeten opgaan voor iedere object in het heelal en dan ook op ieder niveau. Wat maakt de mens anders mocht er alleen predestinatie gelden voor de mens zelf?
Of zijn we als mens zo bijzonder dat voor ons het begip predestinatie vooral opgaat en we daarom ook geen vrije wil hebben? Want volgens mij betekent het ontbreken van een vrije wil dat predestinatie moet bestaan en dat zal dan moeten opgaan voor iedere object in het heelal en dan ook op ieder niveau. Wat maakt de mens anders mocht er alleen predestinatie gelden voor de mens zelf?
Laatst bewerkt:

Predestinatie dus.