Fitness Seller

Vrouwen vallen niet op macho's

Heeft dit onderzoek plaatsgevonden in de keuken?
Anders zijn ze beinvloed door andere dingen.

Tekst komt mij bekend voor. Volgens mij wordt dit onderzoek elk jaar opnieuw gehouden door dezelfde 1000 vrouwen.

Ruim 90 procent geeft de voorkeur aan een zachte, emotionele man en is blij dat de ouderwetse macho op zijn retour is.

Toch moeten mannen niet overdrijven met hun tonen van hun zachte, vrouwelijke kanten. Een kwart van de vrouwen vindt namelijk dat hun man zich soms wel wat mannelijker mag gedragen.

Juist

Gewoon geen p*ssy zijn srs.. be alpha

Daarom zijn er ook zoveel mannen met gyno en een bierbuik. Laat hun maar lekker softie zijn.

Meisjes vallen op beta's, vrouwen op alpha's.

Ik val ook niet op vrouwen met mooie figuren
alleen het innerlijk is belangrijk

ja jullie trapte er bijna in

Vrouwen vallen tegenwoordig op gays blijkbaar, wtff!

De meeste vrouwen vallen of op bad boys of op cash of op status. Combinatie van de 3, bvb sommige profvoetballers is helemaal goud.

Hatschoe .............

Sorry ben allergisch voor bullshit

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Laatst bewerkt:
90% van de vrouwen in dit onderzoek was ugly as hell, dat vergeten ze erbij te zetten.

notthisshitagain.jpg

Als het een welgestelde macho is met goede looks gaat 99% ervoor vechten, maar verder vallen ze niet op macho's hoor.

alsof je enkel macho of metro kan zijn.

Hangt er totaal van af hoe de term ''macho'' wordt gebruikt. bv. Een beest van 146kg met een zachte gevoelige kant, of een ecto van 50kg die zich als een gangster gedraagt? Dunno maar ik laat wel wat traantjes bij films als Titanic en Armeggedon etc, maar volgens mij doen de meeste mannen dit ook, of ze houden het expres in.

Ik huil ook regelmatig bij Rocky 4 en Rambo 2. Niks raars aan hoor.

Terug
Naar boven