Fitness Seller

Vrouwen vallen niet op macho's

Dit onderzoek kan in de eindeloze rij van onbetrouwbare en bovendien nutteloze onderzoekjes geplaatst worden.

Ik denk dat het zo gaat: wat vrouwen denken dat ze willen, en wat ze werkelijk willen zijn twee verschillende dingen.

Ze denken dus een softie te willen, maar eenmaal ze die hebben willen ze juist een mannelijke macho. Vervolgens worden ze ongelukkig met die softie en gaan ze vreemd met de macho.

Net als met die penislengte. Vraag het aan een groep vrouwen en het gaat allemaal om wat je ermee doet. Vraag het anoniem en plots moet het die specifieke lengte zijn. Zoals gezegd allemaal flauwekul die onderzoekjes, elk jaar is er wel weer één.

Wie interesseert het ook wat zo een onderzoek uitvindt, Als ik om me heen kijk zie ik de meeste mannen wel een vriendin vinden macho's,softies,klootzakken er is altijd wel een vrouw die het mooi vindt.

Behalve mij dan :p

Wat een BS onderzoek weer. Staat loodrecht op mijn ervaringen..
Hoewel dit misschien meer om boyfriend-material voor ze gaat.. Misschien zijn de macho's in hun ogen geschikter voor een nachtje fun? Want dat maak ik altijd mee.

Juist ja, al ben je macho, nerd, mooiboy etc. Op ieder potje past een deksel.

Het ene dekseltje is wel knapper dan het andere. Ik ben er zelfs van overtuigd dat er 1 type man bestaat die praktisch alle vrouwtjes op hun knieen kan dwingen.

Dankje

Vandaar dat ze me nooit willen ik ben veel te macho :)

Gaat u voor :p

ik gebruik ook elke dag lippenbalsem en gezichtscreme, scheer me daarnaast ook elke dag en zie er altijd verzorgd uit. Vriendin is er meer dan blij mee. Dat sommige mannen dan als een neanderthaler er bij willen lopen sja..

Nagellak is ook helemaal 2012 trouwens;) j/k

Maar lippenbalsem slaat helemaal nergens op natuurlijk. Waarom zou je dat iedere dag gebruiken?

Nagellak is ook helemaal 2012 trouwens;) j/k

Maar lippenbalsem slaat helemaal nergens op natuurlijk. Waarom zou je dat iedere dag gebruiken?

Ik gebruik het zelf niet maar als je last hebt van scheurtjes o.i.d. aan je lippen dan schijnt lippenbalsem beter te zijn met speeksel bevochtigen omdat in je speeksel stoffen zitten die de huid daar kunnen irriteren en het dus erger maken.

Ik leef wel met kapotte lippen denk ik wel als ik anders telkens zo'n stokje moet meeslepen :rolleyes:

Je moet dan ook niet je lippen steeds natmaken, gewoon een nachtje slapen en het is over.

Hij is geeneens breed :eek:

• Like
Waarderingen: kix
Terug
Naar boven