Fitness Seller

Vrouwen vallen niet op macho's

Ik huil al bij top gear

schuimbad kan ik me prima voorstellen ... :heart:

Wtf is deze onzin. Je ziet dat de vrouwen toch altijd vallen op de mannen met idd veel geld of een alpha-houding. Maar goed ook, anders kunnen ze net zo goed ook homo worden.

WAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA sorrie mensen ik ga helemaal stuk.
Hoe kan je iets op de mening van een vrouw baseren ? het is te wissevallig en elke invoer heeft ALTIJD een andere uitkomst dus elke onderzoek is gewoon tijdverspilling.

jezus wat een onzin weer. Ze vergelijken de verkeerde dingen met elkaar.
kom op zeg een man die graag knuffelt, lang in bad ligt etc. Ze bedoelen vrouwen vallen op mannen die ze veel aandacht geven. Je kan als macho toch ook gewoon knuffelen en lang in bad liggen waar slaat dat op.

Enquite is waarschijnlijk ook door wat zielige huisvrouwtjes ingevuld die al 10 jaar getrouwd zijn en te weinig aandacht krijgen van hun hardwerkende mannen die in hun enige vrije tijd ook wel tijd voor hun zelf willen dan dit soort ongein wat zich romantiek noemt.

En huilen bij een film ik heb nog nooit een vrouw gezien die ging huilen bij een film. En dat verzorging gaat ook vooral in op de wat oudere type mannen. Alsof een gezond kereltje van 20 lippenbalsem nodig heeft....

moraal van het verhaal:
vrouwen houden van mannen die hun aandacht geven het liefst 24/7 en als beste vriendinnetjes alles met ze samen doen en zich verzorgen, zo heeft de een wat meer verzorging nodig dan de ander.
wat een nieuws zeg...

WAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA sorrie mensen ik ga helemaal stuk.
Hoe kan je iets op de mening van een vrouw baseren ? het is te wissevallig en elke invoer heeft ALTIJD een andere uitkomst dus elke onderzoek is gewoon tijdverspilling.

Juist ja, al ben je macho, nerd, mooiboy etc. Op ieder potje past een deksel. Dit onderzoek is gewoon fcked up. Zoals je zegt je kan niet op de mening van een vrouw baseren.

Ik zou dit onderzoek opnieuw doen en wel als volgt: 100 vrouwen laat je een diavoorstelling zien met foto's van allerlei mannen (gezicht en lichaam) en daaronder telkens wat ze verdienen en wat hun functie is. Vervolgens hersenactiviteit meten zodat je kan nagaan wat de meeste prikkels geeft.

Het resultaat zal totaal anders zijn.

Ik zou dit onderzoek opnieuw doen en wel als volgt: 100 vrouwen laat je een diavoorstelling zien met foto's van allerlei mannen (gezicht en lichaam) en daaronder telkens wat ze verdienen en wat hun functie is. Vervolgens hersenactiviteit meten zodat je kan nagaan wat de meeste prikkels geeft.

Het resultaat zal totaal anders zijn.
Een 100 vrouwen anoniem laten testen en 100 vrouwen in een groep.

Zal je ook meteen zien dat er weer andere uitkomsten zijn.

Vrouwen zijn kuddediertjes. Je hebt altijd 1 leidster in de vriendinnengroep, als zij je goedkeurt zit je bij de rest ook goed.

Mij wordt echt nooit wat gevraagd voor dat soort onderzoeken. :(

ik gebruik ook elke dag lippenbalsem en gezichtscreme, scheer me daarnaast ook elke dag en zie er altijd verzorgd uit. Vriendin is er meer dan blij mee. Dat sommige mannen dan als een neanderthaler er bij willen lopen sja..
Dus omdat ik me lippen niet insmeer en geen gezichtcreme gebruik ben ik een neanderthaler??? ( overigens verzorgd baardje ) beetje kort door de bocht vind ik :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Fri 24 Feb 2012 om 16:15 ----------

Mij wordt echt nooit wat gevraagd voor dat soort onderzoeken. :(
Nou abfab wat vind jij ervan???

smeren jullie je lippen niet in? getver...

ik chap hem om het half uurtje helemaal vol hoor. lekkerr jam jam jam lekker glimmen

Als vrouwen nog wat jonger zijn gaan ze allemaal achter de macho/alpha aan, want zij zouden wel eens degene kunnen zijn die hem gaat veranderen en onder het duimpje kan houden. BIJ MIJ ZAL IE VOOR ALTIJD BLIJVEN. (lukt ze alleen als ze echt ****ing lekker zijn en daarentegen niet te moeilijk zijn).

En als hun biologisch klokje gaat tikken gaan ze voor de vent met de meeste centjes. Bij welke vent hoef ik het minste te doen en kan ik op de bank lekker soaps kijken terwijl hij zit te werken(en daarbij nog vreemdgaan ook). 5 jaar later zit er dan zo +30kg aan.

epic altijd die generalisaties van jochies met een gebroken hartje:roflol:

Waarschijnlijk allemaal feministen :p

Vrouwen willen dus allemaal een vrouw met een piemol.

Vrouwen hebben het liefst een man die graag knuffelt, huilt bij een romantische film en graag lang in een schuimbad ligt. De macho heeft het nakijken, zo blijkt uit een nieuw onderzoek.
Maar dat zijn homo's, dus nemen ze maar een macho.

Terug
Naar boven