Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA sorrie mensen ik ga helemaal stuk.
Hoe kan je iets op de mening van een vrouw baseren ? het is te wissevallig en elke invoer heeft ALTIJD een andere uitkomst dus elke onderzoek is gewoon tijdverspilling.
Een 100 vrouwen anoniem laten testen en 100 vrouwen in een groep.Ik zou dit onderzoek opnieuw doen en wel als volgt: 100 vrouwen laat je een diavoorstelling zien met foto's van allerlei mannen (gezicht en lichaam) en daaronder telkens wat ze verdienen en wat hun functie is. Vervolgens hersenactiviteit meten zodat je kan nagaan wat de meeste prikkels geeft.
Het resultaat zal totaal anders zijn.
Mij wordt echt nooit wat gevraagd voor dat soort onderzoeken.![]()

Dus omdat ik me lippen niet insmeer en geen gezichtcreme gebruik ben ik een neanderthalerik gebruik ook elke dag lippenbalsem en gezichtscreme, scheer me daarnaast ook elke dag en zie er altijd verzorgd uit. Vriendin is er meer dan blij mee. Dat sommige mannen dan als een neanderthaler er bij willen lopen sja..
( overigens verzorgd baardje ) beetje kort door de bocht vind ik 
Nou abfab wat vind jij ervanMij wordt echt nooit wat gevraagd voor dat soort onderzoeken.![]()

Guido?smeren jullie je lippen niet in? getver...
ik chap hem om het half uurtje helemaal vol hoor. lekkerr jam jam jam lekker glimmen

Maar dat zijn homo's, dus nemen ze maar een macho.Vrouwen hebben het liefst een man die graag knuffelt, huilt bij een romantische film en graag lang in een schuimbad ligt. De macho heeft het nakijken, zo blijkt uit een nieuw onderzoek.