XXL Nutrition

Vrouwen vallen niet op macho's

guidofistpump%2Bhuge-gold-chains.jpg

mooiboi

Onzin verhaal.

ik wil ook geen vrouwen, daarom doe ik aan KT, mannen kom maar!

K*t artikel, waarschijnlijk weer uit z'n flair geval :/

Gemm vrouw zegt dat ze A wil maar eig wil ze B, het is trouwens ook geen leugen dat vrouwen in het algemeen niet echt weten wat ze nu precies willen.

Kijk gewoon naar de mensen rond je, en je ziet meestal wel onmiddellijk wie de meeste vrouwen rond hem heeft; Alpha, verzorgd, .. Of homo's , maar das weer een ander verhaal.

Die jongste is al vrij en die andere kreeg 6 jaar, Zal dit jaar dan wel vrij komen. ligt waarschijnlijk nog een flinke buit op hem te wachten ook, Ze kwamen precies met meisjes toen landgenoot Saban B en zijn bende schurken werden opgepakt.

Eentje had een van z'n h**ren tijdens een bezoek expres zwanger gemaakt zodat hij 9 maanden later op verlof mocht om bij de geboorte van zijn kind te zijn. In nederland kan dat gewoon. Toen zijn ze naar Turkije gevlucht.

http://www.nu.nl/buitenland/2162707/saban-b-runt-disco-in-turkije.html

Laatst bewerkt:
Yup dat is Saban B die ik net noemde. Die staan wel los van deze 2 gasten. Allemaal tuig.

Dat is een gast die alles meeheeft. Brains&brawn en ziet er niet verkeerd uit(behalve die haren dan, no homo overigens). En nog willen vrouwen niet. :o Zal wel weer te zelfverzekerd zijn.
Sommige van die bitches drukte hem weg toen ie zei dat ie 2 Bachelors en een Master heeft..

Feit is waarschijnlijk gewoon, dat die bitches allemaal veel te fokking dom zijn en zich veel te achterlijk zouden voelen bij die gozer.

Ongeacht hoeveel respect een meisje voor je gedrevenheid en liefde voor een sport heeft. Als je 7 dagen per week in de sportschool zit en op zaterdagavond vroeg naar bed wil om te herstellen, tja, dan valt er met zo iemand waarschijnlijk niet zo veel te beleven.

Kerel ziet er veel te gladjes uit.

Te klein, te buff en een raar kapsel.

Dat is een gast die alles meeheeft. Brains&brawn en ziet er niet verkeerd uit(behalve die haren dan, no homo overigens). En nog willen vrouwen niet. :o Zal wel weer te zelfverzekerd zijn.

Eerst dacht ik dat ze op zijn haar of overhemd gingen afknappen. Wat ook veel deden trouwens. Maar het grappige was dat er spontaan gedrukt werd toen hij over zijn epic educatie ging praten. Hij heeft ze echt gesnoerd daarmee. Die wijven hadden totaal niets meer om zelfverzekerd over te zijn meer. Wat een kerel echt hulde :D

Wees blij dat je nog sms'jes stuurt :fa:

Terug
Naar boven