- Waardering
- 7.124
http://www.youtube.com/watch?v=_CeeECvczsk
tjek ook die miereneter op 0:07
wow wat een heerlijke t**ten heeft monique op 5 min. 10s
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://www.youtube.com/watch?v=_CeeECvczsk
tjek ook die miereneter op 0:07
Ik gebruik het zelf niet maar als je last hebt van scheurtjes o.i.d. aan je lippen dan schijnt lippenbalsem beter te zijn met speeksel bevochtigen omdat in je speeksel stoffen zitten die de huid daar kunnen irriteren en het dus erger maken.
Ik leef wel met kapotte lippen denk ik wel als ik anders telkens zo'n stokje moet meeslepen![]()
Om de lipjes zacht te houden ofzo? Zodat het lieve vrouwtje geen irritatie aan 'r clitoris oploopt? Feminisering.....Lol, ik weet wel waar lippenbalsem voor dient. Speeksel zorgt ervoor dat je lippen verder uitdrogen en balsem voorkomt dat juist. Als ik een keertje buiten moet werken dan gebruik ik het af en toe, maar iedere dagOm de lipjes zacht te houden ofzo? Zodat het lieve vrouwtje geen irritatie aan 'r clitoris oploopt? Feminisering.....

Lol, ik weet wel waar lippenbalsem voor dient. Speeksel zorgt ervoor dat je lippen verder uitdrogen en balsem voorkomt dat juist. Als ik een keertje buiten moet werken dan gebruik ik het af en toe, maar iedere dagOm de lipjes zacht te houden ofzo? Zodat het lieve vrouwtje geen irritatie aan 'r clitoris oploopt? Feminisering.....
. Dacht post gewoon wat objectieve informatie.Ze vragen het ook wel weer aan de lelijkste wijven van het gymnasium, die hebben liever zo'n nerdje.
Sorry als je Mehmet "loverboy-Jezus" knap vind, dan mankeert er wel iets aan je.

Die foto met zijn cubaan en jenever in center parcs.

Past ook wel in het Supahdudes topic.. Wat een clowns.. Die hopelijk op een dag op beestachtige manier afgeslacht worden.
heheh, ja gelukkig zijn ze tijdje terug al opgepakt voor hun praktijken.
maargoed, de straffen hier in NL kennende..

Je moet niet zo idioot doen met je straffen. Het zit in de cultuur, daar kunnen zij toch niks aan doen![]()