Fitness Seller

Vrouwen vallen niet op macho's

In mijn opinie en mijn jarenlange observatie, ben ik tot een conclusie gekomen. Dit slaat nog kant nog wal, vrouwen vallen op badbays

*publiceert verhaal*

Ik gebruik het zelf niet maar als je last hebt van scheurtjes o.i.d. aan je lippen dan schijnt lippenbalsem beter te zijn met speeksel bevochtigen omdat in je speeksel stoffen zitten die de huid daar kunnen irriteren en het dus erger maken.

Ik leef wel met kapotte lippen denk ik wel als ik anders telkens zo'n stokje moet meeslepen :rolleyes:

Lol, ik weet wel waar lippenbalsem voor dient. Speeksel zorgt ervoor dat je lippen verder uitdrogen en balsem voorkomt dat juist. Als ik een keertje buiten moet werken dan gebruik ik het af en toe, maar iedere dag??? Om de lipjes zacht te houden ofzo? Zodat het lieve vrouwtje geen irritatie aan 'r clitoris oploopt? Feminisering.....

Lol, ik weet wel waar lippenbalsem voor dient. Speeksel zorgt ervoor dat je lippen verder uitdrogen en balsem voorkomt dat juist. Als ik een keertje buiten moet werken dan gebruik ik het af en toe, maar iedere dag??? Om de lipjes zacht te houden ofzo? Zodat het lieve vrouwtje geen irritatie aan 'r clitoris oploopt? Feminisering.....

Ik zou het doen als zij dat daarom wilt :)

Oh maar ik deel je mening erover ook ;). Dacht post gewoon wat objectieve informatie.

Volgens de meerderheid van de vrouwen is David Beckham de ideale man. Hij heeft een stoer uiterlijk maar is zacht en emotioneel en niet bang om zijn vrouwelijke kant te tonen.

Ok de vrouwen gaan ook weer eens iets zeggen ... Mening over iemand die ze nog nooit ontmoet hebben, enkel van horen zeggen en wat ze in de roddelblaadjes lezen. Goed bezig.

Vrouwen vallen nog altijd op zelfzekerheid, geld, macht en sociale status.

alle chicks vallen op leiders, dat is gewoon zo

als je als beta in een hoekje staat of je bent de baas is een groot verschil

daarom valt ook niemand op mij :fa:

Ook betas krijgen vriendinnen, Dat zijn dan weer de beta vriendinnen van de alpha dames.
Op ieder potje past een deksel.

:roflol:
Die foto met zijn cubaan en jenever in center parcs.

oehlalaa.jpg

niet fokken met mehmet :roflol:

Laatst bewerkt:
Wat een geweldig onderzoek

Die jongste is al vrij en die andere kreeg 6 jaar, Zal dit jaar dan wel vrij komen. ligt waarschijnlijk nog een flinke buit op hem te wachten ook, Ze kwamen precies met meisjes toen landgenoot Saban B en zijn bende schurken werden opgepakt.

Terug
Naar boven