VulcanRaven
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 14%
Even voorstellen 
Ik ben VulcanRaven (Ja zo heet ik echt!). Ik train nu zo'n 1.5 jaar. Heb het eerste half jaar wat leuke vooruitgang geboekt, vooral omdat ik voor dat ik begon met sporten echt slecht at. Helaas heb ik het afgelopen jaar niet geweldig getraind waardoor ik maar een kleine vooruitgang heb geboekt. Mede door een voedingsschema dat niet goed afgesteld was op mij en mede doordat ik periode's slecht trainde wegens tijdgebrek door school/werk etc. Maar dat is afgelopen!
Ik ga op aanraden van leden op dit forum beginnen met het Bill Star 5x5 schema om mijn kracht omhoog te helpen. Dit omdat ik bij enkele grote oefeningen toch flink achterlig. Ik heb een voedingsschema gemaakt waarvan ik denk dat het goed is voor mij. 30/50/20 etc. Deze vind je in de bijlage!
Mijn stats zijn:
22
1.80
82KG @ 14%
Mijn max op de grote 4 zijn:
Squat: 5x120
DL: 5x90
BP: 5x85
Row: 60
Niet veel dus tijd om daar wat aan te gaan doen.
De komende 9 weken ga ik dit schema volgen (of langer als ik vooruitgang blijf boeken):
Ik gebruik momenteel 2 soorten supplementen vast en een om te proberen:
Whey Perfection -> Goede aanvulling op de voeding + perfect als snel ontbijt icm. brinta.
Micellar Casein -> Ik heb vroeger kwark geprobeerd maar ik krijg dit echt niet meer gegeten zo laat. Deze is iets goedkoper en snel te drinken dus prima vervanger.
RPM -> Heb hiervan een gratis potje gekregen en gebruik deze af en toe.
Nou dat was het
Ik zal na elke training hier neerzetten hoe het gegaan is en of ik mijn target per training gehaald heb!
Mvg,
VulcanRaven

Ik ben VulcanRaven (Ja zo heet ik echt!). Ik train nu zo'n 1.5 jaar. Heb het eerste half jaar wat leuke vooruitgang geboekt, vooral omdat ik voor dat ik begon met sporten echt slecht at. Helaas heb ik het afgelopen jaar niet geweldig getraind waardoor ik maar een kleine vooruitgang heb geboekt. Mede door een voedingsschema dat niet goed afgesteld was op mij en mede doordat ik periode's slecht trainde wegens tijdgebrek door school/werk etc. Maar dat is afgelopen!
Ik ga op aanraden van leden op dit forum beginnen met het Bill Star 5x5 schema om mijn kracht omhoog te helpen. Dit omdat ik bij enkele grote oefeningen toch flink achterlig. Ik heb een voedingsschema gemaakt waarvan ik denk dat het goed is voor mij. 30/50/20 etc. Deze vind je in de bijlage!
Mijn stats zijn:
22
1.80
82KG @ 14%
Mijn max op de grote 4 zijn:
Squat: 5x120
DL: 5x90
BP: 5x85
Row: 60
Niet veel dus tijd om daar wat aan te gaan doen.
De komende 9 weken ga ik dit schema volgen (of langer als ik vooruitgang blijf boeken):
Ik gebruik momenteel 2 soorten supplementen vast en een om te proberen:
Whey Perfection -> Goede aanvulling op de voeding + perfect als snel ontbijt icm. brinta.
Micellar Casein -> Ik heb vroeger kwark geprobeerd maar ik krijg dit echt niet meer gegeten zo laat. Deze is iets goedkoper en snel te drinken dus prima vervanger.
RPM -> Heb hiervan een gratis potje gekregen en gebruik deze af en toe.
Nou dat was het
Ik zal na elke training hier neerzetten hoe het gegaan is en of ik mijn target per training gehaald heb! Mvg,
VulcanRaven

DL lift zo laag omdat ik het weinig gedaan heb door een slechte techniek van de stang vasthouden. Ik pakte hem normaal vast waardoor deze bij +-60 kg uit mijn handen gleed. Nu pak ik hem vast met 1 hand onderhands en 1 bovenhands en heb ik hier geen last meer van.