Fitness Seller

'Vuurwerk wordt aan banden gelegd' Breaking News.

Wat een onzin maatregels weer. Laat de politie dan gewoon beter controleren op relschoppers, en pak die mannetjes harder aan. Ik wil gewoon lekker voor m'n huis vuurwerk af kunnen steken, en niet eerst naar een centrale plek toe gaan.

Ik heb dit jaar met oud en nieuw geen enkele politieagent of wagen hier in de straat/buurt gezien die controleert op voortijdig vuurwerk afsteken en vernielingen. Zeker te druk met achter de struiken verstoppen om snelheidsovertredingen te bekeuren...

Wat een BS weer.
Als ze het verbieden ga ik opzettelijk wel vuurwerk afsteken.
Je hebt toch van die zeikers....

Er is criminaliteit/overlast door vuurwerk, conclusie gewone man -> pak criminaliteit/overlast aan

conclusie politiek -> schaf vuurwerk af

Geen liberalen in de regering = minder vrijheid. Hopelijk stemmen de Nederlanders volgende keer verstandiger.

En ik lees al die shit elke keer weer met verbazing..nog een stapje verder in algehele controle en een minder vrije wereld.

Stel mong*len daar in Den Haag.

Als ze het verbieden ga ik dingen opblazen

Stop De Betutteling!!!!

Die linkse honden met dit soort regels moet je aansteken met oud&nieuw , kansloze figuren:mad:

ik wil best stoppen met vuurwerk als ze de antillen wegflikkeren,
wat is nederland een zeikland aan het worden, vuurwerk verbieden, paffen in de kroeg, ecotax op vliegreizen!ik heb een idee laten we die uitgedroogde zandk*t halsema verbieden!sturen we die op naar curacao!
dikke lul ervoor, als ik klaar ben met mijn studie vertrek naar een vrijer oord!

Misschien moet enkel de zware vuurwerk verboden worden of op bepaalde plaatsen...

Hier kennen ze blijkbaar 1 vuurwerksoort en dat zijn piraatbommen. Zwaar irritant.

Waarom wordt alles wat leuk is toch verboden?Lijkt wel of alles alleen nog maar draait om economie

Wat een kansloze betutteling zeg! die relletjes hebben 99 van de 100 keer niets met vuurwerk van doen.
Er worden wel zaken met vuurwerk vernield zoals een verkeersbord of een container maar ook weer niet extreem.
Het is gewoon een vaste groep jeugd die gewoon iets wil slopen en gaat rellen. Om daarom het aan banden te leggen gaat nergens over.

Tss, nu word illegaal vuurwerk alleen maar aantrekkeleker. Ik denk zelfs dat er meer rellen komen en meer gesloop

idd.

Wat een onzin maatregels weer. Laat de politie dan gewoon beter controleren op relschoppers, en pak die mannetjes harder aan. Ik wil gewoon lekker voor m'n huis vuurwerk af kunnen steken, en niet eerst naar een centrale plek toe gaan.

Ik heb dit jaar met oud en nieuw geen enkele politieagent of wagen hier in de straat/buurt gezien die controleert op voortijdig vuurwerk afsteken en vernielingen. Zeker te druk met achter de struiken verstoppen om snelheidsovertredingen te bekeuren...

Wat een BS zeg. Niet te geloven

Lol, nu wordt het juist nog leuker....lekker mijn 100k knaller afsteken op plaatsen waar het niet mag en lekker ouderwets rennen voor wouten...heerlijk.

Wouten... :o

Ik ben benieuwd hoe jullie zouden reageren als er bij jullie dingen opgeblazen wordt in brand gestoken wordt of whatever... Bij onze praktijk lagen er weer 2 ruiten uit doordat ze de brievenbussen hadden opgeblazen van het kantoorpand waar wij zitten. opt*fen met dat stinkvuurwerk, NL is 1 van de weinige landen waar dit op grote schaal gebeurt overigens.

Wouten... :o

Ik ben benieuwd hoe jullie zouden reageren als er bij jullie dingen opgeblazen wordt in brand gestoken wordt of whatever... Bij onze praktijk lagen er weer 2 ruiten uit doordat ze de brievenbussen hadden opgeblazen van het kantoorpand waar wij zitten. opt*fen met dat stinkvuurwerk, NL is 1 van de weinige landen waar dit op grote schaal gebeurt overigens.

waar zijn de cijfertjes

Terug
Naar boven