- Waardering
- 15.489
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zeg ik toch ook? De gijzelaar liep enkele meters voor hem uit. Auto reed rakelings langs hem heen voor zover ik kan zien op dat filmpje.Het is toch overduidelijk dat de gijzelnemer is aangereden. Waarom zou de gijzelaar achter de gijzelnemer aanrennen. Dat zou een epic stockholmpje zijn.
Zit iets van 1,5m tussen hem en de auto.Dat zeg ik toch ook? De gijzelaar liep enkele meters voor hem uit. Auto reed rakelings langs hem heen voor zover ik kan zien op dat filmpje. Maar goed, ik ben blind.
AirPodsBomvest?
![]()
Dan zouden we nu te maken hebben met een aanslag.

Die gijzelaar had zoveel geluk, tevens wel een slecht 'voorbeeld' voor je zelf in die situatie zat.Op een filmpje is te zien dat de gijzelaar het op het rennen zet en die winkel uitsprint. De gijzelnemer rent er achteraan en wordt keihard geschept door een DSI wagen.
Pwned b*ch!

Ik las dat ze een robot naar de ingang van die winkel hebben gestuurd met een briefje o.i.d. met tekst (geen idee of het waar is). Zou wel droog zijn als er op stond "bom is nep, run Forest run".
Ugh dom wicht
![]()
Natuurlijk. Maar politie en DSI zullen wel live in de Applestore mee hebben kunnen kijken en luisteren met de beveiligingscamera's. Die hebben veel meer informatie dan wij via twitter e.d.. gasten van de EOD zullen ook wel aanwezig zijn geweest. Kben benieuwd wat er uiteindelijk allemaal naar buiten komt. Welke info ze hadden en welke beslissingen op basis daarvan zijn gemaakt.Probleem is dat je er niet vanuit kan gaan dat het nep is alleen omdat je dat kan lezen van een vage foto.
Natuurlijk. Maar politie en DSI zullen wel live in de Applestore mee hebben kunnen kijken en luisteren met de beveiligingscamera's. Die hebben veel meer informatie dan wij via twitter e.d.. gasten van de EOD zullen ook wel aanwezig zijn geweest. Kben benieuwd wat er uiteindelijk allemaal naar buiten komt. Welke info ze hadden en welke beslissingen op basis daarvan zijn gemaakt.
Was wel next-level dit met al die snipers met lasers overal. DSI doesn't f**k around.

Ruim vijf uur later, rond 22.30 uur, kwam de gijzeling ten einde. De gijzelnemer had de politie om water gevraagd, dat werd afgeleverd door een bomrobot. Toen de gijzelaar het water moest pakken, zag hij zijn kans schoon en ging hij er rennend vandoor. De gijzelnemer rende nog achter de Bulgaar aan, maar door snel ingrijpen door de Dienst Speciale Interventies (DSI) van de politie kon de gijzelaar ontkomen.
De laatste info is dat het wel daadwerkelijk explosieven waren, maar dat het niet op scherp stond.Probleem is dat je er niet vanuit kan gaan dat het nep is alleen omdat je dat kan lezen van een vage foto.
Explosieven staan toch nooit op scherp? Ontstekers/detonators kunnen op scherp staan.De laatste info is dat het wel daadwerkelijk explosieven waren, maar dat het niet op scherp stond.
Scherp van je, we worden dus weer voorgelogen door de MSM.Explosieven staan toch nooit op scherp? Ontstekers/detonators kunnen op scherp staan.

We worden geregeerd door leugens. Leugens zeg ik je. LEUGENS!Scherp van je, we worden dus weer voorgelogen door de MSM.![]()
Je zit er niet heel ver naast...Dader krijgt 3 jaar, aangezien ie weer een of andere psychose had en daarna word het een pareltje voor onze maatschappij.
De man zou een voorgeschiedenis in de Amsterdamse hulpverlening hebben, geregeld verward gedrag vertonen en meermaals met justitie in aanraking zijn geweest.
Goh, hetgeen wat jij quote, staat inmiddels al niet eens meer in de link.