XXL Nutrition

Breaking News Live - Gijzeling Applestore Amsterdam

Bezoekers in dit topic

Hij is overleden. Mijn gedachten zijn bij de nabestaanden
 
Lekker voor hem.
 
Zo hard leek het toch niet te gaan met die auto?
 
Nice optreden van die kut flikken 🤣🤣🤣 kogels sparen gewoon omverrijden .
Lijkt er eerder op dat hij 2 wapens heeft en de gijzelaar vastgebonden is?
Als die gaat lopen is hij toch nie gebonden
 
Laatst bewerkt:
Ik ben toch heel benieuwd hoe dit soort mensen het voor zich zien hoe je zo'n situatie wel 'proportioneel' oplost.
Ben ik ook benieuwd naar. Stel dat ze hem met fluwelen handschoentjes hadden moeten aanpakken en hem niet hadden mogen aanrijden om hem zo snel mogelijk uit te schakelen en deze 'verwarde man' was met een automatisch wapen door het centrum van Amsterdam gaan rennen...
 
Ben ik ook benieuwd naar. Stel dat ze hem met fluwelen handschoentjes hadden moeten aanpakken en hem niet hadden mogen aanrijden om hem zo snel mogelijk uit te schakelen en deze 'verwarde man' was met een automatisch wapen door het centrum van Amsterdam gaan rennen...
Wie iemand gijzelt onder dreiging van een automatisch wapen en een bomvest verliest in mijn optiek alle rechten.

Behalve het recht om langzaam en pijnlijk te sterven.
 
Nice optreden van die kut flikken 🤣🤣🤣 kogels sparen gewoon omverrijden .

Als die gaat lopen is hij toch nie gebonden
Is te zien op een van de filmpjes dat hij rent met handen op de rug.
 
Het feit dat hij niet volledig aan flarden is geschoten zodra hij buiten kwam vond ik al heel wat.
Of binnen, genoeg momenten dat het voor die jongens een makkelijk schot was om voor het avondeten weer thuis te zijn.
 
Wie iemand gijzelt onder dreiging van een automatisch wapen en een bomvest verliest in mijn optiek alle rechten.

Behalve het recht om langzaam en pijnlijk te sterven.
Er is te weinig aandacht, opvang, capaciteit, tijd en geld voor verwarde personen.

Je zou hopen dat er met vroegtijdige signalen iets gedaan wordt dat het niet zover hoeft te komen.

Als het tot een gijzeling komt dan gaat het in de eerste plaats om de slachtoffers van die gijzeling.
 
Er is te weinig aandacht, opvang, capaciteit, tijd en geld voor verwarde personen.

Je zou hopen dat er met vroegtijdige signalen iets gedaan wordt dat het niet zover hoeft te komen.

Als het tot een gijzeling komt dan gaat het in de eerste plaats om de slachtoffers van die gijzeling.
Het was een islamitische Syrische asielzoeker. Die gast had hier in 1e instantie al niets te zoeken.
 
Ik vind dat abdel zijn familie een compensatie moeten omdat de politie hem vermoord heeft.:trollface:
 
Er is te weinig aandacht, opvang, capaciteit, tijd en geld voor verwarde personen.

Je zou hopen dat er met vroegtijdige signalen iets gedaan wordt dat het niet zover hoeft te komen.

Als het tot een gijzeling komt dan gaat het in de eerste plaats om de slachtoffers van die gijzeling.
Tegenwoordig staat verward gelijk aan crimineel gedrag. Met wapens die een niet verward persoon niet kan krijgen. Met explosief ofpijl en boog etc etc.
Waar is de tijd gebleven dat verwarde mensen zich nog fatsoen gedroegen. Dat ze de dagen van de week door elkaar gooide. Of buiten liepen op pantoffels en in pyjama ?
 
Tegenwoordig staat verward gelijk aan crimineel gedrag. Met wapens die een niet verward persoon niet kan krijgen. Met explosief ofpijl en boog etc etc.
Waar is de tijd gebleven dat verwarde mensen zich nog fatsoen gedroegen. Dat ze de dagen van de week door elkaar gooide. Of buiten liepen op pantoffels en in pyjama ?
Best veel mensen lopen in hun pyjama buiten
 
Back
Naar boven