goeidag bro,s
ik post niet vaak maar heb nu toch echt jullie hulp even nodig
een maat van mij is 12 weken geleden begonnen met een kuur. hij traint al ongeveer 7 jaar en heeft al 5 kuurtjes achter de rug geen van zijn vorige kuurtjes heeft hij een goeie nakuur gehad weet ook niet precies wat hij allemaal gehad heeft.de laatste kuur voor deze was sus 250 mg en extrabolin.en dat was vorig jaar. hij is er dus ruim een jaar totaal uit geweest.
nu komt het de kuur waar hij nu mee klaar is zag er als volgt uit
week 1-8 boldone 200mg e.w
week 3-9 sus 500mg e.w
week 10-12 test e 250mg e.w
week 6-13 hcg 500i.u e5d
ik weet het ziet er wazig uit maar niet iedereen verdiept zich in de stof voor dat ze gaan gebruiken heeeel dom maar ja
mijn maat zijn stats zijn 13% vet
1.82m en 97 kilo
na deze kuur is hij niks aan gekomen is wel wat sterker geworden maar voor de rest niks .
mijn vraag waar kan het allemaal aan gelegen hebben want hij zegt dat hij wel iets had moeten aan komen. ik zeg daarbij :
1 sus is niet goed gebruikt (had met zijn gewicht minstens om 3 dgn)
2 boldone te laag gedosseerd (minimaal 400mg per week)
3 test e heeft weinig extra toevoeging gehad
o ja de merken die gebruikt zijn boldone van eurochem sus van nile en test e galenika
alvast bedankt voor de responses
ik post niet vaak maar heb nu toch echt jullie hulp even nodig
een maat van mij is 12 weken geleden begonnen met een kuur. hij traint al ongeveer 7 jaar en heeft al 5 kuurtjes achter de rug geen van zijn vorige kuurtjes heeft hij een goeie nakuur gehad weet ook niet precies wat hij allemaal gehad heeft.de laatste kuur voor deze was sus 250 mg en extrabolin.en dat was vorig jaar. hij is er dus ruim een jaar totaal uit geweest.
nu komt het de kuur waar hij nu mee klaar is zag er als volgt uit
week 1-8 boldone 200mg e.w
week 3-9 sus 500mg e.w
week 10-12 test e 250mg e.w
week 6-13 hcg 500i.u e5d
ik weet het ziet er wazig uit maar niet iedereen verdiept zich in de stof voor dat ze gaan gebruiken heeeel dom maar ja
mijn maat zijn stats zijn 13% vet
1.82m en 97 kilo
na deze kuur is hij niks aan gekomen is wel wat sterker geworden maar voor de rest niks .
mijn vraag waar kan het allemaal aan gelegen hebben want hij zegt dat hij wel iets had moeten aan komen. ik zeg daarbij :
1 sus is niet goed gebruikt (had met zijn gewicht minstens om 3 dgn)
2 boldone te laag gedosseerd (minimaal 400mg per week)
3 test e heeft weinig extra toevoeging gehad
o ja de merken die gebruikt zijn boldone van eurochem sus van nile en test e galenika
alvast bedankt voor de responses

)