MuscleMeat

waar aan kan het gelegen hebben?

gable007

Cool Novice
Waardering
0
goeidag bro,s

ik post niet vaak maar heb nu toch echt jullie hulp even nodig
een maat van mij is 12 weken geleden begonnen met een kuur. hij traint al ongeveer 7 jaar en heeft al 5 kuurtjes achter de rug geen van zijn vorige kuurtjes heeft hij een goeie nakuur gehad weet ook niet precies wat hij allemaal gehad heeft.de laatste kuur voor deze was sus 250 mg en extrabolin.en dat was vorig jaar. hij is er dus ruim een jaar totaal uit geweest.

nu komt het de kuur waar hij nu mee klaar is zag er als volgt uit
week 1-8 boldone 200mg e.w
week 3-9 sus 500mg e.w
week 10-12 test e 250mg e.w
week 6-13 hcg 500i.u e5d

ik weet het ziet er wazig uit maar niet iedereen verdiept zich in de stof voor dat ze gaan gebruiken heeeel dom maar ja
mijn maat zijn stats zijn 13% vet
1.82m en 97 kilo

na deze kuur is hij niks aan gekomen is wel wat sterker geworden maar voor de rest niks .

mijn vraag waar kan het allemaal aan gelegen hebben want hij zegt dat hij wel iets had moeten aan komen. ik zeg daarbij :
1 sus is niet goed gebruikt (had met zijn gewicht minstens om 3 dgn)
2 boldone te laag gedosseerd (minimaal 400mg per week)
3 test e heeft weinig extra toevoeging gehad

o ja de merken die gebruikt zijn boldone van eurochem sus van nile en test e galenika

alvast bedankt voor de responses

denk dat t nep spullen zijn,
het is idd wel een heel ondoordacht gebeuren zeg....

wat een kuurschema ...

• Topic Starter Topic Starter
dennis999 zei:
denk dat t nep spullen zijn,
het is idd wel een heel ondoordacht gebeuren zeg....

o en waar op baseerd je dat? ik ken andere die hebben precies de zelfde merken en batch nr gebruikt wel in een andere kuur samen stel .
maar hadden goede gains.

is het echt niet te laag gedosseerd ?

waarom de sust niet vanaf week 1 en waarom ineens die overschakeling naar enanthaat

Het is vaak niet alleen afhankelijk van je kuur wat je aanzet. Wat dacht je van voeding en rust?

Zie vaak genoeg jongens die klagen over hun gains en nog geen 2000 kalorieen per dag naar binnen werken. Man, da's nog te weinig voor je cut... :rolleyes:

met die doseringen moet je toch echt wel wat merken als het goed spul is iig. Misschien is die gast wel een stresser dan kun je zetten wat je wilt maar groei je 0,0.

Ondanks dat volgens de boekjes het niet helemaal klopt... Moet hij hier nog steeds iets van merken. Of zijn voeding moet echt waardeloos zijn maar dan nog moet hij iets aan vocht e.d aanzetten.

Wat denk je nou zelf, met 7 jaar training en al 5 kuren achter de rug is dit een flutschema!! En alles heeft ermee te maken; voeding kan k*t zijn, training etcetc...

wat een dramatische kuur!

Ik kan er geen zinnig woord over zeggen! Wat een triest schema voor een triest persoon in een triest topic!

Wanneer leren mensen nou eens dat je met hormonen aan het kloten bent en dat het niet de anabolen zijn die je doen groeien maar de voeding!

Zonder goede voeding geen groei! Dan kan je 10.000mg Test erin rammen maar je lichaam zal toch de bouwblokken (proteine) moeten hebben om iets op te bouwen!!

gable007 zei:
mijn vraag waar kan het allemaal aan gelegen hebben want hij zegt dat hij wel iets had moeten aan komen. ik zeg daarbij :
1 sus is niet goed gebruikt (had met zijn gewicht minstens om 3 dgn)
2 boldone te laag gedosseerd (minimaal 400mg per week)
3 test e heeft weinig extra toevoeging gehad

Je geeft het zelf al prima aan,kerel.

Sustanon MOET min 2x per week idd.

Boldone nog liever hoger gedoseert want het is een matig middel imo(sorry,Dennis:D )

En test enth op het einde is een idiote gedachte want dat slaat gewoon nergens op....je kuur gewoon met dezelfde ester houden tenzij je langer dan 10 weken gaat kuren....dan kan je om de 6/8 weken gaan switchen als het je voorkeur heeft want of het nou echt veel zin heeft waag ik te betwijfelen...

En test en boldenone en evt kickstart(dbol of oxy) horen ALLEMAAL in week 1 te beginnen!

ja...helaas heeft ie er nog een flutkuur op zitten. De nile sus kan goed fake zijn. de bold ken ik niet van het merk galenkina. Maar ook de doseringen en de kuurschema is dus niets geweest, dat geef je zelf ook al aan.

• Topic Starter Topic Starter
thanks bro,s voor suggesties ik zal het mijn maat voor leggen .
hij zegt echter dat zijn voeding wel goed is eet netjes om de twee uur gebruikt echter wel weinig voedings supplementen wel zijn eiwit schake maar voor de rest niks ..

suat bold was vam eurochem !!!

Een combinatie van een flutkuur (Bold te laag ingezet, test e aan het einde gezet en te kort oa), en waarschijnlijk een triest voedingsschema.

Ik zou zelf niet veel profijt van deze kuur hebben maar okay ik ben dan ook niet erg gevoelig voor AAS.

De kuur gaat idd nergens over.
Te weinig boldenone, waarom sus pas vanaf week 3? En waarom de laatste 3 weken de hoeveelheid test halveren?

Ik snap niet dat hij niets aangekomen is. Zelfs zonder voedings- en trainingsschema zou hij altijd nog wat kilo's vocht moeten pakken.

Terug
Naar boven