Fitness Seller

waar angelus de voorbije weken heeft uitgehangen...

Damn ik dacht daar komt een epic verhaal. Zo van

Je was naar een feestje geweest en in elkaar geslagen en de afgelopen weken in het ziekenhuis doorgebracht :(

Anticlimax :fuu:

Binnen die pandapak zit er een sad kleine jochie :(

echte mannen die nken vertellen niet dat ze gedoet hebben loser get the **** out of here

met je e verhaal

Je bent dus eindelijk maagd af, gefeliciteerd!

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Kreeg enkele weken geleden een bericht van een maat die k een tijdje niet meer heb gezien als ik mee uitging. Had niet veel anders te doen en de dag erna was een rustdag dus ging maar mee.
De hele avond (en avonden daarop) mn beste sociale masker opgezet en mee lopen lullen met de groep over alle verhalen van hoe bezopen hij/zij toen was en wie dat wijf die keer gebald had, en blabla blablabla.
Al bij al viel de avond nog mee, en ze vroegen als ik de dag erna mee wilde gaan naar een feestje van hun vereniging en omdat ik toch al bezig was met Mr. social te zijn stemde ik maar in.
Die avond lag ik pas rond 5 uur smorgens in mn bed en heb nog tot s'avonds geslapen, toen douchen, vreten en weer vertrekken.

Volgend feestje viel op zich wel mee, met een paar chicks lopen flirten en nog 1tje binnengedaan, voor de rest was de avond zo goed als identiek als de vorige, weer katabool wezen zuipen e.d.
dag erna weer tot in de late namiddag in mn bed gelegen, gegeten, gaan trainen,... krijg ik s'avonds bericht: "gaat ge mee ene drinken in de fakbar?"

had niet echt veel zin, maarja toch maar gedaan.
Het was daar ****ing saai, bijna de hele tijd liepen ze te zagen over voetbal (wat me geen **** interesseert); een kerel daar had een maat die in antwerpen op kot zat en een kotfeestje gaf. Ik zei dat k geen zin had en waarschijnlijk gewoon naar huis ging gaan, maar ze hebben me praktisch meegesleurd naar daar:P
Feestje was een stuk leuker dan die k*ttige bar, een chick die daar op kot zat vroeg zelfs als ik bij haar wou blijven slapen, maar ik heb haar aanbod afgewezen (ze was eigenlijk een beetje te min voor mij)

Daarna was het eindelijk weekend, waar ik een shitload aan studiewerk heb zitten inhalen, was die week immers naar geen enkele les geweest.

Volgende week weer net hetzelfde: uitgaan, feestjes, zuipen, en 1 chick gedoet die qua uiterlijk wel aan mijn standards voldeed.
De volgende dag wilde ze met me gaan poolen, bleek dat ze echt een obscene hoeveelheid praat (zal het op dat feestje niet gemerkt omdat ik te dronken was, maar nu ergerde ik er me enorm aan), heb dus zo snel mogelijk gemaakt dat ik daar weg was:D
Dan weer enkele dagen fuiven, slapen, eten, trainen, fuiven, weekend,...

ik heb nu dus 2 weken geleefd als een "normale" student, wat heb ik er uitgehaald?

positief:
- 1 keer gedoet
- mij niet echt kapotverveeld, in tegenstelling tot een normale week waar ik niks te doen heb behalve trainen, eten, op pc zitten en naar de les gaan

negatief:
- bijna 200euro kwijt
- een shitload aan slechte voeding
- mij een groot deel van de tijd kapot geërgerd aan hoe mensen echt volledig aan de stereotypes/kuddegedrag voldoen
- vreselijke achterstand op studiegebied

conclusie: sociaal zijn suckt zwaar:o

tip voor volgende keer, mischien een hoertje nken die binnen je budget valt?

Pff zelfs lil'priest ze verhaal was boeiender.

geil

Angelus, ik heb je verhaal met plezier gelezen (net als veel van je posts trouwens)! Van welke streek ben jij, trouwens? Wij zouden geweldig goed opschieten.

dit verhaal is echt enorm zonde van de ruimte die het op de server inneemt.

Je hebt waarschijnlijk nog gezocht of er een topic geopend was waarin werd gevraagd waar je was.. :roflol:

Ik heb me de laatste dagen wel afgevraagd waar angelus was:o.

Ja ik weet het:(
2qof6.jpg

'tot 5uur opblijven, bier drinken, fuiven, coïtus hebben'...

Harddrugs, h**ren, verkrachtingen, verslavingen, zinloos geweld, EHBO belevenissen en politieachtervolgingen, dat willen de mensen horen.

Ik vond het best vermakelijk :).

Terug
Naar boven