XXL Nutrition

waar angelus de voorbije weken heeft uitgehangen...

Welkom terug Angelus!

Ik zat er al aan te denken er een eind aan te maken, omdat ik niet wist waar mijn beste vriend Angelus toch uithing. Ik heb dagenlang om je gerouwd en ik heb het hele internet afgezocht, maar zonder resultaat. Ik dacht dat onze boardemo voor altijd weg zou zijn. Gelukkig ben je er weer en ik hoop dat je nooit meer zomaar weggaat. Onze vriendschap is onbreekbaar.

Goed verhaal!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hoeveel ellende kan je in 1 post zetten zeg, t*ring.

ik heb er wel respect voor dat je me zo ver heb weten te krijgen dit ellendige verhaal te lezen, petje af!

Het is in ieder geval enigszins leesbaar. Er is ooit een tijd geweest dat die supersmurf of smurfreet of klapsmurf of hoe die gozer ook in godsnaam mag heten iedere dag zo'n lap dramatekst dropte zonder enige vorm van interpunctie of structuur in zijn geraaskal.

Wow interesting!

Jouw leven lijkt me wel wat...

No drugs = Not cool story

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb me de laatste dagen wel afgevraagd waar angelus was:o.

Ja ik weet het:(
2qof6.jpg
toch iemand:D
Welkom terug Angelus!

Ik zat er al aan te denken er een eind aan te maken, omdat ik niet wist waar mijn beste vriend Angelus toch uithing. Ik heb dagenlang om je gerouwd en ik heb het hele internet afgezocht, maar zonder resultaat. Ik dacht dat onze boardemo voor altijd weg zou zijn. Gelukkig ben je er weer en ik hoop dat je nooit meer zomaar weggaat. Onze vriendschap is onbreekbaar.
homies 4 life !!!1!!!!11
Het is in ieder geval enigszins leesbaar. Er is ooit een tijd geweest dat die supersmurf of smurfreet of klapsmurf of hoe die gozer ook in godsnaam mag heten iedere dag zo'n lap dramatekst dropte zonder enige vorm van interpunctie of structuur in zijn geraaskal.
een compliment van klaaswitz??:eek: ik moet vaker wegblijven

Als het verhaal wat je vertelde echt 100% tegendraads is t.o.v. je normale houding en leven lijk je me een ontzettend saaie zak.

Ik zie niet in waarom bodybuilden = trainen en jezelf opsluiten voor andere mensen

Als het verhaal wat je vertelde echt 100% tegendraads is t.o.v. je normale houding en leven lijk je me een ontzettend saaie zak.

Ik zie niet in waarom bodybuilden = trainen en jezelf opsluiten voor andere mensen

ik hou er gewoon niet echt van om uit te gaan, in feite komt elke avond gewoon op hetzelfde neer en je speelt meer een rol als iets anders, ik heb het namelijk niet zo op smalltalk, een of andere "diepzinnige" discussie ben ik wel voor in, maar de oppervlakkige nest waar het meestal over gaat kan me gewoon niet echt boeien.
Dan doe ik liever een of andere activiteit, en als er dan toch zo nodig gezopen moet worden, bv een pokernight, of een avondje gamen met wat bier erbij.

ik denk dat ik beter zou passen in een wereld zoals Lords of Dogtown:P

ik hou er gewoon niet echt van om uit te gaan, in feite komt elke avond gewoon op hetzelfde neer en je speelt meer een rol als iets anders, ik heb het namelijk niet zo op smalltalk, een of andere "diepzinnige" discussie ben ik wel voor in, maar de oppervlakkige nest waar het meestal over gaat kan me gewoon niet echt boeien.
Dan doe ik liever een of andere activiteit, en als er dan toch zo nodig gezopen moet worden, bv een pokernight, of een avondje gamen met wat bier erbij.

ik denk dat ik beter zou passen in een wereld zoals Lords of Dogtown:P

Ah ok dat geeft wel wat nuance. Ik kreeg meer het idee dat je altijd thuis binnen zat behalve als je ging trainen. Maar als je het gevoel hebt iemand anders te moeten spelen ben je bij voorbaat al niet goed bezig. Ik geef je overigens gelijk: smalltalk en ander 'gefluff' doet mij ook weinig

:roflol:

200€ kwijt is toch zo niet veel? Als ik zoveel was uitgeweest was ik wss minstens 3 keer zoveel kwijtgeweest. Maar best dat ik tegenwoordig niet elke week meer uitga, kan ik nu wat sparen en m'n uitkering gebruiken voor wat fitnessmateriaal. Maar ergens begrijp ik het wel, geld die je uitgeeft aan drank vind ik eig ook altijd zonde en weggesmeten geld.

Ah ok dat geeft wel wat nuance. Ik kreeg meer het idee dat je altijd thuis binnen zat behalve als je ging trainen. Maar als je het gevoel hebt iemand anders te moeten spelen ben je bij voorbaat al niet goed bezig. Ik geef je overigens gelijk: smalltalk en ander 'gefluff' doet mij ook weinig

zo is het in werkelijkheid ook meestal:) (zoals ik in mn beginpost al zei, gewone week bestaat uit les, trainen, eten en pc/tv)
de meeste van mijn 'vrienden' houden van uitgaan en doen praktisch niets anders. Een pokernight is er maximaal 1x per 2 weken en gewoon chillen/gamen is tegenwoordig ook meer een uitzondering als iets anders:P

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

:roflol:

200€ kwijt is toch zo niet veel? Als ik zoveel was uitgeweest was ik wss minstens 3 keer zoveel kwijtgeweest. Maar best dat ik tegenwoordig niet elke week meer uitga, kan ik nu wat sparen en m'n uitkering gebruiken voor wat fitnessmateriaal. Maar ergens begrijp ik het wel, geld die je uitgeeft aan drank vind ik eig ook altijd zonde en weggesmeten geld.

200 euro is gek veel geld als je geen inkomen hebt:P (mijn enige inkomstenbron is wekelijks zakgeld en een vakantiejob waar k maar 2k mee binnenhaal)

---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:11 ----------

Wow interesting!

Jouw leven lijkt me wel wat...

voor de sarcastische nieuwelingen. Ik ben Angelus, eindbaas van dbb, alles wat ik te zeggen heb is (wereld)nieuws:cool:
dus even een toontje lager graag, domme clowns;)

Wat is dit voor een kansloos topic...

OOh wacht hij heeft coïtus gehad.. je bent mijn held...

'tot 5uur opblijven, bier drinken, fuiven, coïtus hebben'...

Harddrugs, h**ren, verkrachtingen, verslavingen, zinloos geweld, EHBO belevenissen en politieachtervolgingen, dat willen de mensen horen.

Ik heb het verhaal niet gelezen.
Maar inderdaad zeg, als dat niet in het verhaal zit heb ik toch de juiste keuze gemaakt.

Terug
Naar boven