XXL Nutrition

Waar ga ik vanavond uit?

• Topic Starter Topic Starter
Naja het kan natuurlijk geen kwaad als er maar eentje rondloopt die je aanspreekt, en zei natuurlijk jou ziet zitten ;)

hoop het, heb me netjes geschoren.. haartjes gedaan :) luchtje op... tandjes gepoetst ... agja wat wil een meid nog meer :P vanavond maar niet teveel zuipen, dan komt het goed :p

Als het niks is, loop dan maar naar Bills;) Zal uitkijken naar iemand in een wit Hilfiger shirtje:P

;) haha... kunnen we doen! Ik zal eens kijken

Als het niks is, loop dan maar naar Bills;) Zal uitkijken naar iemand in een wit Hilfiger shirtje:P

---------- Post toegevoegd Sat 8 Oct 2011 om 19:26 ----------

Ben je zo groot dan?:) Wat voor kleur shirt doe je aan? ^^ merk?:)

Mwa ik ben niet huge ofzo ( ligt aan de definitie groot ), maar wel zwaar. Ik weet nog niet precies wat ik aandoe als ik ga. Maar ik denk een groen, jack&jones shirt

hoop het, heb me netjes geschoren.. haartjes gedaan :) luchtje op... tandjes gepoetst ... agja wat wil een meid nog meer :P vanavond maar niet teveel zuipen, dan komt het goed :p

;) haha... kunnen we doen! Ik zal eens kijken
Kan ik dan mijn 4 Dieka munten bij jou inruilen voor 2 Bills Bar munten? Ik hou namelijk meer van kleine roze muntjes.

Ik heb vanavond een date met TheMistery gehad in Bills Bar, het was spannend.

Laatst bewerkt:
niemand naar beatloverz geweest ?

Dieka was gruwelijk uitgestorven :) maar we hebben ons vermaakt .. wel veel jailbait helaas .. foark . :) Maar wel weer een meisje gescoord :)
Ah das balen weer, weet ik in ieder geval dat mijn 4 munten nooit op gaan komen.. Ik zag in Bills nog wel iemand met een wit Tommie shirtje, maar die was geen 1,85 maar eerder 2 meter ofzo..:rolleyes: Dus volgende keer gewoon Bills, TheMistery bobt dan ook wel, kom ik ook weer even kijken, nodigen we HitteGolf en Rijstwafel uit, Jordybuild erbij en je avond is compleet.

Ah das balen weer, weet ik in ieder geval dat mijn 4 munten nooit op gaan komen.. Ik zag in Bills nog wel iemand met een wit Tommie shirtje, maar die was geen 1,85 maar eerder 2 meter ofzo..:rolleyes: Dus volgende keer gewoon Bills, TheMistery bobt dan ook wel, kom ik ook weer even kijken, nodigen we HitteGolf en Rijstwafel uit, Jordybuild erbij en je avond is compleet.

Nog een chick gehad dan? Ik heb je daarna niet meer gezien. Ik vind het prima. Het was wel focking druk/warm zeg, vooral beneden

Nog een chick gehad dan? Ik heb je daarna niet meer gezien. Ik vind het prima. Het was wel focking druk/warm zeg, vooral beneden
Haha, aan het einde stond ik met een 'niet zo knap meisje' de hele tijd heel intiem te dansen enzo in die kelder maar ze verontschuldigde zich een paar keer dat ze een vriend had blabla, ene oor in andere uit. Ze keek me echt de hele tijd zo doordringend aan dacht echt dat ze gewoon schijt zou hebben aan haar vriendje, maar 't kwam er niet van, k*t h**r:( In de kelder was het inderdaad warm, maar heb weer gelachen kende super veel mensen gisteravond:P Jij nog wat leuks gevonden dan..?

edit: Ik dacht dat je me nog zou voorstellen aan de vriendinnetjes die jij mee had..;) Volgende keer verwacht ik daar wel wat van kerel..:)

Laatst bewerkt:

Haha gaan we doen! indrinken bij mij .. haha

Fock, die munten ik dacht echt ik kan hier iemand mee dood meppen gek .. net zo zwaar ...

Hahahaha jordy gaat dan die chicks regelen

Haha gaan we doen! indrinken bij mij .. haha

Fock, die munten ik dacht echt ik kan hier iemand mee dood meppen gek .. net zo zwaar ...
Klinkt goed..:D Ja dat zijn die munten van messing ofzo he, wel origineel, mja heb er niks aan, als ze gewoon van plastic waren, en bijv geel, oranje, rood, blauw, roze of weet ik veel welke kleur waren leverde ik ze gewoon tussen de andere muntjes in.. Doe ik vaker met munten die ik toch niet meer gebruik..:D Meestal trappen ze daar wel in, en anders moet je doen alsof je zat bent want dan sta je voor lul.

Terug
Naar boven