ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Klinkt goed..Ja dat zijn die munten van messing ofzo he, wel origineel, mja heb er niks aan, als ze gewoon van plastic waren, en bijv geel, oranje, rood, blauw, roze of weet ik veel welke kleur waren leverde ik ze gewoon tussen de andere muntjes in.. Doe ik vaker met munten die ik toch niet meer gebruik..
Meestal trappen ze daar wel in, en anders moet je doen alsof je zat bent want dan sta je voor lul.
Logic ... maar kerel, heb er nog 1 over.. voor m'n verzameling .. maar daar kun je gewoon iemand z'n schedel mee kapot slaan ... had er 18 gehaald voor 30 euro .. kon er biceps mee trainen gisteren.. haha hele avond onderin de r&B gestaan.. op het gegeven moment nog even biceps curls gedaan met een vrouwtje

Ja dat zijn die munten van messing ofzo he, wel origineel, mja heb er niks aan, als ze gewoon van plastic waren, en bijv geel, oranje, rood, blauw, roze of weet ik veel welke kleur waren leverde ik ze gewoon tussen de andere muntjes in.. Doe ik vaker met munten die ik toch niet meer gebruik..
In de kelder was het inderdaad warm, maar heb weer gelachen kende super veel mensen gisteravond
Volgende keer verwacht ik daar wel wat van kerel..
.