AndroidHealthClinic

Waar ga ik vanavond uit?

Klinkt goed..:D Ja dat zijn die munten van messing ofzo he, wel origineel, mja heb er niks aan, als ze gewoon van plastic waren, en bijv geel, oranje, rood, blauw, roze of weet ik veel welke kleur waren leverde ik ze gewoon tussen de andere muntjes in.. Doe ik vaker met munten die ik toch niet meer gebruik..:D Meestal trappen ze daar wel in, en anders moet je doen alsof je zat bent want dan sta je voor lul.

Logic ... maar kerel, heb er nog 1 over.. voor m'n verzameling .. maar daar kun je gewoon iemand z'n schedel mee kapot slaan ... had er 18 gehaald voor 30 euro .. kon er biceps mee trainen gisteren.. haha hele avond onderin de r&B gestaan.. op het gegeven moment nog even biceps curls gedaan met een vrouwtje :P

Haha, aan het einde stond ik met een 'niet zo knap meisje' de hele tijd heel intiem te dansen enzo in die kelder maar ze verontschuldigde zich een paar keer dat ze een vriend had blabla, ene oor in andere uit. Ze keek me echt de hele tijd zo doordringend aan dacht echt dat ze gewoon schijt zou hebben aan haar vriendje, maar 't kwam er niet van, k*t h**r:( In de kelder was het inderdaad warm, maar heb weer gelachen kende super veel mensen gisteravond:P Jij nog wat leuks gevonden dan..?

edit: Ik dacht dat je me nog zou voorstellen aan de vriendinnetjes die jij mee had..;) Volgende keer verwacht ik daar wel wat van kerel..:)

Ja maar ik heb je niet meer gezien xD, anders had ik je best aan 1 van de dames willen voorstellen, en ik kwam de dames pas om 3uur weer tegen die heb ik sinds ik bij jou stond ook niet meer gezien :p.

Jammer man, volgende keer beter. Naja er liep genoeg leuks rond opzich, maar niks mee gedaan.

• Topic Starter Topic Starter
Ja maar ik heb je niet meer gezien xD, anders had ik je best aan 1 van de dames willen voorstellen, en ik kwam de dames pas om 3uur weer tegen die heb ik sinds ik bij jou stond ook niet meer gezien :p.

Jammer man, volgende keer beter. Naja er liep genoeg leuks rond opzich, maar niks mee gedaan.
Haha zijn ze wel gewillig dan? Houden ze van een beetje body? Of zijn het meer ectolovers..?:)

h**ren nken nooit meer werken

Haha zijn ze wel gewillig dan? Houden ze van een beetje body? Of zijn het meer ectolovers..?:)

Oja hoor opzich wel, enigzins kieskeurig ( maar dat word minder krijg ik het idee :P). Ja ik weet niet goed, 1tje die erbij stond is mijn ex dus je zou zeggen dat ze er wel van houd xD

Oja hoor opzich wel, enigzins kieskeurig ( maar dat word minder krijg ik het idee :P). Ja ik weet niet goed, 1tje die erbij stond is mijn ex dus je zou zeggen dat ze er wel van houd xD
Kieskeurig? Dan moet er alcohol in. Oke, dat biedt perspectieven, hou me op de hoogte:rolleyes:

Ik ga vanavond uit

Hahaha jawel man, en dan meenemen en thuis als coïtusslaaf houden in de kelder.

Wait whut.

het dbb nachtcafé

Hopen dat er vanavond weer iemand naar Bills Bar wilt bobben..:)

denk nog even wiskunde maken. tgaat over de ggd en kgv. intredasting :)

Terug
Naar boven