Hehe Thinkalot je blijft een ergerlijk mannetje. Als iemand wat zegt moeten ze altijd met wetenschappelijk bewijs komen.
ja, ik baseer me liever op wetenscahppelijke artikels dan op buikgevoelens.
Echter jouw bewijzen slaan ook vaak nergens op.
Over welke bewijzen heb je het?
Als je geen reactie kan geven op iemand sla je hem over. In het kader ik heb het te druk.
neen, toch niet maar ik herhaal me niet graag; Want alles is al 10 keer gezgd maar jullie blijven hetnegeren; ik ga het niet opnieuw allemaal gaan typen he.
Tevens komen je schrijffouten wel erg vaak voor nu. Niet dat het me wat boeit maar je had er eerst zo'n grote mond over.
Mij kan het geen reet schelen hoeveel schrijffouten iemand maakt. ik krijg het wel op mijn heupen als een autochtone Nederlander voortdurend schrijffouten maakt en dan tegen een Marokkaan zegt dat die de taal moet leren. tevens is er een onderscheid tussen schrijffouten en typfouten. Ik maak veel typfouten omdat ik nu eenmaal veel meer typ dan jullie. Ik maak fouten als: " ik shcrijf,...", anderen maken fouten als:" je moet het HUN duidelijk maken, of ... ik beeldt me in ,...". Dat getuigt van een gebrek aan kennis van de Nederlandse taal; Dan moet je een Marokkaan niet gaan zeggen dat hij de Nederlandse taal moet leren he. Het is die hypocrisie die me op de heupen werkt. Je hebt tevens nog altijd niet geantwoord op de vraag wat die Nederlandse waarden en normen dan precies zijn.
Het mooie vind ik dat als je allochtonen (raar als iemand al een heel leven hier woont) allemaal zeggen erg lief te zijn en in de praktijk er zo veel met justitie in aanraking komen
En weer ga je die onzin uitkramen; We hebben reeds duizendmaal duidelijk gemaakt dat dat komt door hun lage SES en hun oververtegenwoordiging in de verloederde, arme wijken. En door de beruchte strafrechtelijke trechter. Maar doe maar gerust je oogkleppen op, luister niet naar wetenschappelijke artikels en geloof niet in de cijfers; behalve natuurlijk als ze jouw eigen standpunt kunnen bevestigen he; Dan heb je plots geen problemen met wetenschappelijk onderzoek.
..