MuscleMeat

Waar gaan we heen als samenleving?

Hehe Thinkalot je blijft een ergerlijk mannetje. Als iemand wat zegt moeten ze altijd met wetenschappelijk bewijs komen.

ja, ik baseer me liever op wetenscahppelijke artikels dan op buikgevoelens.

Echter jouw bewijzen slaan ook vaak nergens op.

Over welke bewijzen heb je het?

Als je geen reactie kan geven op iemand sla je hem over. In het kader ik heb het te druk.

neen, toch niet maar ik herhaal me niet graag; Want alles is al 10 keer gezgd maar jullie blijven hetnegeren; ik ga het niet opnieuw allemaal gaan typen he.
Tevens komen je schrijffouten wel erg vaak voor nu. Niet dat het me wat boeit maar je had er eerst zo'n grote mond over.
Mij kan het geen reet schelen hoeveel schrijffouten iemand maakt. ik krijg het wel op mijn heupen als een autochtone Nederlander voortdurend schrijffouten maakt en dan tegen een Marokkaan zegt dat die de taal moet leren. tevens is er een onderscheid tussen schrijffouten en typfouten. Ik maak veel typfouten omdat ik nu eenmaal veel meer typ dan jullie. Ik maak fouten als: " ik shcrijf,...", anderen maken fouten als:" je moet het HUN duidelijk maken, of ... ik beeldt me in ,...". Dat getuigt van een gebrek aan kennis van de Nederlandse taal; Dan moet je een Marokkaan niet gaan zeggen dat hij de Nederlandse taal moet leren he. Het is die hypocrisie die me op de heupen werkt. Je hebt tevens nog altijd niet geantwoord op de vraag wat die Nederlandse waarden en normen dan precies zijn.

Het mooie vind ik dat als je allochtonen (raar als iemand al een heel leven hier woont) allemaal zeggen erg lief te zijn en in de praktijk er zo veel met justitie in aanraking komen:)
En weer ga je die onzin uitkramen; We hebben reeds duizendmaal duidelijk gemaakt dat dat komt door hun lage SES en hun oververtegenwoordiging in de verloederde, arme wijken. En door de beruchte strafrechtelijke trechter. Maar doe maar gerust je oogkleppen op, luister niet naar wetenschappelijke artikels en geloof niet in de cijfers; behalve natuurlijk als ze jouw eigen standpunt kunnen bevestigen he; Dan heb je plots geen problemen met wetenschappelijk onderzoek.

..

Eerlijk? het boeit me echt geen ene fl**ker dezer tijden
Ik ga er niks aan doen, het is mijn probleem namelijk niet
Het enige wat ik doe is me normaal gedragen, en zo hoog mogelijkheid opgeleid raken. Ik zie andere autochtone nlers de tokkie wijken niet aanpakken?
Wat heb jij gedaan om je autochtone landgenoten die wangedrag vertonen eens aan te pakken?

Ik ben mocro dus nu rustig aan he, anders beroof ik je oma

Precies spiertje. Ik doe allang niet meer mijn best om geaccepteerd te worden hier, waarom zou ik zoveel energie verspillen aan iets wat toch niet zal gebeuren. Ook al sta ik op voor 100 oude vrouwtjes in de tram en help ik 100 oude vrouwtjes oversteken, er hoeft maar één turk een oma uit te schelden en mijn daden worden weer teniet gedaan.

In plaats van mij te beoordelen omdat ik jongeren van mijn bevolkingsgroep niet aanspreek, kun je ook eens de mensen beoordelen die hun oordeel al klaar hebben over me zonder dat ze me kennen.

Mijn doel is net als Spiertje, zo hoog mogelijke opleiding, uiteindelijk een goede salaris en dan ben ik hier weg. Die rotte appels mogen jullie veel plezier mee hebben.

Precies spiertje. Ik doe allang niet meer mijn best om geaccepteerd te worden hier, waarom zou ik zoveel energie verspillen aan iets wat toch niet zal gebeuren. Ook al sta ik op voor 100 oude vrouwtjes in de tram en help ik 100 oude vrouwtjes oversteken, er hoeft maar één turk een oma uit te schelden en mijn daden worden weer teniet gedaan.

In plaats van mij te beoordelen omdat ik jongeren van mijn bevolkingsgroep niet aanspreek, kun je ook eens de mensen beoordelen die hun oordeel al klaar hebben over me zonder dat ze me kennen.

Mijn doel is net als Spiertje, zo hoog mogelijke opleiding, uiteindelijk een goede salaris en dan ben ik hier weg. Die rotte appels mogen jullie veel plezier mee hebben.

Nederland draait op voor de kosten voor jouw studie en vervolgens ga je daar in een ander land van profiteren. D'r uit jij!

Hehe omdat je zo prettig quote:D
Maar je hebt een hekel eraan om eventueel belangrijke punten 100 keer te herhalen, maar je herhaalt wel 100x waarmo je schrijffouten maakt?
Je legt je prioriteiten niet op de goede plekken:D

Monsterspelling :thumbup:

Nederland draait op voor de kosten voor jouw studie en vervolgens ga je daar in een ander land van profiteren. D'r uit jij!

Lekker he :D. Ach profiteren van andere landen heeft Nederland in het verleden ook genoeg gedaan. Ik heb er niet voor gekozen om hier te wonen, dus nu ik er toch ben maak ik er maar het beste van (en daarna ben ik weg).

hihi

Het is ook nooit goed he.
En wie zegt dat Nederland er voor betaald? Hij en zijn ouders betalen net als iedereen belastingen. Tevens, er zijn ook veel Nederlanders he die emigreren.

Hehe omdat je zo prettig quote:D
Maar je hebt een hekel eraan om eventueel belangrijke punten 100 keer te herhalen, maar je herhaalt wel 100x waarmo je schrijffouten maakt?
Je legt je prioriteiten niet op de goede plekken:D

en nog steeds geen antwoord op de vraag wat nu die zo typische Nederlandse waarde en normen zijn.

En wie zegt dat Nederland er voor betaald? Hij en zijn ouders betalen net als iedereen belastingen. Tevens, er zijn ook veel Nederlanders he die emigreren.

Ken je zijn ouders? Nee weet je dus niet. Erg suggestief van je.
Zo redeneer jij nu altijd.
Ook al is het aannemelijk om ervan uit tegaan dat zijn ouders belasting betalen, je moet het bewijzen. Anders geloof jij het niet.
lastig he discussie voeren met iemand zoals jou:D

Ben blij dat jij in Belgie woont! Je hoeft je dan niet zo druk te maken om Nederlandse gewoontes en normen.

Maar zal er 1 noemen.
Wij geven elkaar een hand. Iets wat sommige achterlijken nog steeds niet begrijpen en er zelfs een rechtzaak van willen maken, gewoonweg omdat ze niet willen aanpassen/integreren enz enz.

Ik hoop dat EricR ook de schijt van jou krijgt en dat hij je gaat bannen. Je zit alleen maar in ieder k*t t*ring politiek topic met moslims erin te zieken en te zeiken.

Ken je zijn ouders? Nee weet je dus niet. Erg suggestief van je.
Zo redeneer jij nu altijd.
Ook al is het aannemelijk om ervan uit tegaan dat zijn ouders belasting betalen, je moet het bewijzen. Anders geloof jij het niet.
lastig he discussie voeren met iemand zoals jou:D

Ben blij dat jij in Belgie woont! Je hoeft je dan niet zo druk te maken om Nederlandse gewoontes en normen.

Maar zal er 1 noemen.
Wij geven elkaar een hand. Iets wat sommige achterlijken nog steeds niet begrijpen en er zelfs een rechtzaak van willen maken, gewoonweg omdat ze niet willen aanpassen/integreren enz enz.

hahahahah, zo grappig! Is het geven van een hand één van onze waarden en normen? Waar haal je het toch uit man; Is dat de enige die je kon bedenken; Het behoort zelf niet tot onze waarden en normen. Het is een gewoonte, een traditie, een gebruik.

en ze ging niet naar de rechtzaak omdat ze geen hand wou geven, ze ging naar de rechtbank omdat ze er voor ontslaan was.
En dan nog zoiets: je zegt weer "ze"; Ik ken heel veel Marokkanen en de meesten geven allemaal een hand. Dus stop eens maet dat stom en achterlijk veralgemeen.

Ik hoop dat EricR ook de schijt van jou krijgt en dat hij je gaat bannen. Je zit alleen maar in ieder k*t t*ring politiek topic met moslims erin te zieken en te zeiken.

Ja ik ben niet diegene die reltopics post he. als je geen antwoorden wil krijgen dan moet je debat starten op een forum he;,

En lees de forumregels eens. Ik kan niet verbannen worden omdat ik beleefd mijn opinie duidelijk maak en deze onderbouw met goede argumenten.
je kan wel een ban krijgen voor racisme dus pas maar op.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom komt de allochtone gemeenschap enkel massaal op straat als iemand van allochtone afkomst "onrecht" is aangedaan? Waar zijn de allochtonen als allochtone jongeren een bus/tramchauffeur (de zoveelste) in elkaar timmeren? Waar zijn de allochtonen als allochtone jongeren een zwangere vrouw neerslaan en in d'r buik trappen? Juist, nergens!

Waarom zouden allochtone jongeren hun gedrag wijzigen als ze uit eigen hoek geen enkele vorm van tegenwind krijgen?

Beste Bart,

Ik kan je vertellen dat ik iemand uit de allochtone gemeenschap ben die het hier opneemt voor de autochtone jongen die ten onrechte aan een vuistenregen van twee marokkaanse jongens moest ontsnappen. Ik ben het met je eens dat er te weinig vanuit allochtone hoek openlijk afkeur van dit soort barbaars gedrag wordt uitgesloten.

gr,

Crabbez

Denk je dat een bankovervaller de bank niet gaat overvallen indien hij weet dat hij 25 jaar ipv15 jaar riskeert?

En tevens, als je iemand levenslang of de doodstraf geeft voor een moord dan zal deze persoon tijdens zijn overval (waar hij reeds 1 iemand gedood heeft,) veel makkelijker nog mensen doden omdat hij weet dat hij toch al de doodstraf krijgt.

Harde aanpak werkt niet, de internationale studies bewijzen het keer op keer.

Ik denk dat als een potentiele bankovervaller weet dat ie 25 jaar zonder strafvermindering zal krijgen ipv 15 jaar zeker iets langer zal nadenken. En als dat niet voldoende is dan geef je em maar 35 jaar!

Ook de straatcriminatiteit waar de jongeren waar wij het over hebben zich schuldig aan maken mag van mij bestraft gaan worden met minimaal 15 jaar! Wedden dat ze dan de handjes thuis gaan houden...

@Thinkallot

Ik ben het zoals ik eerder zei met de aanpak thuis eens voor wat de jongste generatie Marrokanen betreft. De iets ouderen tussen omstreeks de 17-20 kunnen niet meer van huis uit gecorrigeerd worden. Zij moeten NU keihard aangepakt worden!! Zij hebben niets meegekregen van normen en waarden. Normen en waarden zijn mischien wel relatieve begrippen maar ik denk dat het voor iedereen vast staat wat het op zn minst inhoud: Dat je mensen niet voor hun mening gaat bedreigen, haten of vermoorden. Ook ga je niet iemand die je lichtelijk met zn fietstas aantikt de schrik van zn leven bezorgen terwijl hij zich nog verontschuldigde ook. Dit zijn geen losstaande incidenten maar in mijn ogen weerspiegelingen van de chaos die er nu in de maatschappij heerst.

Moet ik nou nog een keer gaan toelichten welke normen en waarden iedere inwoner van Nederland moet hebben geleerd? NEEM EVEN 5 SECONDEN DE TIJD OM TE VERWERKEN WAT JE LEEST ;)

Beste Bart,

Ik kan je vertellen dat ik iemand uit de allochtone gemeenschap ben die het hier opneemt voor de autochtone jongen die ten onrechte aan een vuistenregen van twee marokkaanse jongens moest ontsnappen. Ik ben het met je eens dat er te weinig vanuit allochtone hoek openlijk afkeur van dit soort barbaars gedrag wordt uitgesloten.

gr,

Crabbez

Nog eens: je mag en kan de Marokkaanse gemeenschap niet verantwoordelijk stellen voor de smerlapperij van een aantal uit hun gemeenschap; Is een Nederlander verantwoordelijk voor de criminaliteit van zijn Nederlandse buur?

Waarom denk je dat ze allemaal emigreren? Omdat Nederland helemaal naar de klote gaat!

Ik denk dat als een potentiele bankovervaller weet dat ie 25 jaar zonder strafvermindering zal krijgen ipv 15 jaar zeker iets langer zal nadenken. En als dat niet voldoende is dan geef je em maar 35 jaar!

Ook de straatcriminatiteit waar de jongeren waar wij het over hebben zich schuldig aan maken mag van mij bestraft gaan worden met minimaal 15 jaar! Wedden dat ze dan de handjes thuis gaan houden...

maar dat zeg je op je gevoel af; terwijl er onderzoek naar gedaan is; Een bankrover trekt het hem geen reet aan of jhij nu 15 jaar of 30 jaar riskeert.

Terug
Naar boven