MuscleMeat

Waar GOEDKOOP Quinoa te koop?

Rijst is geen superfood, niet te vergelijken dus. Ga je eens verdiepen in de kwaliteiten van quinoa. Je hoeft het ook niet elke dag te eten, afwisselen met aardappelen, rijst, pasta, enz.

Wat is jouw lijstje met superfood?

Eigenlijk niet, B&F levert gratis aan huis, Delhaize niet, dus je moet nog je rijkosten rekenen als het niet je vaste supermarkt is. ;)

Klopt, maar in België kan je deze supermarkt zowat in elke gemeente vinden.
En is het dus een alternatief voor de geïnteresseerden.

• Topic Starter Topic Starter
Wat mij wel opvalt is dat er weinig mensen op dit board zitten die ook oog hebben voor variatie in voedsel (buiten kruiden om dan). Opzich wel jammer want juist die variatie zorgt voor betere inname van de vitamine en mineralen en andere superstoffen.

• Topic Starter Topic Starter
Zo in de bijlage zie je zo'n beetje al mijn koolhydraatbronnen. van links naar rechts:
Amaranth, Bulgur, Quinoa, Zilvervliesrijst, Basmati Rijst, Havermout en Volkorenpasta. Daar bovenop en achterin zijn Kidneybonen (echt super goeie macro's) banaan (en soms wat ander fruit) en Brinta.

Soms pak ik wat volkorenbrood maar niet echt vaak, je weet tegenwoordig niet meer wat er echt in dat supermarktbrood zit he:eek:

Spelt zou ook een goeie bron moeten zijn van koolhydraten maar nog geen research naar gedaan:cool:

2013-12-15 13.34.57.jpg

Terug
Naar boven