Fitness Seller

Waar ik me super aan erger bij sommige bodybuilders!

ForestElder

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Regelmatig lees ik wel eens verschillende forums van deze site, en wat me meestal opvalt is hoe denigrerend sommige gasten zijn tegenover mensen die net beginnen en hun foto laten zien.

Ik bedoel kom op zeg we moesten allemaal ooit zo beginnen en nu denken sommige bodybuilders dat ze god zelf zijn! Get real, ook al ben je super gespierd gecheat of niet met anabolen, uber zal je nooit zijn, niemand is dat.

Wat heb je bv aan een bonk spieren als je niet kan vechten hehe. Zelf wordt ik echt niet bang als een bodybuilder beetje stoer gaat doen tegen mij omdat hij denkt dat ie groot is. Zielig gewoon toch?

peace

Roidrage???

Regelmatig lees ik wel eens verschillende forums van deze site, en wat me meestal opvalt is hoe denigrerend sommige gasten zijn tegenover mensen die net beginnen en hun foto laten zien.

Ik bedoel kom op zeg we moesten allemaal ooit zo beginnen en nu denken sommige bodybuilders dat ze god zelf zijn! Get real, ook al ben je super gespierd gecheat of niet met anabolen, uber zal je nooit zijn, niemand is dat.

Wat heb je bv aan een bonk spieren als je niet kan vechten hehe. Zelf wordt ik echt niet bang als een bodybuilder beetje stoer gaat doen tegen mij omdat hij denkt dat ie groot is. Zielig gewoon toch?

peace

Waarom moest je dat er nou bij posten? heeft toch niks te maken met het onderwerp?

welcome to the internet ;)

Maar idd je hebt gelijk , af en toe snap ik het ook niet waar de reacties vandaan komen.

Bedankt voor jouw mening.

Ik waardeer dit zeer! Blijf posten.

Laat een foto van jezelf zien dan. Gaan wij eens even jouw dunne vechterslichaampje beoordelen!

waarom moet je dat nou weer zeggen? Op internet loop iedereen de held uit te hangen. En wat heeft BB nou te maken met vechtkunsten etc. Waarom wordt BB dan wel stoer gevonden en meteen vergelijken met een vechtsport en als voetbal stoer is voor al die ecto's dan heeft dat niets met vechtsport te maken. blabla 3x onzin echt. Eu we het zo graag willen vergelijken met vechten he. Laat zo'n gast als coleman maar je ff tackelen, eens kijken wat een average joe daar tegen begint. En bespaar ons dat hele gescheat met anabolen enzo ook meteen, vind je gek dat dan mensen zo gaan reageren? Het is simpel, als je onzin zegt dan kan je ook onzin terug verwachten. Dat is het probleem met noobs ook, die hier steeds matige foto's blijven posten en een lariekoek verhaal steeds voorschotelen met constant dezelfde vragen die we weer moeten beantwoorden. Waar ze zelf niet eens de tijd even voor willen nemen. Opgeven moment heb je het dan ook gehad. Als iemand goed bezig is en duidelijke foto's post en een goed zichtbaar resultaat toont dan kan die altijd een goed reactie verwachten, zo niet dan spreekt dat toch voorzich.

What the **** heeft BB met vechten te maken haha. BAN!!!

• Topic Starter Topic Starter
Laat een foto van jezelf zien dan. Gaan wij eens even jouw dunne vechterslichaampje beoordelen!

Ik hoef mezelf niet te bewijzen. Is toch geen wedstrijd, en wat schiet ik er mee op? Beetje me eigen ego strelen zeker of misschien wel die van jou!

En wat is een vechters lichaam vriend? Mensen met verschillende fysieks kunnen goed vechten, zolang ze maar goede beheersing van martial arts hebben.

Kijk als je een atletisch lichaam hebt + je kan goed vechten dan heb je meestal altijd al een voordeel. Echter wordt ook weer niet al te gespierd zoals die wedstrijd bodybuilders want dan zie je ze al van verre aankomen hehe.

Vechten, homo?

Snap je laatste zin ook niet. Ik vind inderdaad dat je respect moet hebben voor beginnelingen, we zijn het allemaal geweest:rolleyes: Maar andersom mag respect ook.
Kerels bij mij in de gym zijn allemaal toffe gasten, af en toe wordt er wel eens wat gegeind met iemand, maar dat is puur voor de lol. Toen ik begon hebben die mannen ook met mij eens gelachen, maar ze hebben me ook goed geholpen met oefeningen uit te leggen en nu nog geven ze nog tips.

Heb het gevoel dat mensen ook vooroordelen tegen die kerels hebben. Zelf ben ik nog lang geen beest, dus heb er weinig last van;)

Van je vechten snap ik geen punt, denk je dat iemand gaat bodybuidlen voor het vechten?
Btw in elke sport heb je eikels en misschien zitten ze allemaal bij jou in de gym ;)

Terug
Naar boven